omg, als we nu de kabelaward nog niet krijgenquote:
in verschillende etappesquote:Op zondag 17 juli 2005 15:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Dat waren er slechts een stuk of 130...
Same here *zucht*quote:Op zondag 17 juli 2005 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wou ook al iets gaan doen, maar zag net op tijd mn tagje
Moeilijk he?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jij kan gewoon je gang gaan,ik moet me "crew-waardig" gedragen
ooo dat valt nog best meequote:Op zondag 17 juli 2005 15:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Heb het maar direct uit m'n AT gegooid, want het stond er werkelijk mee vol.quote:
Ach je zou niet de eerste mod zijn die wordt gebandquote:
ik gebruik de AT nooit dus daar hebben we geen last vanquote:Op zondag 17 juli 2005 15:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb het maar direct uit m'n AT gegooid, want het stond er werkelijk mee vol.
14 he? nee teveel uitgerekt.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:05 schreef Bananenman het volgende:
partygirl_36@hotmail.com
Zal ik Brechtje toevoegen op MSN? Ze is wel een beetje oud voor me, maar toch
Ik vind wel dat je hoge verwachtingen hebt van snackbar 'Happy Hap' Bloesiequote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Helleu, doen we ff normaal w.b. Brechtje.
Lees liever Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, #2
glaasje ranja met een rietje dan maarquote:Op zondag 17 juli 2005 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah PUB is er inmiddels, rondje op kosten van Brechje dan maar
JustDikke Kus nog voor vandaagquote:
dank je welquote:
Je krijgt wat je toekomt.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
*pakt vast de pek en veren*quote:
Altijd goed , een dubbelcheckquote:Op zondag 17 juli 2005 16:01 schreef appelsientje het volgende:
Zo mijn scriptie is geschreven.
Nu is het wachten op commentaar... (laat hem nu controleren op spelfouten enz.)
Dat lijkt mij wel nodigquote:Op zondag 17 juli 2005 16:01 schreef appelsientje het volgende:
Zo mijn scriptie is geschreven.
Nu is het wachten op commentaar... (laat hem nu controleren op spelfouten enz.)
quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:44 schreef ThomasBerge het volgende:
Vandaag ben ik maar eens in de Da Vinci Code begonnen. Ik had het boek al een tijd liggen, maar het kwam er maar steeds niet van. Het leest trouwens wel lekker weg
Ah leukquote:Op zondag 17 juli 2005 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Ik zit nu ook de hele tijd nog tussen het studeren door te lezen. Ben al over de helft en gisteren pas begonnen
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:48 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ah leukIk ben de 100 bladzijden nu gepasseerd
Inderdaadquote:Op zondag 17 juli 2005 16:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vind het echt weer leuk om te lezen. Bijna een jaar niet meer gedaan, toch altijd lekker in de zomer in het zonnetje.
Heb ze alle 3 al versleten. Goeie boeken zijn 'tquote:Op zondag 17 juli 2005 16:44 schreef ThomasBerge het volgende:
Vandaag ben ik maar eens in de Da Vinci Code begonnen. Ik had het boek al een tijd liggen, maar het kwam er maar steeds niet van. Het leest trouwens wel lekker weg
Jammer dat ie op deze manier won, maar gezien al zijn werk in de Tours voor Lance toch wel zwaar verdient.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:10 schreef VoreG het volgende:
Godver die vuile profiteur van een Hincapie wint ook nog
Dan is Top Gear er ook opquote:Op zondag 17 juli 2005 17:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb ze alle 3 al versleten. Goeie boeken zijn 't
Vanavond op National Geographic om 2100 uur Docu over TDVC
Tja het ruimt wel lekker opquote:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Banaan, jij mag nog in dat PUB forum![]()
Mazzelaar
![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
volgens mij niet meer hoor
Vul Boogerd in en je quote kan zo mee.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Hincapie en een koninginnerit winnen...
Dat kan niet
waar. oh in het polman stadionquote:Op zondag 17 juli 2005 18:48 schreef methodmich het volgende:
Was het nou een boerenfeest?
Nee.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:48 schreef methodmich het volgende:
Was het nou een boerenfeest?
Ik vind het eigenlijk wel een goed idee, jammer dat er topics van een laag niveau zijnquote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Banaan, jij mag nog in dat PUB forum![]()
Mazzelaar
![]()
Ik mag er ook nog 9 daagjes rondhangenquote:Het is vooral een forum voor mensen tussen de 12 en de 18 jaar.
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee.! Ik zei gisteren ook al: Niet alles wat ten oosten van Utrecht ligt is boerderij.
Verslavend boek he.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Even een uurtje op het balkon en ik ben gelijk 80 bladzijden verder
Zo maar eens wat voedsel zoeken.
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:13 schreef just me het volgende:
Hé Bos bij jouw avater staat "voor rood-wit gezongen" en ik dacht eerst dat dat Rood-Wit uit Veldhoven was
Hmm. Michael werd ooit vijfde in de tour he, die kan echt wel wat...quote:Op zondag 17 juli 2005 18:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vul Boogerd in en je quote kan zo mee.
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:13 schreef just me het volgende:
Hé Bos bij jouw avater staat "voor rood-wit gezongen" en ik dacht eerst dat dat Rood-Wit uit Veldhoven was
In de dopingtour ja, achter Christophe Rinero of all people.... Verder viel ie in de Tour altijd tegen en werd hij alleen 12e door een keer 10 minuten te krijgen in een ontsnapping.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hmm. Michael werd ooit vijfde in de tour he, die kan echt wel wat...
Fijn om te horen!quote:Op zondag 17 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
[..]Dat weet ik, ik heb Vaduz ontmoet en dat was geen boer.
*kuch*quote:Op zondag 17 juli 2005 19:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon heeft Loek uitgenodig in Hools. :$
Is er hier tenminste weer een ex-hooler van mijn leeftijd +O
Beeld of geluid?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*kuch*
heb jij toevallig de livestreams van sensation ?
Geluid.. beeld heb ik al gezien..quote:
ok.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
Ik wacht op de mails van Lionhead, die schiet niet op. En DD.
Dankzij oa The Prophet himselfquote:Op zondag 17 juli 2005 19:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geluid.. beeld heb ik al gezien..
Graag gedaanquote:
Heb ik tenminste weer wat leuke muziekquote:
Boogerd moet de giro gaan rijden, daar kan hij zo in de top 10 rijden!quote:Op zondag 17 juli 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
In de dopingtour ja, achter Christophe Rinero of all people.... Verder viel ie in de Tour altijd tegen en werd hij alleen 12e door een keer 10 minuten te krijgen in een ontsnapping.
Michael is net als Hincapie meer een man van eendagskoersen of koersen van een week, dus ik vind dit vergelijkbaar. Alleen is Hincapie begonnen als sprinter, vandaar dat veel mensen zo verbaasd doen.
Hehehequote:Op zondag 17 juli 2005 19:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb ik tenminste weer wat leuke muziek![]()
Thunderdome blijft toch wel 1 van de betere feesten...quote:Op zondag 17 juli 2005 19:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
HeheheIk heb het live meegemaakt
.
Op een aantal punten krijg je dan echt kippenvel (ook als je de beelden ziet) van daar stond ik tussen
Maar goed dat krijg je ook op Thunderdome als er 10.000 aanstekers de lucht ingaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |