ja dit nummer bedoel ikquote:Op maandag 18 juli 2005 22:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Kan pas als het afgelopen is he
Oh, krijg ik wel van je dan...quote:Op maandag 18 juli 2005 22:51 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
[FOK!radio] Brechtje, Conflict, Natalie en Nikky Live
Was heel relaxtquote:
Zonde voortaan eerst ff goed instellen via een ander gesprek..deed ik ook met Marjo.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:56 schreef Skaai het volgende:
Sorry
Mijn Skype/microfoon wouden niet meewerken
Bellen ze me eindelijk eens, lukt het nog niet.
En je kwam luid en duidelijk door hoor...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Zonde voortaan eerst ff goed instellen via een ander gesprek..deed ik ook met Marjo.
podcast downloaden als ie er isquote:
Zit een lag van 30 seconden in oid...had niet eens door dat ik in de uitzending was eerstquote:Op maandag 18 juli 2005 23:04 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En je kwam luid en duidelijk door hoor...
Dat had ik al gedaan, maar mijn Skype liep op een of andere manier vast.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Zonde voortaan eerst ff goed instellen via een ander gesprek..deed ik ook met Marjo.
Met Skype weet je eigenlijk nooit wat voor verbinding je krijgt...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan, maar mijn Skype liep op een of andere manier vast.
Verkapte 'kom-de-volgende-keer-maar-naar-de-studio'-post.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
Met Skype weet je eigenlijk nooit wat voor verbinding je krijgt...
Dat heb ik gister ook gemerkt met mijn 10 seconds of famequote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
Met Skype weet je eigenlijk nooit wat voor verbinding je krijgt...
Ze hebben een nieuwe server in Kirgizië neergezet, en daar heeft de BUMA nog geen grip op.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:18 schreef SunChaser het volgende:
Maarre, waarom mogen er nu wel MP3's worden vrijgegeven Arno?
Er zit geen muziek in verwerkt en daarnaast snapt BUMA de term 'podcast' nog niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:18 schreef SunChaser het volgende:
Maarre, waarom mogen er nu wel MP3's worden vrijgegeven Arno?
Ik snap de hint wel Q.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Verkapte 'kom-de-volgende-keer-maar-naar-de-studio'-post.
Je achtergrondriedeltjes zijn dan toch ook (c)-ted?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:23 schreef Nolius het volgende:
[..]
Er zit geen muziek in verwerkt en daarnaast snapt BUMA de term 'podcast' nog niet.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Verkapte 'kom-de-volgende-keer-maar-naar-de-studio'-post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |