Wij doen wel eens langer over de afwas hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Of die keer dat we samen aan het afwassen waren en schuim op elkaar gingen blazen en de hele keuken door gingen kietelen en al met al dus gewoon een uur deden over een klein hoopje afwas..
Is dat de "grote" beurt meegerekend? Wel aardig kort voorspel vind je niet?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Of die keer dat we samen aan het afwassen waren en schuim op elkaar gingen blazen en de hele keuken door gingen kietelen en al met al dus gewoon een uur deden over een klein hoopje afwas..
Sorry, mijn excuses! Naja, daar ben je man voor...(en NEE, ik denk niet 100% van de dag aan sex. 99% is voor mij genoeg!)quote:Op maandag 18 juli 2005 17:11 schreef AudreyHepburn het volgende:. Stelletje doordenkers.
.
Het ging dus over samen afwassen, niet over samen "afwassen".
Misschien is AH vriend wel latent homofiel, lang en blond... in het leerquote:Op maandag 18 juli 2005 15:39 schreef milagro het volgende:
[..]
maar een echte vent is NOOIT een mokkel
Obviously.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:23 schreef Scat-man het volgende:
[..]
Misschien is AH vriend wel latent homofiel, lang en blond... in het leer![]()
Ik doe 99% van de dag aan seks. Beat that!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuses! Naja, daar ben je man voor...(en NEE, ik denk niet 100% van de dag aan sex. 99% is voor mij genoeg!)
Nou niet de mannen allemaal over 1 kam scheren.... Ik denk ook wel eens aan eten.....quote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuses! Naja, daar ben je man voor...(en NEE, ik denk niet 100% van de dag aan sex. 99% is voor mij genoeg!)
Ik denk vaker aan skiën dan aan sexquote:Op maandag 18 juli 2005 18:45 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Nou niet de mannen allemaal over 1 kam scheren.... Ik denk ook wel eens aan eten.....
is je verliefdheid al beantwoord?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik ben godsgruwelijk verliefd maar om de een of andere reden zo onzeker als de pest... snap er niks van. Tis leuk en gezellig... maar voel me meer kut dan fijn...
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:43 schreef Croupouque het volgende:
Oeh, wat leuk!
Ik zou ook wel weer eens echt verliefd willen zijn, dat ben ik al jaaaaaaren niet meer geweest.
Tuurlijk! Ik ben trouwens wel iedere week een klein beetje verliefd, maar dat telt niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]als ik het kan, kun jij het helemaal croup !
nogal!quote:Op maandag 18 juli 2005 21:28 schreef silver_bullet het volgende:
Ik ben nog steeds verliefd op mijn ex... en dat is niet grappig
vertel het drquote:
Neh, dit is zo'n stille verliefdheid....quote:
heel romantisch!quote:
Ja ! Dat gevoel alsof de halve circel onder je ribbenkast (daar waar je maagvlies zit) tintelt.quote:
middenrifquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja ! Dat gevoel alsof de halve circel onder je ribbenkast (daar waar je maagvlies zit) tintelt.
Ja dat.quote:
Onbeantwoorde liefde is stommer.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:06 schreef QyRoZ het volgende:
Verliefd zijn is stom.
Niet normaal kunnen functioneren in verband met -, da's pas stom.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:06 schreef QyRoZ het volgende:
Verliefd zijn is stom.
Ik vind dat nogal overtrokken en overdreven..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Niet normaal kunnen functioneren in verband met -, da's pas stom.
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:18 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal overtrokken en overdreven..
Alsof ik normaal wel normaal kan functioneren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
je lult anders makkelijk een heel topic vol in al je disfunctionele verliefdheid , je qwertyuiop orientatie werkt iig nog feilloosquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik doe kantoorwerk op dit moment. Ergo: topics vollullen over mijn mokkel is zeker een aantrekkerlijker optie. In de wei rennen is dan nog weer fijner, maar dat gaat m even niet worden. Morgen een dag vrij, dan wordt er wel door de wei gerend: we gaan samen naar het strand !quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:34 schreef milagro het volgende:
[..]
je lult anders makkelijk een heel topic vol in al je disfunctionele verliefdheid , je qwertyuiop orientatie werkt iig nog feilloos
jij hoort te rennen in de wei met een bloem in je haar ipv hier te koketteren (en de eenzamen de ogen uit te steken) met je verliefde gewauwel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |