quote:Op maandag 18 juli 2005 13:15 schreef Matness het volgende:
Een vraagje over dat podcasten. Je mag dus gewoon de mp3 downloaden en naluisteren waar en waarop je maar wilt?
http://www.ipodder.org/whatIsPodcastingquote:Op maandag 18 juli 2005 13:24 schreef boyv het volgende:
Waarom noemen jullie dat in hemelsnaam podcast?
Omdat het zo heetquote:Op maandag 18 juli 2005 13:24 schreef boyv het volgende:
Waarom noemen jullie dat in hemelsnaam podcast?
Staat er toch ook?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Brechtje is 14
[zeikmodus]quote:Op maandag 18 juli 2005 17:13 schreef Nolius het volgende:
FOK!radio: Brechtje, Conflict, Natalie en Nikky Live
Ik sta versteld van je!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
[zeikmodus]
Daar staat t zelfde als hier
[/zeikmodus]
Dat heb ik ook hier boven.quote:
de webcam loopt voor op het geluid... was me ook al opgevallen, en het werkt echt tegen je gevoel inquote:Op maandag 18 juli 2005 20:21 schreef exit het volgende:
De webcam loopt lelijk niet gelijk met het geluid zeg maar?
Ik hoor jullie praten, maar zie het niet op de cam, ook de komenden minuten dan niet
Eenschquote:Op maandag 18 juli 2005 20:22 schreef Mr-Z het volgende:
Ik denk dat ik hier maar ga lurken.. de Chat gaat veel te snel![]()
LOL dacht jij ook al hequote:Op maandag 18 juli 2005 20:25 schreef Woepsie het volgende:
Toch wel bijzonder dit nummer van Metallica
Uit Kampenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
LOL dacht jij ook al he
Metalicca in het Nederlands![]()
Whahahahahahahaquote:
Mag jij wel liegen van je mamma?quote:
als ik ja zeg, lieg ik.. en als ik nee zeg, heb ik gelogenquote:
Ik dacht al dat het aan me pc lagquote:
De FOK!-censuurquote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef Woepsie het volgende:
Valt wel op dat steeds als er gepraat word de boel weg valt.
Brechtje is al geweest.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:33 schreef Woepsie het volgende:
Yvonne zit er vast achter.
dacht ik ook netquote:Op maandag 18 juli 2005 20:33 schreef Woepsie het volgende:
Yvonne zit er vast achter.
Inderdaad. Het was weer een leuke uitzending.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:36 schreef classpc het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was weer een leuke uitzending.
Nou, tot volgende week hè.![]()
volgensmij welquote:Op maandag 18 juli 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij staat weer op de automaat of niet?
Hij doet het hier prima hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij staat weer op de automaat of niet?
dan zeg je niksquote:Op maandag 18 juli 2005 20:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
als ik ja zeg, lieg ik.. en als ik nee zeg, heb ik gelogen
Help!
What on earth heeft Rammstein bewogen om met die twee samen te werken? Mochten er zeker overheen ofzo?quote:
wie is wel al geweestquote:
de neppottenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
What on earth heeft Rammstein bewogen om met die twee samen te werken? Mochten er zeker overheen ofzo?
2 russische potten.. ik zou er niet over na hoeven te denkenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
What on earth heeft Rammstein bewogen om met die twee samen te werken? Mochten er zeker overheen ofzo?
Goeie vraag eik... weet ik ook niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ey jij dit toch normaal gesproken?quote:
Ik vond dit nog niet eens zo heel slecht (maar dat zal waarschijnlijk wel enkel en alleen door Rammsteins aandeel komenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou goed, ook al is dit een remix, dat neemt niet weg dat ze samen hebben gewerkt (Moskau op Reise Reise is ook met die russische hutten :| )quote:Op maandag 18 juli 2005 20:45 schreef Nolius het volgende:
[..]
Goeie vraag eik... weet ik ook niet.
Kan ook een remix zijn natuurlijk
Moet je bij F*ckRadio zijn, denk ik...quote:Op maandag 18 juli 2005 20:49 schreef patty het volgende:
Valt er nog wat te neuken daar op de radio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |