Thx.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Gefeliciteerd met de jarigen Darkshine en vlaaise!
Ook namens mijquote:Op zondag 17 juli 2005 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook namens mij gefeliciteerdquote:Op zondag 17 juli 2005 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, helaas wel, om 4 uur beginnenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei, je moet de mooie Tour rit missen met Boogerd, Kroon en Dekker vooruit Vom?
zou leuk zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 12:52 schreef DarkShine het volgende:
Zou Boogerd weer gaan in de Koninginnenrit?
Waar kan je dat volgen?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan heb je nog wel een paar uurtjes. Boogerd, Kroon en Dekker met nog 11 mannen hebben een voorsprong van 13 minuten inmiddels.
De duitser zend de tour al uit...quote:
Tja, jammerquote:Op zondag 17 juli 2005 13:25 schreef appelsientje het volgende:
oke we liggen eruit bij de davids cup...
Idd.. het ging niet zoals het moest gaan...quote:Op zondag 17 juli 2005 13:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, jammer
Maar het was eigenlijk wel te verwachten na gisteren
En met de spelers die beschikbaar waren....quote:Op zondag 17 juli 2005 13:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, jammer
Maar het was eigenlijk wel te verwachten na gisteren
Idd...quote:Op zondag 17 juli 2005 13:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En met de spelers die beschikbaar waren....
Ook dat ja, met bijvoorbeeld een Schalken (in vorm) had je waarschijnlijk wel gewonnen, of in ieder geval meer kans gemaakt.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En met de spelers die beschikbaar waren....
Jaquote:Op zondag 17 juli 2005 13:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd...
ben jij weer aan het werk ??
Is het nog druk ?? gisteren hadden we echt volle bezeting .... en nog 9 man in de wachtquote:
redelijk, steeds 2-4 wachtenden, heel af en toe eens helemaal niks.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is het nog druk ?? gisteren hadden we echt volle bezeting .... en nog 9 man in de wacht
stom hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 13:25 schreef appelsientje het volgende:
oke we liggen eruit bij de davids cup...
Het is de laatste tijd echt bizar druk ook ...quote:Op zondag 17 juli 2005 13:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
redelijk, steeds 2-4 wachtenden, heel af en toe eens helemaal niks.
Voorlopig niet, ik loop ook nog stage dus werk momenteel 65 uur per weekquote:Op zondag 17 juli 2005 13:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd echt bizar druk ook ...
Komt toch vanwege de problemen bij Freeler denk ik...
Ga je nog op vakantie?
Zo ziet mijn gewoonlijk week buiten vakanties eruit. En dan klagen sommige lui ook nog tegen je dat je te weinig doet.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Voorlopig niet, ik loop ook nog stage dus werk momenteel 65 uur per week
Oke ik dacht dat ik veel werkte...quote:Op zondag 17 juli 2005 13:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Voorlopig niet, ik loop ook nog stage dus werk momenteel 65 uur per week
Na de vakantie kan ik meer vrij nemen, nu kan dat dus niet omdat er teveel mensen vrij zijn.....quote:Op zondag 17 juli 2005 13:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat ik veel werkte...
jij werkt dus ook nog 's avonds?? ik ben blij dat ik nog maar 7 uur werk... anders trek ik het echt niet.. zeker nu niet omdat ik ook mijn scriptie nog moet maken.
Tijdens school is het 2 dagen les, 3 dagen stage en nog 3/4 avonden werken. En dan nog mijn werk voor school...quote:Op zondag 17 juli 2005 13:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat ik veel werkte...
jij werkt dus ook nog 's avonds?? ik ben blij dat ik nog maar 7 uur werk... anders trek ik het echt niet.. zeker nu niet omdat ik ook mijn scriptie nog moet maken.
als iedereen er weer is heb je met Schalken / Verkerk gewoon 2 top 20 spelers en met Sluiter en van Lottum daar achter heb je dan een ijzersterk teamquote:Op zondag 17 juli 2005 13:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook dat ja, met bijvoorbeeld een Schalken (in vorm) had je waarschijnlijk wel gewonnen, of in ieder geval meer kans gemaakt.
Of je bent gewoon te laat met vrij vragenquote:Op zondag 17 juli 2005 13:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Na de vakantie kan ik meer vrij nemen, nu kan dat dus niet omdat er teveel mensen vrij zijn.....
quote:Op zondag 17 juli 2005 13:54 schreef Danny het volgende:
Met de afkorting PUB zal later op de dag het Puber en Tienertalk themaforum worden geopend. Dit forum is bedoeld als hang/discussieplek speciaal voor mensen in de leeftijd van 12 tot 18 jaar. Dit betekent natuurlijk niet dat mensen in die leeftijd niet langer welkom zijn in de andere subfora, noch dat mensen die buiten de leeftijdsgroep vallen niet welkom zouden zijn binnen PUB, al is het wel zo dat bij gebagger, afzeiken en/of belachelijk maken van de mensen binnen PUB je de toegang meteen ontzegd zal worden.
PUB is een themaforum. Dat betekent dat het in eerste instantie een tijdelijk karakter heeft. In het verleden is echter al meerdere malen gebleken dat themafora wel degelijk overlevingskansen hebben, dus wellicht dat het forum wel gewoon blijft, afhankelijk van de mate van gebruik ervan.
Voor de moderatie hebben we iemand gekozen die al heel lang zelf op FOK! komt, én die zelf met het idee aan kwam dragen voor dit subforum. Daarnaast zit ze met haar 14 jaar middenin de leeftijdsfase waar het forum voor bedoeld is.
Vanaf nu is niemand minder dan Brechtje ons nieuwste crewlid en zij zal, bijgestaan door de andere mods, FA's én admins, het forum onder haar hoede nemen.
Uiteraard zal dit forum de nodige weerstand krijgen van de users - we zijn niet anders gewend - maar we waarschuwen er wel voor niet doelbewust te gaan baggeren in het nieuwe forum. Wie dit wel doet kan rekenen op verwijdering uit PUB of een directe algehele ban. Brechtje; heel veel succes op PUB, maak er wat van !
Eerste topic daar wordt een topic a la loek denk ikquote:Op zondag 17 juli 2005 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]op de één of andere manier heb ik hier niet al te hoge verwachtingen van
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]op de één of andere manier heb ik hier niet al te hoge verwachtingen van
Centaal puitjes topicquote:Op zondag 17 juli 2005 14:18 schreef Vom het volgende:
[..]
Eerste topic daar wordt een topic a la loek denk ik
Je kent het 1e topicje van loek toch welquote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Je kent het 1e topicje van loek toch wel?
da's wel t toppunt van bekendzijn bij de crew, de dochter van Yvonnequote:Volgens mij hebben ze brechtje mod gemaakt, die is 14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |