Sevilla en Astarloze blijven er ook wel bij hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 12:07 schreef Hedgehog het volgende:
4,40 ik zie mogelijkheden voor Boogerd. Lijkt me samen met Caucchioli, Pereiro en Hincapie de beste klimmers. Hopelijk hoeft Lance niet koste wat kost deze etappe te winnen
NSB-erquote:Op zondag 17 juli 2005 12:09 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb liever dat Armstrong wint dan dat Boogerd wint.
Landverraderquote:Op zondag 17 juli 2005 12:09 schreef JohnDDD het volgende:
Wat een onzin.quote:
ja Mancie gun ik het ook wel eensquote:Op zondag 17 juli 2005 12:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een onzin.. Ik zie ook liever Mancebo winnen dan Boogerd hoor.
Nah, Armstrong heeft al genoeg etappes in de tour gewonnen in de loop der jaren. Boogerd mag van mij ook weer eens een keer winnen, temeer omdat hij toch altijd al 2e wordtquote:Op zondag 17 juli 2005 12:09 schreef JohnDDD het volgende:
Met drie man voor Rabobank in de kopgroep, zullen ze op de eerste klimmen wel aardig wat punten wegsnoepen.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:17 schreef NRH het volgende:
Er zijno vandaag 110 pt voor de bergtrui te pakken. Pereiro heeft de meeste punten van de kopgroep, maar met 27 punten is hij nog geen echte bedreiging. Zeker aangezien Dekker, Kroon en vooral Boogerd punten van hem kunnen afsnoepen. Ben trouwens benieuwd hoe lang het duurt voor Kroon er af gereden wordt.
Vast wel.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:24 schreef FlyingFox het volgende:
Nog steeds zeven minuten en twintig seconde??
Vanaf het moment dat het interessant wordt, Monument Casartelli, zijn ze erbij toch?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:23 schreef Klonk het volgende:
wel jammer dat de etappe van vandaag niet integraal word uitgezonden....
Ik kijk ook nooit zo naar nationaliteiten, ik heb gewoon mijn favoriete renners, dat gaat door alle landen heen. Boogerd rijdt altijd wel lekker aanvallend, maar vaak ook wel een beetje tactisch dom. Niettemin hou ik wel van dat type renners..quote:Op zondag 17 juli 2005 12:21 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Nah, Armstrong heeft al genoeg etappes in de tour gewonnen in de loop der jaren. Boogerd mag van mij ook weer eens een keer winnen, temeer omdat hij toch altijd al 2e wordt![]()
Dit geheel buiten het feit dat Boogerd een Nederlander is, want zelf kijk ik eigenlijk ook niet naar nationaliteit.
vond het wel wat hebben zulke lange etappe's, van voor tot achteren, maar goed de avondetappe is er nu op, zal niet lang meer duren.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat het interessant wordt, Monument Casartelli, zijn ze erbij toch?
http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/us/1500/index.htmlquote:Op zondag 17 juli 2005 12:27 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wordt het meer, minder, blijft het gelijk. Dat soort info.
F5 F5 F5 F5!quote:Op zondag 17 juli 2005 12:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/us/1500/index.html
Nog 7'20 dus.
Dit meen je niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:09 schreef JohnDDD het volgende:
Zeker wel. Waarom zou ik willen dat een Nederlander wint? Alleen omdat ik dat ook ben? Wat mij betreft deden er geen Nederlanders mee. Ik wil splijtende demarrages zien en complete overheersing en dominantie. Als dat van een Nederlander komt: mooi. Maar ontsnappingen zijn saai.quote:
ik hoop hetquote:Op zondag 17 juli 2005 12:33 schreef komrad het volgende:
10 minuut 20 al.
dat gaat zo over het kwartier heen
Een van de mooiste etappes die ik ook gezien heb werd door Boogerd gewonnen doordat ie al vroeg ontsnapte.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:35 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zeker wel. Waarom zou ik willen dat een Nederlander wint? Alleen omdat ik dat ook ben? Wat mij betreft deden er geen Nederlanders mee. Ik wil splijtende demarrages zien en complete overheersing en dominantie. Als dat van een Nederlander komt: mooi. Maar ontsnappingen zijn saai.
Moet iedereen dan tot de laatste col bij elkaar blijven en wachten tot je door Armstrong uit het wielgereden wordt? Ontsnappingen maken het wielrennen juist zo leuk! Zeg nou zelf: als iedere keer dezelfde wint wordt het toch ook niet leuk. Ik wil juist spanning en niet dat ik van te voren al weet dat Armstrong gaat winnenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:35 schreef JohnDDD het volgende:
Maar ontsnappingen zijn saai.
Precies. Zo'n etappe van gisteren is toch véél mooier dan die van afgelopen dinsdag.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:38 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Moet iedereen dan tot de laatste col bij elkaar blijven en wachten tot je door Armstrong uit het wielgereden wordt? Ontsnappingen maken het wielrennen juist zo leuk! Zeg nou zelf: als iedere keer dezelfde wint wordt het toch ook niet leuk. Ik wil juist spanning en niet dat ik van te voren al weet dat Armstrong gaat winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |