Dit meen je niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:09 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb liever dat Armstrong wint dan dat Boogerd wint.
Zeker wel. Waarom zou ik willen dat een Nederlander wint? Alleen omdat ik dat ook ben? Wat mij betreft deden er geen Nederlanders mee. Ik wil splijtende demarrages zien en complete overheersing en dominantie. Als dat van een Nederlander komt: mooi. Maar ontsnappingen zijn saai.quote:
ik hoop hetquote:Op zondag 17 juli 2005 12:33 schreef komrad het volgende:
10 minuut 20 al.
dat gaat zo over het kwartier heen
Een van de mooiste etappes die ik ook gezien heb werd door Boogerd gewonnen doordat ie al vroeg ontsnapte.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:35 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zeker wel. Waarom zou ik willen dat een Nederlander wint? Alleen omdat ik dat ook ben? Wat mij betreft deden er geen Nederlanders mee. Ik wil splijtende demarrages zien en complete overheersing en dominantie. Als dat van een Nederlander komt: mooi. Maar ontsnappingen zijn saai.
Moet iedereen dan tot de laatste col bij elkaar blijven en wachten tot je door Armstrong uit het wielgereden wordt? Ontsnappingen maken het wielrennen juist zo leuk! Zeg nou zelf: als iedere keer dezelfde wint wordt het toch ook niet leuk. Ik wil juist spanning en niet dat ik van te voren al weet dat Armstrong gaat winnenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:35 schreef JohnDDD het volgende:
Maar ontsnappingen zijn saai.
Precies. Zo'n etappe van gisteren is toch véél mooier dan die van afgelopen dinsdag.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:38 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Moet iedereen dan tot de laatste col bij elkaar blijven en wachten tot je door Armstrong uit het wielgereden wordt? Ontsnappingen maken het wielrennen juist zo leuk! Zeg nou zelf: als iedere keer dezelfde wint wordt het toch ook niet leuk. Ik wil juist spanning en niet dat ik van te voren al weet dat Armstrong gaat winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |