Thx.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Gefeliciteerd met de jarigen Darkshine en vlaaise!
Ook namens mijquote:Op zondag 17 juli 2005 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook namens mij gefeliciteerdquote:Op zondag 17 juli 2005 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, helaas wel, om 4 uur beginnenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei, je moet de mooie Tour rit missen met Boogerd, Kroon en Dekker vooruit Vom?
zou leuk zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 12:52 schreef DarkShine het volgende:
Zou Boogerd weer gaan in de Koninginnenrit?
Waar kan je dat volgen?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan heb je nog wel een paar uurtjes. Boogerd, Kroon en Dekker met nog 11 mannen hebben een voorsprong van 13 minuten inmiddels.
De duitser zend de tour al uit...quote:
Tja, jammerquote:Op zondag 17 juli 2005 13:25 schreef appelsientje het volgende:
oke we liggen eruit bij de davids cup...
Idd.. het ging niet zoals het moest gaan...quote:Op zondag 17 juli 2005 13:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, jammer
Maar het was eigenlijk wel te verwachten na gisteren
En met de spelers die beschikbaar waren....quote:Op zondag 17 juli 2005 13:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, jammer
Maar het was eigenlijk wel te verwachten na gisteren
Idd...quote:Op zondag 17 juli 2005 13:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En met de spelers die beschikbaar waren....
Ook dat ja, met bijvoorbeeld een Schalken (in vorm) had je waarschijnlijk wel gewonnen, of in ieder geval meer kans gemaakt.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En met de spelers die beschikbaar waren....
Jaquote:Op zondag 17 juli 2005 13:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd...
ben jij weer aan het werk ??
Is het nog druk ?? gisteren hadden we echt volle bezeting .... en nog 9 man in de wachtquote:
redelijk, steeds 2-4 wachtenden, heel af en toe eens helemaal niks.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is het nog druk ?? gisteren hadden we echt volle bezeting .... en nog 9 man in de wacht
stom hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 13:25 schreef appelsientje het volgende:
oke we liggen eruit bij de davids cup...
Het is de laatste tijd echt bizar druk ook ...quote:Op zondag 17 juli 2005 13:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
redelijk, steeds 2-4 wachtenden, heel af en toe eens helemaal niks.
Voorlopig niet, ik loop ook nog stage dus werk momenteel 65 uur per weekquote:Op zondag 17 juli 2005 13:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd echt bizar druk ook ...
Komt toch vanwege de problemen bij Freeler denk ik...
Ga je nog op vakantie?
Zo ziet mijn gewoonlijk week buiten vakanties eruit. En dan klagen sommige lui ook nog tegen je dat je te weinig doet.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Voorlopig niet, ik loop ook nog stage dus werk momenteel 65 uur per week
Oke ik dacht dat ik veel werkte...quote:Op zondag 17 juli 2005 13:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Voorlopig niet, ik loop ook nog stage dus werk momenteel 65 uur per week
Na de vakantie kan ik meer vrij nemen, nu kan dat dus niet omdat er teveel mensen vrij zijn.....quote:Op zondag 17 juli 2005 13:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat ik veel werkte...
jij werkt dus ook nog 's avonds?? ik ben blij dat ik nog maar 7 uur werk... anders trek ik het echt niet.. zeker nu niet omdat ik ook mijn scriptie nog moet maken.
Tijdens school is het 2 dagen les, 3 dagen stage en nog 3/4 avonden werken. En dan nog mijn werk voor school...quote:Op zondag 17 juli 2005 13:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat ik veel werkte...
jij werkt dus ook nog 's avonds?? ik ben blij dat ik nog maar 7 uur werk... anders trek ik het echt niet.. zeker nu niet omdat ik ook mijn scriptie nog moet maken.
als iedereen er weer is heb je met Schalken / Verkerk gewoon 2 top 20 spelers en met Sluiter en van Lottum daar achter heb je dan een ijzersterk teamquote:Op zondag 17 juli 2005 13:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook dat ja, met bijvoorbeeld een Schalken (in vorm) had je waarschijnlijk wel gewonnen, of in ieder geval meer kans gemaakt.
Of je bent gewoon te laat met vrij vragenquote:Op zondag 17 juli 2005 13:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Na de vakantie kan ik meer vrij nemen, nu kan dat dus niet omdat er teveel mensen vrij zijn.....
quote:Op zondag 17 juli 2005 13:54 schreef Danny het volgende:
Met de afkorting PUB zal later op de dag het Puber en Tienertalk themaforum worden geopend. Dit forum is bedoeld als hang/discussieplek speciaal voor mensen in de leeftijd van 12 tot 18 jaar. Dit betekent natuurlijk niet dat mensen in die leeftijd niet langer welkom zijn in de andere subfora, noch dat mensen die buiten de leeftijdsgroep vallen niet welkom zouden zijn binnen PUB, al is het wel zo dat bij gebagger, afzeiken en/of belachelijk maken van de mensen binnen PUB je de toegang meteen ontzegd zal worden.
PUB is een themaforum. Dat betekent dat het in eerste instantie een tijdelijk karakter heeft. In het verleden is echter al meerdere malen gebleken dat themafora wel degelijk overlevingskansen hebben, dus wellicht dat het forum wel gewoon blijft, afhankelijk van de mate van gebruik ervan.
Voor de moderatie hebben we iemand gekozen die al heel lang zelf op FOK! komt, én die zelf met het idee aan kwam dragen voor dit subforum. Daarnaast zit ze met haar 14 jaar middenin de leeftijdsfase waar het forum voor bedoeld is.
Vanaf nu is niemand minder dan Brechtje ons nieuwste crewlid en zij zal, bijgestaan door de andere mods, FA's én admins, het forum onder haar hoede nemen.
Uiteraard zal dit forum de nodige weerstand krijgen van de users - we zijn niet anders gewend - maar we waarschuwen er wel voor niet doelbewust te gaan baggeren in het nieuwe forum. Wie dit wel doet kan rekenen op verwijdering uit PUB of een directe algehele ban. Brechtje; heel veel succes op PUB, maak er wat van !
Eerste topic daar wordt een topic a la loek denk ikquote:Op zondag 17 juli 2005 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]op de één of andere manier heb ik hier niet al te hoge verwachtingen van
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]op de één of andere manier heb ik hier niet al te hoge verwachtingen van
Centaal puitjes topicquote:Op zondag 17 juli 2005 14:18 schreef Vom het volgende:
[..]
Eerste topic daar wordt een topic a la loek denk ik
Je kent het 1e topicje van loek toch welquote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Je kent het 1e topicje van loek toch wel?
da's wel t toppunt van bekendzijn bij de crew, de dochter van Yvonnequote:Volgens mij hebben ze brechtje mod gemaakt, die is 14
FB heet daar: Zeur hier als je paard niet startquote:Op zondag 17 juli 2005 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
da's wel t toppunt van bekendzijn bij de crew, de dochter van Yvonne
Zeur hier als je je breezer niet openkrijgtquote:Op zondag 17 juli 2005 14:30 schreef Vom het volgende:
[..]
FB heet daar: Zeur hier als je paard niet start
Zeur hier als je om legitimatie werd gevraagd in de winkelquote:Op zondag 17 juli 2005 14:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zeur hier als je je breezer niet openkrijgt
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:30 schreef Vom het volgende:
[..]
FB heet daar: Zeur hier als je paard niet start
hahaquote:Op zondag 17 juli 2005 14:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Voorspel welke topics er in PUB komen
Jij opent het loek topicquote:Op zondag 17 juli 2005 14:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En toen was het hele forum weer leegOf ik ben gewoon geband
![]()
Hahah ja idd ik zit het ff te lezenquote:Op zondag 17 juli 2005 14:46 schreef rubbereend het volgende:PUB vooralsnog is vooral een speelplaats voor alle 18+ users die ff losgaan
Ik denk et 2equote:Op zondag 17 juli 2005 14:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En toen was het hele forum weer leegOf ik ben gewoon geband
![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:48 schreef appelsientje het volgende:
Eend niet iets voor jou om daar mod te zijn![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hahah ja idd ik zit het ff te lezen
Ik denk dat het niet zo heel lang zo blijft...
iemand van 14 als modje... die moet lekker buiten spelen enzo...
Eend niet iets voor jou om daar mod te zijn![]()
Er zijn al 11 mensen gebandquote:
DE DOCHTER VAN YVONNEquote:Op zondag 17 juli 2005 14:51 schreef Vom het volgende:
[..]
Er zijn al 11 mensen geband
Jup 14 en de dochter van yvonne en Itejer geloof ik
Ik heb hetzelfdequote:
quote:
Hey, kijk eens wie het zegtquote:Op zondag 17 juli 2005 14:52 schreef Bananenman het volgende:
DE DOCHTER VAN YVONNE![]()
![]()
Is die hele familie zo triest dus![]()
![]()
![]()
![]()
Ik reageerde alleenquote:Op zondag 17 juli 2005 14:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Boefje! Geen baggertopics openen he
![]()
Ik heb geen moeder met 300.000 postsquote:Op zondag 17 juli 2005 14:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey, kijk eens wie het zegt
Wat doe jij dan op fok?
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]je bent geband op verzoek van een meisje van 14
Hij is al uit m'n ATquote:Op zondag 17 juli 2005 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kan er natuurlijk op wachten dat zoiets niet gaat werken.
na 21.00 mag je baggeren dan ligt ze op bedquote:Op zondag 17 juli 2005 14:55 schreef DutchGooner het volgende:wat een subforum zeg en wat moet ik me inhouden zeg
Hoi.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb geen moeder met 300.000 posts
[..]
![]()
En dan komt haar moeder om de hoek kijken...quote:Op zondag 17 juli 2005 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
na 21.00 mag je baggeren dan ligt ze op bed
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
na 21.00 mag je baggeren dan ligt ze op bed
Anders ik welquote:Op zondag 17 juli 2005 14:55 schreef DutchGooner het volgende:wat een subforum zeg en wat moet ik me inhouden zeg
Leuk he... moderator zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 14:55 schreef DutchGooner het volgende:wat een subforum zeg en wat moet ik me inhouden zeg
Hmm ging onze inwijding van DG toch een stuk rustigerquote:
Ik ookquote:
Zelfs ik moet me inhouden, wat halen ze zich daar op de hals. Wat een inzicht was er om zoiets te beginnen.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:58 schreef DutchGooner het volgende:
van de 26 topics zijn er al weer 11 gesloten
quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm ging onze inwijding van DG toch een stuk rustiger
omg, als we nu de kabelaward nog niet krijgenquote:
in verschillende etappesquote:Op zondag 17 juli 2005 15:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Dat waren er slechts een stuk of 130...
Same here *zucht*quote:Op zondag 17 juli 2005 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wou ook al iets gaan doen, maar zag net op tijd mn tagje
Moeilijk he?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jij kan gewoon je gang gaan,ik moet me "crew-waardig" gedragen
ooo dat valt nog best meequote:Op zondag 17 juli 2005 15:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Heb het maar direct uit m'n AT gegooid, want het stond er werkelijk mee vol.quote:
Ach je zou niet de eerste mod zijn die wordt gebandquote:
ik gebruik de AT nooit dus daar hebben we geen last vanquote:Op zondag 17 juli 2005 15:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb het maar direct uit m'n AT gegooid, want het stond er werkelijk mee vol.
14 he? nee teveel uitgerekt.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:05 schreef Bananenman het volgende:
partygirl_36@hotmail.com
Zal ik Brechtje toevoegen op MSN? Ze is wel een beetje oud voor me, maar toch
Ik vind wel dat je hoge verwachtingen hebt van snackbar 'Happy Hap' Bloesiequote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Helleu, doen we ff normaal w.b. Brechtje.
Lees liever Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, #2
glaasje ranja met een rietje dan maarquote:Op zondag 17 juli 2005 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah PUB is er inmiddels, rondje op kosten van Brechje dan maar
JustDikke Kus nog voor vandaagquote:
dank je welquote:
Je krijgt wat je toekomt.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
*pakt vast de pek en veren*quote:
Altijd goed , een dubbelcheckquote:Op zondag 17 juli 2005 16:01 schreef appelsientje het volgende:
Zo mijn scriptie is geschreven.
Nu is het wachten op commentaar... (laat hem nu controleren op spelfouten enz.)
Dat lijkt mij wel nodigquote:Op zondag 17 juli 2005 16:01 schreef appelsientje het volgende:
Zo mijn scriptie is geschreven.
Nu is het wachten op commentaar... (laat hem nu controleren op spelfouten enz.)
quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:44 schreef ThomasBerge het volgende:
Vandaag ben ik maar eens in de Da Vinci Code begonnen. Ik had het boek al een tijd liggen, maar het kwam er maar steeds niet van. Het leest trouwens wel lekker weg
Ah leukquote:Op zondag 17 juli 2005 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Ik zit nu ook de hele tijd nog tussen het studeren door te lezen. Ben al over de helft en gisteren pas begonnen
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:48 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ah leukIk ben de 100 bladzijden nu gepasseerd
Inderdaadquote:Op zondag 17 juli 2005 16:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vind het echt weer leuk om te lezen. Bijna een jaar niet meer gedaan, toch altijd lekker in de zomer in het zonnetje.
Heb ze alle 3 al versleten. Goeie boeken zijn 'tquote:Op zondag 17 juli 2005 16:44 schreef ThomasBerge het volgende:
Vandaag ben ik maar eens in de Da Vinci Code begonnen. Ik had het boek al een tijd liggen, maar het kwam er maar steeds niet van. Het leest trouwens wel lekker weg
Jammer dat ie op deze manier won, maar gezien al zijn werk in de Tours voor Lance toch wel zwaar verdient.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:10 schreef VoreG het volgende:
Godver die vuile profiteur van een Hincapie wint ook nog
Dan is Top Gear er ook opquote:Op zondag 17 juli 2005 17:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb ze alle 3 al versleten. Goeie boeken zijn 't
Vanavond op National Geographic om 2100 uur Docu over TDVC
Tja het ruimt wel lekker opquote:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Banaan, jij mag nog in dat PUB forum![]()
Mazzelaar
![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
volgens mij niet meer hoor
Vul Boogerd in en je quote kan zo mee.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Hincapie en een koninginnerit winnen...
Dat kan niet
waar. oh in het polman stadionquote:Op zondag 17 juli 2005 18:48 schreef methodmich het volgende:
Was het nou een boerenfeest?
Nee.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:48 schreef methodmich het volgende:
Was het nou een boerenfeest?
Ik vind het eigenlijk wel een goed idee, jammer dat er topics van een laag niveau zijnquote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Banaan, jij mag nog in dat PUB forum![]()
Mazzelaar
![]()
Ik mag er ook nog 9 daagjes rondhangenquote:Het is vooral een forum voor mensen tussen de 12 en de 18 jaar.
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee.! Ik zei gisteren ook al: Niet alles wat ten oosten van Utrecht ligt is boerderij.
Verslavend boek he.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Even een uurtje op het balkon en ik ben gelijk 80 bladzijden verder
Zo maar eens wat voedsel zoeken.
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:13 schreef just me het volgende:
Hé Bos bij jouw avater staat "voor rood-wit gezongen" en ik dacht eerst dat dat Rood-Wit uit Veldhoven was
Hmm. Michael werd ooit vijfde in de tour he, die kan echt wel wat...quote:Op zondag 17 juli 2005 18:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vul Boogerd in en je quote kan zo mee.
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:13 schreef just me het volgende:
Hé Bos bij jouw avater staat "voor rood-wit gezongen" en ik dacht eerst dat dat Rood-Wit uit Veldhoven was
In de dopingtour ja, achter Christophe Rinero of all people.... Verder viel ie in de Tour altijd tegen en werd hij alleen 12e door een keer 10 minuten te krijgen in een ontsnapping.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hmm. Michael werd ooit vijfde in de tour he, die kan echt wel wat...
Fijn om te horen!quote:Op zondag 17 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
[..]Dat weet ik, ik heb Vaduz ontmoet en dat was geen boer.
*kuch*quote:Op zondag 17 juli 2005 19:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon heeft Loek uitgenodig in Hools. :$
Is er hier tenminste weer een ex-hooler van mijn leeftijd +O
Beeld of geluid?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*kuch*
heb jij toevallig de livestreams van sensation ?
Geluid.. beeld heb ik al gezien..quote:
ok.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
Ik wacht op de mails van Lionhead, die schiet niet op. En DD.
Dankzij oa The Prophet himselfquote:Op zondag 17 juli 2005 19:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geluid.. beeld heb ik al gezien..
Graag gedaanquote:
Heb ik tenminste weer wat leuke muziekquote:
Boogerd moet de giro gaan rijden, daar kan hij zo in de top 10 rijden!quote:Op zondag 17 juli 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
In de dopingtour ja, achter Christophe Rinero of all people.... Verder viel ie in de Tour altijd tegen en werd hij alleen 12e door een keer 10 minuten te krijgen in een ontsnapping.
Michael is net als Hincapie meer een man van eendagskoersen of koersen van een week, dus ik vind dit vergelijkbaar. Alleen is Hincapie begonnen als sprinter, vandaar dat veel mensen zo verbaasd doen.
Hehehequote:Op zondag 17 juli 2005 19:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb ik tenminste weer wat leuke muziek![]()
Thunderdome blijft toch wel 1 van de betere feesten...quote:Op zondag 17 juli 2005 19:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
HeheheIk heb het live meegemaakt
.
Op een aantal punten krijg je dan echt kippenvel (ook als je de beelden ziet) van daar stond ik tussen
Maar goed dat krijg je ook op Thunderdome als er 10.000 aanstekers de lucht ingaan
Toen mocht ik nog nietquote:Op zondag 17 juli 2005 19:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Thunderdome blijft toch wel 1 van de betere feesten...
Maar de beste waar ik ooit heen geweest ben, was Hellraiser in 1996 (sporthallen-zuid)
Mijn eerste House party... *snik* wat mooi was dat toen
Die is wel lichter idd. Evenals de Vuelta.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Boogerd moet de giro gaan rijden, daar kan hij zo in de top 10 rijden!
Ach vroegerquote:Op zondag 17 juli 2005 19:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Toen mocht ik nog nietMaar damn ik zou er een moord voor over hebben om Mysteryland 98 hier mee gemaakt te hebben
Nope zomer editie in het Lingebos, als het aan ID&T had gelegen was het daar elk jaar geweest maar de dorpjes hier dachten daar anders overquote:Op zondag 17 juli 2005 19:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach vroegerlang lang geleden
ff denken 98... was dat niet de winter editie ?? volgens mij heb ik daar nog een mega grote flyer van gehad...
O oke ik kan me wel herinneren dat er ook eens een keer een winter editie was in Utrecht...quote:Op zondag 17 juli 2005 19:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nope zomer editie in het Lingebos, als het aan ID&T had gelegen was het daar elk jaar geweest maar de dorpjes hier dachten daar anders over
Maar dit jaar is Decibel er
Klopt in 98 was er ook één in de jaarbeursquote:Op zondag 17 juli 2005 19:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O oke ik kan me wel herinneren dat er ook eens een keer een winter editie was in Utrecht...
volgens mij was dat ook 98... pff ik weet het niet eens meer ..
MIjn eerste house cd was die van Thunderdome II
Gezellig gewordenquote:Op zondag 17 juli 2005 19:57 schreef fransie102 het volgende:
Vreemde enge oude mensen hierIk ken ze allemaal niet eens
Wat is er met deze kroeg gebeurd?
Ik gedraag me altijd. Zeker in het Ajax-topic en Hools!quote:Op zondag 17 juli 2005 20:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Whoeeeeeeehoeeee eindelijk weer een ex-hool van m'n leeftijd. Je nu wel gedragen hiero heDoe ik ook
ik ken jou ook nietquote:Op zondag 17 juli 2005 19:57 schreef fransie102 het volgende:
Vreemde enge oude mensen hierIk ken ze allemaal niet eens
Wat is er met deze kroeg gebeurd?
quote:
quote:
dan heb je weinig indruk gemaaktquote:
Bekijk het zo, ze heeft geen vooroordelen nu van jequote:
nou help me es danquote:
Vroegah vond ik hem altijd heel erg aardigquote:
Nou kijk er was een feestje in Hools en Doc had vuurwerk en ik vond dat het wel binnen afgestoken kon wordenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef fransie102 het volgende:
Dat is waar
Bah, waar zijn al m'n Feyenoord-posters?![]()
Ik zal nog even een mooi schilderijtje ophangen van onze knappe Dirk.
[afbeelding]
![]()
Tis dat die PI erbij staat, maar het zal vast wel in z'n notes staan wie het isquote:Op zondag 17 juli 2005 20:14 schreef pfaf het volgende:
Lachen hoor!
Omdat JM nooit in het Feyenoord topic komt!
En zodoende geen idee heeft, wie Fransie werkelijk is!
Keihard lachen is dat!
ik heb een vermoedenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:32 schreef pfaf het volgende:
Just Me mijn uiterst subtiele hint al gevonden?
Nou?quote:
Ah, meneer heeft de kantineverhalen alleen meegekregen? Ben daar niet binnen geweestquote:
Ik heb alles meegekregenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ah, meneer heeft de kantineverhalen alleen meegekregen? Ben daar niet binnen geweest.
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
om vervolgens een lolly van SCH te krijgen
Een lolly, niet Z'N lollyquote:
Hehe, nee er valt ook niets te happenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb alles meegekregen![]()
Was gewoon benieuwd naar je reactie... of je zou happen bijvoorbeeld
en ik ga in Rotterdam een biertje drinken, vlakbij het Feijenoord-stadionquote:
Dat doe je toch niet?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
en ik ga in Rotterdam een biertje drinken, vlakbij het Feijenoord-stadion
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
* honger heeft
Pizza moet nog 10minuten
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
en ik ga in Rotterdam een biertje drinken, vlakbij het Feijenoord-stadion
Kan er ook niks aan doen dat hij, als ajaxied-zijnde, tegenover dat stadion woontquote:
Mag ik lachenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Stekker er vergeten in te stoppen. Hoerenzooi. Kwartier wachten dus
ja maar hij heeft wel bier in huisquote:
quote:
The First Rebirthquote:Op zondag 17 juli 2005 21:35 schreef Positive_Thinking het volgende:
Nog bedankt voor degene die over de oude house tijd enzo begonnen. Toch weer even speedy J van het internet opgegraven en andere bekendere oude nummers
heb een password nodigquote:Op zondag 17 juli 2005 21:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Sientje aan het stuiteren op de Sensation livesets?
Coach van het Jaarquote:Op zondag 17 juli 2005 21:12 schreef Eilanden het volgende:
Wat is de CVHJ?En wat heb je dan beter gedaan dan Noca?
Skeeleren of inline skaten? En wat is topsnelheidquote:Op zondag 17 juli 2005 21:45 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik ben echt drijfnat... 1 uur op top snelheid skeeleren...
ff douchen denk ik
mwah t gebergte en het karakter daarvan ligt hem wat beter en de etappess zijn leukerquote:Op zondag 17 juli 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die is wel lichter idd. Evenals de Vuelta.
Hebben jullie afgelopen jaar ook meegedaan met de VBL Toto? En zo ja, op welke plek geeindigd?quote:Op zondag 17 juli 2005 21:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Coach van het JaarIk had veeeuuuul meer punten, Noca deed ut niet zo best
Van alle mensen die meededen, iets van 38.000 ofzo, ben ik ergens zo rond plek 3100 geeindigd
Nee niet aan mee gedaanquote:Op zondag 17 juli 2005 22:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hebben jullie afgelopen jaar ook meegedaan met de VBL Toto? En zo ja, op welke plek geeindigd?
Niet meegedaan.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hebben jullie afgelopen jaar ook meegedaan met de VBL Toto? En zo ja, op welke plek geeindigd?
dank, beetje vroeger dan ik dacht!quote:
DG organiseert ieder jaar de FOK! VBL Toto, waarbij je dan per speelronde het resultaat (1,2 of 3) en de uitslag voorspelt. Leuk om mee te doen!quote:Op zondag 17 juli 2005 22:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee niet aan mee gedaan
Als in: wist ik niet
heb me voorgenomen dit jaar ook mee te gaan doenquote:Op zondag 17 juli 2005 22:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
DG organiseert ieder jaar de FOK! VBL Toto, waarbij je dan per speelronde het resultaat (1,2 of 3) en de uitslag voorspelt. Leuk om mee te doen!
Ik was de winnaar van de eerste editie (2003-2004), terwijl Golfer (dacht ik me te herinneren) de afgelopen editie won
3equote:Op zondag 17 juli 2005 22:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ah ok, misschien dat ik me er ook aan waag dit jaarquote:Op zondag 17 juli 2005 22:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
DG organiseert ieder jaar de FOK! VBL Toto, waarbij je dan per speelronde het resultaat (1,2 of 3) en de uitslag voorspelt. Leuk om mee te doen!
Ik was de winnaar van de eerste editie (2003-2004), terwijl Golfer (dacht ik me te herinneren) de afgelopen editie won
Is tie zelf te lui?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ah ok, misschien dat ik me er ook aan waag dit jaar
Zo, Noca's bloesje is gestreken!
Nee hoorquote:
Bier halen?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij een vriendin heeft?
en ik heb me voorgenomen om er dit jaar maar weer eentje te organiserenquote:Op zondag 17 juli 2005 22:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb me voorgenomen dit jaar ook mee te gaan doenen te gaan winnen
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en ik heb me voorgenomen om er dit jaar maar weer eentje te organiseren
dan komt dat goed uitquote:Op zondag 17 juli 2005 22:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en ik heb me voorgenomen om er dit jaar maar weer eentje te organiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |