Koop je het toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:11 schreef classpc het volgende:
Mijn microfoon is kapot, en ik heb geen Skype.
Ze wil de verpleging in maar gaat geen geile pakjes aantrekken.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:37 schreef QyRoZ het volgende:
Samenvatting?
Veel geblaat.. geskype, muziek en meer neuckenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:37 schreef QyRoZ het volgende:
Samenvatting?
En ik was niet eens nerveusquote:
ging niet doorquote:Op maandag 18 juli 2005 22:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Waar blijft Natalie eigenlijk?
ff de podcast downloaden zoquote:
Kan pas als het afgelopen is hequote:Op maandag 18 juli 2005 22:52 schreef classpc het volgende:
Waar is deze mix te downloaden?
ja dit nummer bedoel ikquote:Op maandag 18 juli 2005 22:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Kan pas als het afgelopen is he
Oh, krijg ik wel van je dan...quote:Op maandag 18 juli 2005 22:51 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
[FOK!radio] Brechtje, Conflict, Natalie en Nikky Live
Was heel relaxtquote:
Zonde voortaan eerst ff goed instellen via een ander gesprek..deed ik ook met Marjo.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:56 schreef Skaai het volgende:
Sorry
Mijn Skype/microfoon wouden niet meewerken
Bellen ze me eindelijk eens, lukt het nog niet.
En je kwam luid en duidelijk door hoor...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Zonde voortaan eerst ff goed instellen via een ander gesprek..deed ik ook met Marjo.
podcast downloaden als ie er isquote:
Zit een lag van 30 seconden in oid...had niet eens door dat ik in de uitzending was eerstquote:Op maandag 18 juli 2005 23:04 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En je kwam luid en duidelijk door hoor...
Dat had ik al gedaan, maar mijn Skype liep op een of andere manier vast.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Zonde voortaan eerst ff goed instellen via een ander gesprek..deed ik ook met Marjo.
Met Skype weet je eigenlijk nooit wat voor verbinding je krijgt...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan, maar mijn Skype liep op een of andere manier vast.
Verkapte 'kom-de-volgende-keer-maar-naar-de-studio'-post.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
Met Skype weet je eigenlijk nooit wat voor verbinding je krijgt...
Dat heb ik gister ook gemerkt met mijn 10 seconds of famequote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
Met Skype weet je eigenlijk nooit wat voor verbinding je krijgt...
Ze hebben een nieuwe server in Kirgizië neergezet, en daar heeft de BUMA nog geen grip op.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:18 schreef SunChaser het volgende:
Maarre, waarom mogen er nu wel MP3's worden vrijgegeven Arno?
Er zit geen muziek in verwerkt en daarnaast snapt BUMA de term 'podcast' nog niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:18 schreef SunChaser het volgende:
Maarre, waarom mogen er nu wel MP3's worden vrijgegeven Arno?
Ik snap de hint wel Q.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Verkapte 'kom-de-volgende-keer-maar-naar-de-studio'-post.
Je achtergrondriedeltjes zijn dan toch ook (c)-ted?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:23 schreef Nolius het volgende:
[..]
Er zit geen muziek in verwerkt en daarnaast snapt BUMA de term 'podcast' nog niet.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Verkapte 'kom-de-volgende-keer-maar-naar-de-studio'-post.
En ik?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:28 schreef Nolius het volgende:
Inmiddels staat de podcast online. Hij staat hier.
Brechtje, Nikky, Conflict, de skypers, ze staan er allemaal op!
De terug luister stream komt later
Wat is er allemaal aan het handje, ventje?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:35 schreef QyRoZ het volgende:
Schande!
Ow, maar het is nog steeds 1h 20mquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:53 schreef QyRoZ het volgende:
Nou, dat niet alles op die podcast staat. En dat ik hem pas morgen kan luisteren.
Conflict, natalie en nikky doen niet mee vandaagquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Conflict, natalie en nikky doen niet mee vandaag
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat met nog meer gegiechel...HIHIHHIHIHIHI
bijvoorbeeld jaquote:
neequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:42 schreef qu63 het volgende:
nog niet vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |