Toen mocht ik nog nietquote:Op zondag 17 juli 2005 19:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Thunderdome blijft toch wel 1 van de betere feesten...
Maar de beste waar ik ooit heen geweest ben, was Hellraiser in 1996 (sporthallen-zuid)
Mijn eerste House party... *snik* wat mooi was dat toen
Die is wel lichter idd. Evenals de Vuelta.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Boogerd moet de giro gaan rijden, daar kan hij zo in de top 10 rijden!
Ach vroegerquote:Op zondag 17 juli 2005 19:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Toen mocht ik nog nietMaar damn ik zou er een moord voor over hebben om Mysteryland 98 hier mee gemaakt te hebben
Nope zomer editie in het Lingebos, als het aan ID&T had gelegen was het daar elk jaar geweest maar de dorpjes hier dachten daar anders overquote:Op zondag 17 juli 2005 19:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach vroegerlang lang geleden
ff denken 98... was dat niet de winter editie ?? volgens mij heb ik daar nog een mega grote flyer van gehad...
O oke ik kan me wel herinneren dat er ook eens een keer een winter editie was in Utrecht...quote:Op zondag 17 juli 2005 19:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nope zomer editie in het Lingebos, als het aan ID&T had gelegen was het daar elk jaar geweest maar de dorpjes hier dachten daar anders over
Maar dit jaar is Decibel er
Klopt in 98 was er ook één in de jaarbeursquote:Op zondag 17 juli 2005 19:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O oke ik kan me wel herinneren dat er ook eens een keer een winter editie was in Utrecht...
volgens mij was dat ook 98... pff ik weet het niet eens meer ..
MIjn eerste house cd was die van Thunderdome II
Gezellig gewordenquote:Op zondag 17 juli 2005 19:57 schreef fransie102 het volgende:
Vreemde enge oude mensen hierIk ken ze allemaal niet eens
Wat is er met deze kroeg gebeurd?
Ik gedraag me altijd. Zeker in het Ajax-topic en Hools!quote:Op zondag 17 juli 2005 20:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Whoeeeeeeehoeeee eindelijk weer een ex-hool van m'n leeftijd. Je nu wel gedragen hiero heDoe ik ook
ik ken jou ook nietquote:Op zondag 17 juli 2005 19:57 schreef fransie102 het volgende:
Vreemde enge oude mensen hierIk ken ze allemaal niet eens
Wat is er met deze kroeg gebeurd?
quote:
quote:
dan heb je weinig indruk gemaaktquote:
Bekijk het zo, ze heeft geen vooroordelen nu van jequote:
nou help me es danquote:
Vroegah vond ik hem altijd heel erg aardigquote:
Nou kijk er was een feestje in Hools en Doc had vuurwerk en ik vond dat het wel binnen afgestoken kon wordenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef fransie102 het volgende:
Dat is waar
Bah, waar zijn al m'n Feyenoord-posters?![]()
Ik zal nog even een mooi schilderijtje ophangen van onze knappe Dirk.
[afbeelding]
![]()
Tis dat die PI erbij staat, maar het zal vast wel in z'n notes staan wie het isquote:Op zondag 17 juli 2005 20:14 schreef pfaf het volgende:
Lachen hoor!
Omdat JM nooit in het Feyenoord topic komt!
En zodoende geen idee heeft, wie Fransie werkelijk is!
Keihard lachen is dat!
ik heb een vermoedenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:32 schreef pfaf het volgende:
Just Me mijn uiterst subtiele hint al gevonden?
Nou?quote:
Ah, meneer heeft de kantineverhalen alleen meegekregen? Ben daar niet binnen geweestquote:
Ik heb alles meegekregenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ah, meneer heeft de kantineverhalen alleen meegekregen? Ben daar niet binnen geweest.
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
om vervolgens een lolly van SCH te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |