jajaquote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef Brechtje het volgende:
OMG
Vreselijk
En ik was niet verlegen, ik zei al, ik klink ZO dom op de radio
En me moeder praatte steeds tegen me, en ze liet me steeds tijdens het praten topics lezen, en dan viel de radio weer uit.
*poeft*
je hebt het goed gedaan hoor meidquote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef Brechtje het volgende:
OMG
Vreselijk
En me moeder praatte steeds tegen me, en ze liet me steeds tijdens het praten topics lezen, en dan viel de radio weer uit.
*poeft*
Ja maar lieve schat, bijna iedereen klinkt dom op de radio, zelfs Noliusquote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef Brechtje het volgende:
OMG
Vreselijk
*poeft*
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:32 schreef static het volgende:
Misschien wil Brechtje wel op de meet komen.
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef Brechtje het volgende:
welke meet?
ze deed het prima. go girl!quote:Op maandag 18 juli 2005 21:36 schreef skiczukie het volgende:
Brechtje, het viel erg tegen.
Dat ik nou hier de fok! Clown tegenkom!quote:Op maandag 18 juli 2005 21:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ze deed het prima. go girl!ze meer lef dan 90% van haar leeftijd.
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:32 schreef static het volgende:
Misschien wil Brechtje wel op de meet komen.
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef Skaai het volgende:
[..]Onder begeleiding van Orange komt ze er wel in
Je hebt Brechtje net gemist! En deze muziek kan ik missen als kiespijn.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef SunChaser het volgende:
Ik schakel net in. Wat heb ik gemist en wat is dit voor kutmuziek?
Newbiequote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef Brechtje het volgende:
welke meet?
De laffer & static meet. Gekibbel over de indrink. [5]quote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef Brechtje het volgende:
welke meet?
Wanneer wel..quote:Op maandag 18 juli 2005 21:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoor Arno niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |