botero en moreau laat rabo niet gaan. Dat zei rasmoesen nog.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:31 schreef BVO het volgende:
Botero, Contador en Martinez in de aanval.
13.05 live. De belg begint pas om half 2 omdat ze het journaal van 1u niet willen verschuivenquote:Op zondag 17 juli 2005 10:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
13:05 op de NOS, eerst herhaling zondagetappe.
Live begint pas 13:30 volgens mij.
Ik had ook eigenlijk niet verwacht dat men al voor de Aspet zou gaan "rijden". Maar anders doen ze het ook deze ronde, dus waarom nu niet ...quote:Op zondag 17 juli 2005 11:36 schreef komrad het volgende:
10 seconden dat wordt nog wel dicht gereden
Hoezo zouden ze daar stoppen dan?quote:Op zondag 17 juli 2005 11:41 schreef komrad het volgende:
rabo rijdt het gat dicht, nu nog 8 seconden.
er zou bij de aspet even stil gehoudne worden maar dat zal wel niet meer doorgaan als het zo gaat
quote:Op zondag 17 juli 2005 11:46 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
[s] Hoezo zouden ze daar stoppen dan? [s]
Indien Hushovd nog achter ligt, kan hij hier in één keer 6 punten terug nemen en dat is nodig indien hij nog groen wil.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:53 schreef komrad het volgende:
lijkt me mcewne het wel best vindt en in deze etappe dit lekker laat gaan. Hij zal zijn energie nog nodig hebben
Wat zou het mooi zijn als Boogerd met deze mannen weg mag. Ik denk alleen dat CSC er minder gelukkig mee is.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:55 schreef BVO het volgende:
Hincapie (DSC), Sevilla (TMO), Boogerd (RAB), Dekker (RAB), Kroon (RAB), Pereiro (PHO), Bertogliati (SDV), Davis (LSW), Caucchioli (C.A), Brochard (BTL), Pineau (BTL), Bertolini (DOM), Camano (EUS) and Astarloza (A2R) are the riders who are currently in the lead of the 15th stage.
Van zodra Hincapie moet lossen vooraan, zal hij zich niet meer inhouden (veronderstel ik).quote:Op zondag 17 juli 2005 12:07 schreef Hedgehog het volgende:
Hopelijk hoeft Lance niet koste wat kost deze etappe te winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |