quote:Op maandag 18 juli 2005 20:36 schreef classpc het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was weer een leuke uitzending.
Nou, tot volgende week hè.![]()
volgensmij welquote:Op maandag 18 juli 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij staat weer op de automaat of niet?
Hij doet het hier prima hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij staat weer op de automaat of niet?
dan zeg je niksquote:Op maandag 18 juli 2005 20:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
als ik ja zeg, lieg ik.. en als ik nee zeg, heb ik gelogen
Help!
What on earth heeft Rammstein bewogen om met die twee samen te werken? Mochten er zeker overheen ofzo?quote:
wie is wel al geweestquote:
de neppottenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
What on earth heeft Rammstein bewogen om met die twee samen te werken? Mochten er zeker overheen ofzo?
2 russische potten.. ik zou er niet over na hoeven te denkenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
What on earth heeft Rammstein bewogen om met die twee samen te werken? Mochten er zeker overheen ofzo?
Goeie vraag eik... weet ik ook niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ey jij dit toch normaal gesproken?quote:
Ik vond dit nog niet eens zo heel slecht (maar dat zal waarschijnlijk wel enkel en alleen door Rammsteins aandeel komenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou goed, ook al is dit een remix, dat neemt niet weg dat ze samen hebben gewerkt (Moskau op Reise Reise is ook met die russische hutten :| )quote:Op maandag 18 juli 2005 20:45 schreef Nolius het volgende:
[..]
Goeie vraag eik... weet ik ook niet.
Kan ook een remix zijn natuurlijk
Moet je bij F*ckRadio zijn, denk ik...quote:Op maandag 18 juli 2005 20:49 schreef patty het volgende:
Valt er nog wat te neuken daar op de radio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |