Zou houden !!quote:Op zondag 31 juli 2005 11:44 schreef QyRoZ het volgende:
Nope. Nog steeds niet verliefd.
"Het komt nog wel. Gewoon geduld hebben."quote:Op zondag 31 juli 2005 11:44 schreef QyRoZ het volgende:
Wees blij, ik dacht dat ik er vanaf was, blijkt nu ik vandaag weer eens vrij ben van werk dat ik d'r toch mis. Probleem is dat het waarschijnlijk toch niks wordtquote:Op zondag 31 juli 2005 11:44 schreef QyRoZ het volgende:
quote:
Graancirkels zijn tofquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:36 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik jou ookGisteren was loik!
![]()
Sweet lovin'![]()
wat krijgen we nouquote:Op zondag 31 juli 2005 12:58 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Wees blij, ik dacht dat ik er vanaf was, blijkt nu ik vandaag weer eens vrij ben van werk dat ik d'r toch mis. Probleem is dat het waarschijnlijk toch niks wordt
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:54 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Tussen mij en mn vriend gaat het sinds een goed gesprek vorige week weer de hele goede kant op![]()
![]()
Mijn klus is twee dagen langer (geheel Fok!ongerelateerd natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:40 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Zeg, jij zou toch niet meer Fok!ken op je werk?.
Ja, dat dacht ik dus ook. Blijkbaar is de liefde niet aan mij besteed, evenals succes op het werk..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:54 schreef anoukforza het volgende:
[..]
wat krijgen we nouik dacht dat het wat was
*ziet wat post aankomen en een afspraakje met mij op een zomerse dag in Amsterdam oke?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:33 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Blijkbaar is de liefde niet aan mij besteed, evenals succes op het werk..
*ziet een depressie aankomen*![]()
In het verleden is het wel eens slecht afgelopen met mensen die op de trein naar Duitsland werden gezet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:27 schreef Tristessa het volgende:. Helaas heb ik hem gisteren op de trein moeten zetten terug naar Duitsland maar ik heb er goede moed in dat hij snel weer hier komt
.
Niet met de Duitsers zelf!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
In het verleden is het wel eens slecht afgelopen met mensen die op de trein naar Duitsland werden gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |