heb een password nodigquote:Op zondag 17 juli 2005 21:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Sientje aan het stuiteren op de Sensation livesets?
Coach van het Jaarquote:Op zondag 17 juli 2005 21:12 schreef Eilanden het volgende:
Wat is de CVHJ?En wat heb je dan beter gedaan dan Noca?
Skeeleren of inline skaten? En wat is topsnelheidquote:Op zondag 17 juli 2005 21:45 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik ben echt drijfnat... 1 uur op top snelheid skeeleren...
ff douchen denk ik
mwah t gebergte en het karakter daarvan ligt hem wat beter en de etappess zijn leukerquote:Op zondag 17 juli 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die is wel lichter idd. Evenals de Vuelta.
Hebben jullie afgelopen jaar ook meegedaan met de VBL Toto? En zo ja, op welke plek geeindigd?quote:Op zondag 17 juli 2005 21:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Coach van het JaarIk had veeeuuuul meer punten, Noca deed ut niet zo best
Van alle mensen die meededen, iets van 38.000 ofzo, ben ik ergens zo rond plek 3100 geeindigd
Nee niet aan mee gedaanquote:Op zondag 17 juli 2005 22:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hebben jullie afgelopen jaar ook meegedaan met de VBL Toto? En zo ja, op welke plek geeindigd?
Niet meegedaan.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hebben jullie afgelopen jaar ook meegedaan met de VBL Toto? En zo ja, op welke plek geeindigd?
dank, beetje vroeger dan ik dacht!quote:
DG organiseert ieder jaar de FOK! VBL Toto, waarbij je dan per speelronde het resultaat (1,2 of 3) en de uitslag voorspelt. Leuk om mee te doen!quote:Op zondag 17 juli 2005 22:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee niet aan mee gedaan
Als in: wist ik niet
heb me voorgenomen dit jaar ook mee te gaan doenquote:Op zondag 17 juli 2005 22:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
DG organiseert ieder jaar de FOK! VBL Toto, waarbij je dan per speelronde het resultaat (1,2 of 3) en de uitslag voorspelt. Leuk om mee te doen!
Ik was de winnaar van de eerste editie (2003-2004), terwijl Golfer (dacht ik me te herinneren) de afgelopen editie won
3equote:Op zondag 17 juli 2005 22:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ah ok, misschien dat ik me er ook aan waag dit jaarquote:Op zondag 17 juli 2005 22:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
DG organiseert ieder jaar de FOK! VBL Toto, waarbij je dan per speelronde het resultaat (1,2 of 3) en de uitslag voorspelt. Leuk om mee te doen!
Ik was de winnaar van de eerste editie (2003-2004), terwijl Golfer (dacht ik me te herinneren) de afgelopen editie won
Is tie zelf te lui?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ah ok, misschien dat ik me er ook aan waag dit jaar
Zo, Noca's bloesje is gestreken!
Nee hoorquote:
Bier halen?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij een vriendin heeft?
en ik heb me voorgenomen om er dit jaar maar weer eentje te organiserenquote:Op zondag 17 juli 2005 22:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb me voorgenomen dit jaar ook mee te gaan doenen te gaan winnen
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en ik heb me voorgenomen om er dit jaar maar weer eentje te organiseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |