Daar ben ik het dan niet mee eens. De doornsee bergrit (DC brengt Armstrong een heel eind op weg, Armstrong versnelt, er blijven een stuk of 3 anderen over, klaar) vind ik saaier.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:35 schreef JohnDDD het volgende:
Maar ontsnappingen zijn saai.
Liever zijn ploeggenoten dan concurrenten toch.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:44 schreef JohnDDD het volgende:
Rasmussen zal wel dikke benen hebben dat ie Dekker en Kroon en Boogerd de bergpunten gaat laten wegkapen.
de eerste 2 cols gaan ze niet veel verliezen denk ik. Daarna wellicht wel wat meerquote:Op zondag 17 juli 2005 12:44 schreef Wombcat het volgende:
Gaat lekker zo.
Maar er moet nog aardig wat geklommen worden, en dan kan het hard teruglopen. Maar dit ziet er goed uit voor de ontsnapping.
Rasmussen denkt nu vooral aan het klassement, en zolang elke dag andere mensen de bergpunten pakken, maakt het hem verder niets uit.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:44 schreef JohnDDD het volgende:
Rasmussen zal wel dikke benen hebben dat ie Dekker en Kroon en Boogerd de bergpunten gaat laten wegkapen.
In 2003 door Ullrich.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:45 schreef FlyingFox het volgende:
Is Armstrong er eigenlijk ooit op kracht afgereden (dus niet door een ontsnapping of plotselinge versnelling door anderen) in een bergrit?
Is het peloton begonnen met de achtervolging, of is het een typfout en moet "does" Doen't" zijn?quote:The peloton does appear interested in chasing the 14 escapees. The move began at the 27km mark. Now that the bunch is the 60.5km, its deficit is 11’40".
2003, Plateau de Bonascre, maar dat was daags na zijn uitdroging waarbij hij 6 kilo verloorquote:Op zondag 17 juli 2005 12:45 schreef FlyingFox het volgende:
Is Armstrong er eigenlijk ooit op kracht afgereden (dus niet door een ontsnapping of plotselinge versnelling door anderen) in een bergrit?
2003 een paar keer.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:45 schreef FlyingFox het volgende:
2003 ook op Alpe de Huez (Mayo en Vino reden weg van armstrong op de de Alpe) en de etappe naar Gap (die Vino won en met val van Beloki).quote:Op zondag 17 juli 2005 12:46 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
2003, Plateau de Bonascre, maar dat was daags na zijn uitdroging waarbij hij 6 kilo verloor
en in de Tours van 99 en 00 verloor hij wat tijd op Pantani
verder niet denk ik
Vino had daar op de top iets van 15 seconden, bij de meet 40 seconden, ik denk mede door Beloki's val. Maar hij zat idd niet helemaal lekker.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
2003 ook op Alpe de Huez (Mayo en Vino reden weg van armstrong op de de Alpe) en de etappe naar Gap (die Vino won en met val van Beloki).
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:51 schreef FlyingFox het volgende:
Ik houd altijd de voorsprong van koplopers/groepen en achtervolgers op het peleton/group gele trui bij op een stuk papier (x as afstand, y as voorsprong in tijd.) Fototje
Maar m'n blaadje raakt zo op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |