quote:Op maandag 18 juli 2005 13:15 schreef Matness het volgende:
Een vraagje over dat podcasten. Je mag dus gewoon de mp3 downloaden en naluisteren waar en waarop je maar wilt?
http://www.ipodder.org/whatIsPodcastingquote:Op maandag 18 juli 2005 13:24 schreef boyv het volgende:
Waarom noemen jullie dat in hemelsnaam podcast?
Omdat het zo heetquote:Op maandag 18 juli 2005 13:24 schreef boyv het volgende:
Waarom noemen jullie dat in hemelsnaam podcast?
Staat er toch ook?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Brechtje is 14
[zeikmodus]quote:Op maandag 18 juli 2005 17:13 schreef Nolius het volgende:
FOK!radio: Brechtje, Conflict, Natalie en Nikky Live
Ik sta versteld van je!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
[zeikmodus]
Daar staat t zelfde als hier
[/zeikmodus]
Dat heb ik ook hier boven.quote:
de webcam loopt voor op het geluid... was me ook al opgevallen, en het werkt echt tegen je gevoel inquote:Op maandag 18 juli 2005 20:21 schreef exit het volgende:
De webcam loopt lelijk niet gelijk met het geluid zeg maar?
Ik hoor jullie praten, maar zie het niet op de cam, ook de komenden minuten dan niet
Eenschquote:Op maandag 18 juli 2005 20:22 schreef Mr-Z het volgende:
Ik denk dat ik hier maar ga lurken.. de Chat gaat veel te snel![]()
LOL dacht jij ook al hequote:Op maandag 18 juli 2005 20:25 schreef Woepsie het volgende:
Toch wel bijzonder dit nummer van Metallica
Uit Kampenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
LOL dacht jij ook al he
Metalicca in het Nederlands![]()
Whahahahahahahaquote:
Mag jij wel liegen van je mamma?quote:
als ik ja zeg, lieg ik.. en als ik nee zeg, heb ik gelogenquote:
Ik dacht al dat het aan me pc lagquote:
De FOK!-censuurquote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef Woepsie het volgende:
Valt wel op dat steeds als er gepraat word de boel weg valt.
Brechtje is al geweest.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:33 schreef Woepsie het volgende:
Yvonne zit er vast achter.
dacht ik ook netquote:Op maandag 18 juli 2005 20:33 schreef Woepsie het volgende:
Yvonne zit er vast achter.
Inderdaad. Het was weer een leuke uitzending.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:36 schreef classpc het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was weer een leuke uitzending.
Nou, tot volgende week hè.![]()
volgensmij welquote:Op maandag 18 juli 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij staat weer op de automaat of niet?
Hij doet het hier prima hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij staat weer op de automaat of niet?
dan zeg je niksquote:Op maandag 18 juli 2005 20:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
als ik ja zeg, lieg ik.. en als ik nee zeg, heb ik gelogen
Help!
What on earth heeft Rammstein bewogen om met die twee samen te werken? Mochten er zeker overheen ofzo?quote:
wie is wel al geweestquote:
de neppottenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
What on earth heeft Rammstein bewogen om met die twee samen te werken? Mochten er zeker overheen ofzo?
2 russische potten.. ik zou er niet over na hoeven te denkenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
What on earth heeft Rammstein bewogen om met die twee samen te werken? Mochten er zeker overheen ofzo?
Goeie vraag eik... weet ik ook niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ey jij dit toch normaal gesproken?quote:
Ik vond dit nog niet eens zo heel slecht (maar dat zal waarschijnlijk wel enkel en alleen door Rammsteins aandeel komenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou goed, ook al is dit een remix, dat neemt niet weg dat ze samen hebben gewerkt (Moskau op Reise Reise is ook met die russische hutten :| )quote:Op maandag 18 juli 2005 20:45 schreef Nolius het volgende:
[..]
Goeie vraag eik... weet ik ook niet.
Kan ook een remix zijn natuurlijk
Moet je bij F*ckRadio zijn, denk ik...quote:Op maandag 18 juli 2005 20:49 schreef patty het volgende:
Valt er nog wat te neuken daar op de radio?
heel ergquote:Op maandag 18 juli 2005 20:51 schreef Nolius het volgende:
Hoe ver loopt de mediaplayer eigenlijk achter als ik nu hoor dat Tonks een erectie krijgt van Martijn ()
ver?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:51 schreef Nolius het volgende:
Hoe ver loopt de mediaplayer eigenlijk achter als ik nu hoor dat Tonks een erectie krijgt van Martijn ()
ze is ook zelf op ircquote:Op maandag 18 juli 2005 20:52 schreef SpeedyRich het volgende:
ik heb haar op msn kom even online arno
Jaquote:Op maandag 18 juli 2005 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Heb ik Muse al gemist?
Shitquote:
ja lachen hequote:
Hete foto's van roodbol!!quote:Op maandag 18 juli 2005 21:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waar is die tietenfoto van Nikky?
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waar is die tietenfoto van Nikky?
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:06 schreef classpc het volgende:
klik
Kunnen jullie het nog even rustig terug zien.
[edit]
qu63 was 2 minuten eerder
Is dit nu waar al die ophef over gemaakt wordtquote:
quote:
Ik was ook al op zoek naar die topics van SunChaserquote:Op maandag 18 juli 2005 21:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Topics die op slot gaan in het PUB forum zijn helemaal niet te zien
your words, my thoughts...quote:
Ik ook...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:22 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik was ook al op zoek naar die topics van SunChaser
jajaquote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef Brechtje het volgende:
OMG
Vreselijk
En ik was niet verlegen, ik zei al, ik klink ZO dom op de radio
En me moeder praatte steeds tegen me, en ze liet me steeds tijdens het praten topics lezen, en dan viel de radio weer uit.
*poeft*
je hebt het goed gedaan hoor meidquote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef Brechtje het volgende:
OMG
Vreselijk
En me moeder praatte steeds tegen me, en ze liet me steeds tijdens het praten topics lezen, en dan viel de radio weer uit.
*poeft*
Ja maar lieve schat, bijna iedereen klinkt dom op de radio, zelfs Noliusquote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef Brechtje het volgende:
OMG
Vreselijk
*poeft*
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:32 schreef static het volgende:
Misschien wil Brechtje wel op de meet komen.
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef Brechtje het volgende:
welke meet?
ze deed het prima. go girl!quote:Op maandag 18 juli 2005 21:36 schreef skiczukie het volgende:
Brechtje, het viel erg tegen.
Dat ik nou hier de fok! Clown tegenkom!quote:Op maandag 18 juli 2005 21:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ze deed het prima. go girl!ze meer lef dan 90% van haar leeftijd.
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:32 schreef static het volgende:
Misschien wil Brechtje wel op de meet komen.
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef Skaai het volgende:
[..]Onder begeleiding van Orange komt ze er wel in
Je hebt Brechtje net gemist! En deze muziek kan ik missen als kiespijn.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef SunChaser het volgende:
Ik schakel net in. Wat heb ik gemist en wat is dit voor kutmuziek?
Newbiequote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef Brechtje het volgende:
welke meet?
De laffer & static meet. Gekibbel over de indrink. [5]quote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef Brechtje het volgende:
welke meet?
Wanneer wel..quote:Op maandag 18 juli 2005 21:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoor Arno niet.
Mooi zo. En wegblijven.quote:
ik mag niet komen van Lafferquote:Op maandag 18 juli 2005 21:43 schreef static het volgende:
[..]
De laffer & static meet. Gekibbel over de indrink. [5]
Jaaa!!! Neem jij eens fijn je puber-zusje meequote:
Zal hij wel een goede reden voor hebben danquote:
goed zoquote:Op maandag 18 juli 2005 21:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaa!!! Neem jij eens fijn je puber-zusje mee
Jij staat ook in de lijstquote:Op maandag 18 juli 2005 21:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaa!!! Neem jij eens fijn je puber-zusje mee
Neequote:Op maandag 18 juli 2005 21:46 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Zal hij wel een goede reden voor hebben dan![]()
Ze kijkt vast tegen je op, jij bent toch haar grote stoere beschermende broer?quote:
quote:
quote:Like triple duh, uh
Da's 12,6quote:Op maandag 18 juli 2005 21:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ze deed het prima. go girl!ze heeft meer lef dan 90% van haar leeftijd.
![]()
Laffer heeft daar wel een reden voorquote:
Toch, voor zo'n sletje (zoals ze zichzelf noemt) toch niet echt.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ze deed het prima. go girl!ze heeft meer lef dan 90% van haar leeftijd.
![]()
Neem op danquote:
quote:
HAHAHHAHAHAHAHHAAHAHAHquote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef SunChaser het volgende:
Ik schakel net in. Wat heb ik gemist en wat is dit voor kutmuziek?
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:49 schreef Skaai het volgende:
Ik zong gewoon mee met de 'Yvonne's roddelrubriek' tune.
Nee, ik ga ff op zoek naar de linkquote:Op maandag 18 juli 2005 21:49 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
of ben jij een kloon van die breezah-girlzz![]()
Dr man heeft al een forumquote:Op maandag 18 juli 2005 21:54 schreef Karboenkeltje het volgende:
Bah, wat een ranzige vriendjespolitiek is dat. Een beetje d'r eigen gebroed een eigen forum geven. Straks krijgt d'r man ook nog één of ander vaag forum! Weet je wie dat ook op die manier deed? HITLER!
Die hed al een eigen forum..quote:Op maandag 18 juli 2005 21:54 schreef Karboenkeltje het volgende:
Bah, wat een ranzige vriendjespolitiek is dat. Een beetje d'r eigen gebroed een eigen forum geven. Straks krijgt d'r man ook nog één of ander vaag forum! Weet je wie dat ook op die manier deed? HITLER!
Get used to it.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:49 schreef Skaai het volgende:
Ik zong gewoon mee met de 'Yvonne's roddelrubriek' tune.
Ze tolereren gewoon geen kritiek die vuile crewlarven! Weet je wie dat ook zo deed? STALIN!quote:
maar ze wil het wel gezellig krijgen, hoe dan?quote:
Als je nog wat geduld hebt dan komen Mussolini, Caligula en moeder Theresa ook nog langs.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je hebt Mao en Saddam nog niet genoemd!
![]()
![]()
![]()
Daar wordt de radio plakkerig van. Geen goed plan dus.quote:
heb ik ook al meerdere malen gehad jaquote:Op maandag 18 juli 2005 22:02 schreef classpc het volgende:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Daar wordt de radio plakkerig van. Geen goed plan dus.
Koop je het toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:11 schreef classpc het volgende:
Mijn microfoon is kapot, en ik heb geen Skype.
Ze wil de verpleging in maar gaat geen geile pakjes aantrekken.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:37 schreef QyRoZ het volgende:
Samenvatting?
Veel geblaat.. geskype, muziek en meer neuckenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:37 schreef QyRoZ het volgende:
Samenvatting?
En ik was niet eens nerveusquote:
ging niet doorquote:Op maandag 18 juli 2005 22:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Waar blijft Natalie eigenlijk?
ff de podcast downloaden zoquote:
Kan pas als het afgelopen is hequote:Op maandag 18 juli 2005 22:52 schreef classpc het volgende:
Waar is deze mix te downloaden?
ja dit nummer bedoel ikquote:Op maandag 18 juli 2005 22:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Kan pas als het afgelopen is he
Oh, krijg ik wel van je dan...quote:Op maandag 18 juli 2005 22:51 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
[FOK!radio] Brechtje, Conflict, Natalie en Nikky Live
Was heel relaxtquote:
Zonde voortaan eerst ff goed instellen via een ander gesprek..deed ik ook met Marjo.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:56 schreef Skaai het volgende:
Sorry
Mijn Skype/microfoon wouden niet meewerken
Bellen ze me eindelijk eens, lukt het nog niet.
En je kwam luid en duidelijk door hoor...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Zonde voortaan eerst ff goed instellen via een ander gesprek..deed ik ook met Marjo.
podcast downloaden als ie er isquote:
Zit een lag van 30 seconden in oid...had niet eens door dat ik in de uitzending was eerstquote:Op maandag 18 juli 2005 23:04 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En je kwam luid en duidelijk door hoor...
Dat had ik al gedaan, maar mijn Skype liep op een of andere manier vast.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Zonde voortaan eerst ff goed instellen via een ander gesprek..deed ik ook met Marjo.
Met Skype weet je eigenlijk nooit wat voor verbinding je krijgt...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan, maar mijn Skype liep op een of andere manier vast.
Verkapte 'kom-de-volgende-keer-maar-naar-de-studio'-post.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
Met Skype weet je eigenlijk nooit wat voor verbinding je krijgt...
Dat heb ik gister ook gemerkt met mijn 10 seconds of famequote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
Met Skype weet je eigenlijk nooit wat voor verbinding je krijgt...
Ze hebben een nieuwe server in Kirgizië neergezet, en daar heeft de BUMA nog geen grip op.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:18 schreef SunChaser het volgende:
Maarre, waarom mogen er nu wel MP3's worden vrijgegeven Arno?
Er zit geen muziek in verwerkt en daarnaast snapt BUMA de term 'podcast' nog niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:18 schreef SunChaser het volgende:
Maarre, waarom mogen er nu wel MP3's worden vrijgegeven Arno?
Ik snap de hint wel Q.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Verkapte 'kom-de-volgende-keer-maar-naar-de-studio'-post.
Je achtergrondriedeltjes zijn dan toch ook (c)-ted?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:23 schreef Nolius het volgende:
[..]
Er zit geen muziek in verwerkt en daarnaast snapt BUMA de term 'podcast' nog niet.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Verkapte 'kom-de-volgende-keer-maar-naar-de-studio'-post.
En ik?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:28 schreef Nolius het volgende:
Inmiddels staat de podcast online. Hij staat hier.
Brechtje, Nikky, Conflict, de skypers, ze staan er allemaal op!
De terug luister stream komt later
Wat is er allemaal aan het handje, ventje?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:35 schreef QyRoZ het volgende:
Schande!
Ow, maar het is nog steeds 1h 20mquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:53 schreef QyRoZ het volgende:
Nou, dat niet alles op die podcast staat. En dat ik hem pas morgen kan luisteren.
Conflict, natalie en nikky doen niet mee vandaagquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Conflict, natalie en nikky doen niet mee vandaag
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat met nog meer gegiechel...HIHIHHIHIHIHI
bijvoorbeeld jaquote:
neequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:42 schreef qu63 het volgende:
nog niet vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |