Zelfkennis is de bron van alle wijsheid.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:38 schreef SomeBataDude het volgende:
Ik ben een nuchtere totaal brabantse - oerhollandse jongen....en totaal geen pimp :p
Inderdaad, dat is echt erg. Tipje: drink nog wat extra's en draai G n' R - Wlcome To The Jungle. Dan heb je er in ieder geval nog op een bepaalde manier lol in.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:42 schreef Aurelium het volgende:
Zo lang het maar geschoren is(en gewassen
!)
Ik heb het 2 keer gedaan tot nu toe, een keer, toen ik nogal zat was, bij een of andere meid met een grote bos haar (gruwel!) en een tweede keer bij een meid die bijgeknipt was. Dat was wel te doen.
Maar toch dames, liever kaal...
Jezus, bestaan die vrouwen nog?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:42 schreef Aurelium het volgende:
Zo lang het maar geschoren is(en gewassen
!)
Ik heb het 2 keer gedaan tot nu toe, een keer, toen ik nogal zat was, bij een of andere meid met een grote bos haar (gruwel!)
Wehehequote:Op zondag 17 juli 2005 03:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is echt erg. Tipje: drink nog wat extra's en draai G n' R - Wlcome To The Jungle. Dan heb je er in ieder geval nog op een bepaalde manier lol in.
En nu zeker wachten tot er iemand 'homo!' post?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:48 schreef Waxxer het volgende:
Beffen.....
Tsjah.... 't is net als bij kakkerlakken: die probéér je niet eens te vreten...
-edit-
Ben niet vrouw-onvriendelijk hoormaar voor mij zijn poesjes om te aaien
Nee hoor, ik geef antwoord op een vraag uit verveling. Wees blij dat ik virtueel integreer, zou ik zeggen...quote:Op zondag 17 juli 2005 03:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En nu zeker wachten tot er iemand 'homo!' post?![]()
Ja, dit gaat ook echt helemaal nergens over. Ik ga me maar eens wat inschenken en m'n nest in. Slaap ze.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef antwoord op een vraag uit verveling. Wees blij dat ik virtueel integreer, zou ik zeggen...
Schraap de keel, scheer de kin en strek de benen! Welterusten!quote:Op zondag 17 juli 2005 03:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, dit gaat ook echt helemaal nergens over. Ik ga me maar eens wat inschenken en m'n nest in. Slaap ze.
Er zal trouwens best wel een [CENTRAAL]Fellatio en cunnilingus-topic zijn, of niet?
Of je vriendin slikt...quote:Op zondag 17 juli 2005 09:34 schreef FlyingFox het volgende:
Pardon?
Echter tijdens het likken van de clitoris stel ik het niet op prijs dat m'n tanden gelijk geflost wordenquote:Op zondag 17 juli 2005 09:20 schreef FlyingFox het volgende:
Tip van de week voor iedereen die het allemaal maar vies vindt: het likken van haar schaamlippen heeft totaal geen zin. Je hoeft enkel de clitoris te stimuleren. Groetjes, F.
het word tijd dat je wat meer kut in je leven gaat zienquote:Op zondag 17 juli 2005 09:20 schreef FlyingFox het volgende:
Tip van de week voor iedereen die het allemaal maar vies vindt: het likken van haar schaamlippen heeft totaal geen zin. Je hoeft enkel de clitoris te stimuleren. Groetjes, F.
Stond er ook zo duidelijkquote:Op zondag 17 juli 2005 09:47 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Van de TS, ja. Niet van FF dus. Anders quote ik 'm wel.
quote:Op zondag 17 juli 2005 09:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
Echter tijdens het likken van de clitoris stel ik het niet op prijs dat m'n tanden gelijk geflost worden
Lezen is ook een vak he, FF.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:52 schreef FlyingFox het volgende:
UncleFuck, ik ken je niet eens en je pretendeert vanalles over me. Wat lul je nou?
Laat hem toch.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:52 schreef FlyingFox het volgende:
UncleFuck, ik ken je niet eens en je pretendeert vanalles over me. Wat lul je nou?
Ze hoeven niet perse zittend te pijpen. Ze mogen ook staan of liggen.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus beffen ismaar jullie gaan er wel vanuit dat elk meisje je maar zo wil
gaan zitten pijpen. Ja daaaag.![]()
Ow. Ja, sorry. De ochtend. Enzo. Excuus. Hoe kan ik het goed maken? Keertje neuken? Nu we toch in SEX zijn.quote:
Wat is zin hebben... Laat ik het zo zeggen, ik denk dat ik niet één dame ken die wil dat ik me alleen maar met haar clit bezig houd.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:20 schreef FlyingFox het volgende:
Ach ja, volgende keer quote ik de TS wel even. Krijg je tenminste dit soort misverstanden niet. Het lijkt er gewoon op dat TS dit topic geopend heeft om te kunnen zeggen dat zijn vriendin hem pijpt.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:56 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ow. Ja, sorry. De ochtend. Enzo. Excuus. Hoe kan ik het goed maken? Keertje neuken? Nu we toch in SEX zijn.
Je moet er wel even voor trainen want de eerste keer is altijd kut! (kon een uur niets zeggen van de kramp...) 'T is wel OK nu, niet super voor mezelf, mits de vrouw in kwestie "geschoren" is, anders begin ik er niet aan! TIP: Wel handig om niet gelijk met je tong naar binnen te gaan (gaat ze heus niet van kreunen), maar eerst alleen de buitenste en (afhankelijk van de vrouw) de binnenste schaamlippen zachtjes of harder te likken/te stimuleren alvorens je een "weg te banen..." naar de clitoris (aka "King of the hill"). Als je deze procedure maar lang genoeg herhaalt komt ze vanzelf klaar, GUARANTEED!quote:Op zondag 17 juli 2005 03:34 schreef SomeBataDude het volgende:
Hey, op school hoorde ik dat beffen ontzettend vies zou zijn en ik hoorde wa persoonlijke ervaringen, inmiddels heb ik al een tijdje een vriendin en ik ben erachter gekome dat beffe best wel lekker is, ik kan er geen genoeg van krijgenmaar wat zijn jullie meningen hierover? en over pijpen? (dat kan mun riendin echt enorm lekker....die lekker li...ow, ik dwaal af
)
Maar post hier je meningen over beffen of pijpen![]()
*aanhaaktquote:Op zondag 17 juli 2005 03:48 schreef Waxxer het volgende:
Beffen.....
-edit-
quote:Op zondag 17 juli 2005 09:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik denk dat ik niet één dame ken die wil dat ik me alleen maar met haar clit bezig houd.
ik zei daarvoor da ze een beetje haar had en da ze lekker kon pijpen....waarop baseer jij dan da ze zo jong is?quote:
Omdat je zegt dat ze weinig haar op der muts heeftquote:Op zondag 17 juli 2005 12:17 schreef SomeBataDude het volgende:
[..]
ik zei daarvoor da ze een beetje haar had en da ze lekker kon pijpen....waarop baseer jij dan da ze zo jong is?![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 09:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
Echter tijdens het likken van de clitoris stel ik het niet op prijs dat m'n tanden gelijk geflost worden
Je moet er gewoon samen over hebben.. mijn vriendin wou het wel eens proberen.. (helemaal kaal dan) en sinds die tijd wil ze niet meer anders..quote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef Modus het volgende:
Ja stel je toch eens voor, dat er wat haar op zit.. 20 jaar geleden kwam niemand op het idee om dat vies te vinden, tegenwoordig staat of valt een relatie er mee. Gewoon verzorgd a.u.b., verder geen geneuzel. Wat niet wil zeggen dat helemaal kaal niet leuk is.
.
Hahahaquote:Op zondag 17 juli 2005 03:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is echt erg. Tipje: drink nog wat extra's en draai G n' R - Wlcome To The Jungle. Dan heb je er in ieder geval nog op een bepaalde manier lol in.
Bij mij kronkelen ze altijd wel, maar das meer omdat ze vluchten.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:03 schreef erodome het volgende:
Zowel beffen als pijpen ijn heerlijk om te doen, kom op mensen, er is toch niets mooiers dan je bedpartner te zien kronkelen van genot door iets wat jij doet?
Kan ook lekker zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 14:12 schreef RiddlerMark het volgende:
[..]
Bij mij kronkelen ze altijd wel, maar das meer omdat ze vluchten.
Gelukkig wel, erodome. Gelukkig wel.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:03 schreef erodome het volgende:
er is toch niets mooiers dan je bedpartner te zien kronkelen van genot door iets wat jij doet?
Ik mag toch hopen dat dit een geintje isquote:Op zondag 17 juli 2005 09:20 schreef FlyingFox het volgende:
idd.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:30 schreef Kastafel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit een geintje is.
Net effe geprobeert en verdomd, nu is mijn vriendin pissed...quote:Op zondag 17 juli 2005 14:34 schreef AllahHoeSnackBar het volgende:
Je moet gewoon die klit pakken, en haar ermee in de rondte zwaaien.
De rest heeft totaal geen zin.
daar ging het dus fout.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Net effe geprobeert en verdomd, nu is mijn vriendin pissed...
Jij met je klote ideeën!![]()
Wel eens geprobeerdquote:Op zondag 17 juli 2005 03:48 schreef Waxxer het volgende:
Beffen.....
-edit-
"Get the lettuce off the taco!"quote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef Modus het volgende:
Ja stel je toch eens voor, dat er wat haar op zit.. 20 jaar geleden kwam niemand op het idee om dat vies te vinden, tegenwoordig staat of valt een relatie er mee. Gewoon verzorgd a.u.b., verder geen geneuzel. Wat niet wil zeggen dat helemaal kaal niet leuk is.
.
Nee.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:37 schreef AllahHoeSnackBar het volgende:
[..]
Heeft ze zichzelf ondergeplast
Ik vind dat altijd wel lekker efficientquote:Op zondag 17 juli 2005 09:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
en netjes bijgehouden (lees natgeschoren) niet te vergeten natuurlijk!quote:Op zondag 17 juli 2005 16:09 schreef -Dominator- het volgende:
Beffen is af en toe wel lekker hoor.
Mits net gedouched natuurlijk![]()
...quote:Op zondag 17 juli 2005 16:13 schreef SHE het volgende:
Ik ben niet zo snel vies van mijn geliefden...sterker nog, hoe viezer hoe beter![]()
Ik doelde dan ook op iets anders...ongewassen komt niet voor in mijn wereldquote:Op zondag 17 juli 2005 16:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
...
Ik vind ongewassen geen pre. Maar verder ga ik met je mee.
Als ik met een meisjequote:Op zondag 17 juli 2005 14:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd? Pas dan kan namelijk een gefundeerd oordeel geveld worden
een meisje heeft schaamlippenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
(Trouwens, ik zeg wel meisje.... maar tot welke leeftijd spreek je over meisje, over meid, of over vrouw?Als ik over dit soort dingen praat heb ik altijd de vrees dat ik de negatieve vooroordelen over dees of geen weer over me heen krijg...
Ach ja...... het zij zo.... He???
De enige manier van nieuwsgierigheid die ik heb is anatomisch.... op een plaatje ziet het eruit alsof je er weet ik 't in kunt stoppen...quote:Op zondag 17 juli 2005 17:29 schreef bonke het volgende:
[..]
een meisje heeft schaamlippen
een vrouw heeft schaamlappen
en dan heb je nog een oud wijf met schaamplompen![]()
O. Dan ga ik 100% met je mee.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op iets anders...ongewassen komt niet voor in mijn wereld
.......en bovendien, je hebt ook van die types qua vrouwen (Hey!quote:Op zondag 17 juli 2005 17:29 schreef bonke het volgende:
[..]
een meisje heeft schaamlippen
een vrouw heeft schaamlappen
en dan heb je nog een oud wijf met schaamplompen![]()
Nou, 69: hangt ze boven je, tong uitsteken, klaar....quote:Op zondag 17 juli 2005 17:45 schreef baskabel4 het volgende:
bij de ene is beffen lekker en geil...
en bij een ander wil je er niet eens in de buurt komen met je gezicht...
vind het wel heerlijk om gepijpt te worden maar ben te lui om te beffen
aldus de man met veel ervaring in beffenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, 69: hangt ze boven je, tong uitsteken, klaar....
Ga jij nou maar scoren in Milan, en kom met een Italiaans lekker wijf thuis manquote:Op zondag 17 juli 2005 17:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
aldus de man met veel ervaring in beffen
Het idee van een harde piemel van een ander in mn mond staat me inderdaad niet echt aanquote:Op zondag 17 juli 2005 17:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als ik met een meisjenaar bed ga, laat ik haar achter met een giga-trauma, zo van, 'uuuuuu, wat doe ik verkeerd...', en bovendien.... nee... kweetniet.... Ik bedoel, draai de zaken eens om, de gedachte aan een harde piemel van een ander in je mond
![]()
![]()
bij de gedachte alleen al komt je ontbijt van donderdagochtend nog naar boven...... yek.....
(als situatieschets dan he).
Trouwens, ik zeg wel meisje.... maar tot welke leeftijd spreek je over meisje, over meid, of over vrouw?Als ik over dit soort dingen praat heb ik altijd de vrees dat ik de negatieve vooroordelen over dees of geen weer over me heen krijg...
Ach ja...... het zij zo.... He???
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar scoren in Milan, en kom met een Italiaans lekker wijf thuis manJij moet ook eens aan de vrouw!
Wat een bullshit, beffen is gewoon a-relaxed met haar, niemand heeft het hier over stoppen met relaties of iets dergelijks.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef Modus het volgende:
.
lijkt me vrij logischquote:Op zondag 17 juli 2005 23:32 schreef Little_Meanie het volgende:
beffen is OK mits geil
Iemands poesje lekker met je tong bewerken terwijl ze strijkt is minder.quote:
..........quote:Op maandag 18 juli 2005 16:03 schreef Goddesz het volgende:
Ben ik een half uur tot een uur aan het pijpen
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:21 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
..........
Dan had ik je er dus allang vanaf geschopt he.
Een kenner. Ik vind hetzelf altijd prettig als het gerekt wordt tot ik bij de beursberichten aankom, dan kan ik wel een oppepper gebruiken.quote:
Je moet ook likken, niet grazen, je bent toch geenquote:Op zondag 17 juli 2005 09:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
Af en toe?quote:Op zondag 17 juli 2005 16:09 schreef -Dominator- het volgende:
Beffen is af en toe wel lekker hoor.
Mits net gedouched natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:29 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Af en toe?![]()
ALTIJD ZUL JE BEDOELEN.
Je mag blij zijn als je de eer krijgt om zoiets te doen bij god's geschenk.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:29 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Af en toe?![]()
ALTIJD ZUL JE BEDOELEN.
ook als ie stinkt en witte randjes vertoont ??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:29 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Af en toe?![]()
ALTIJD ZUL JE BEDOELEN.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:45 schreef bonke het volgende:
[..]
ook als ie stinkt en witte randjes vertoont ??
Dan mag je blij zijn dat jij de eer hebt om deze schoon te likkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:45 schreef bonke het volgende:
[..]
ook als ie stinkt en witte randjes vertoont ??
euh sorrie maar niet met mijn tongquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:54 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn dat jij de eer hebt om deze schoon te likken![]()
Indien jij de persoon op die foto in je profiel ook echt zelf bent wil ik het best een keer voor je doen hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:53 schreef Zèna het volgende:
Lekker.... maar dan wel als ontvanger....
Kneusquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Indien jij de persoon op die foto in je profiel ook echt zelf bent wil ik het best een keer voor je doen hoor![]()
![]()
quote:
Ja kom op nou, verwacht je echt dat een vrouw daar positief op gaat reagerenquote:
Preciesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:29 schreef leolinedance het volgende:
even ontopic:
Ik heb er geen problemen mee, en vind het zelfs best lekker![]()
Ook fijn om een vrouw zo te zien genieten![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja kom op nou, verwacht je echt dat een vrouw daar positief op gaat reageren
Nee tuurlijk niet. Maar ik checkte haar profiel even en toen zag ik een mooie vrouw dus vandaarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja kom op nou, verwacht je echt dat een vrouw daar positief op gaat reageren
Je vond het wel een goed idee om een kansloze opmerking te maken, ter lering ende vermaek?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar ik checkte haar profiel even en toen zag ik een mooie vrouw dus vandaar![]()
Als het je niet zint ga je naar een ander forum, newbiequote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:34 schreef Vuige_Kuthippie het volgende:
Wat een hoog break-out-puber-gehalte aan antwoorden hier..
zo iets jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je vond het wel een goed idee om een kansloze opmerking te maken, ter lering ende vermaek?
newbie, whe-he-he!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als het je niet zint ga je naar een ander forum, newbie
Nepklaarkomen van beffen? Wat doe je dan? Zo veel kun je toch niet fout doen aan beffenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:15 schreef LSS het volgende:
[..]
Je moet ook likken, niet grazen, je bent toch geen![]()
Ontopic: Ik ben zelf wel down met beffen, maar heb er een teringhekel aan als die vrouwen dan gaan liggen nepklaarkomen, zeg dan gewoon dat ik er geen fuck van kan, en geef me wat tips!![]()
dus wel... je moet wel op de juiste plek gaan zitten, anders...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nepklaarkomen van beffen? Wat doe je dan? Zo veel kun je toch niet fout doen aan beffen![]()
das zeker een pré ja!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
er van uitgaande dat alles een beetje schoon is.... lekker. Het blijft een uitermate boeiend gebied daar, dus hoe dichterbij hoe mooier. Maar het is sowieso wel lekker![]()
* Gutteguttegut gives more...quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:29 schreef marlieske het volgende:
Ik zou niet weten of het lekker is voor de man, maar lijkt me idd wel logisch dat je er af en toe is het scheermes e.d aan te pas laat komen niet zo frips anders.
Ik kan niet anders zeggen als GIVE ME MORE !!!
Playerquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:35 schreef kale_krullebol het volgende:
Het is vooral leuk om niet te laten merken dat je klaarkomt. Dan denkt die jongen dat hij nog verder moet.....
En dan roepen: "Zal ik maar eens klaarkomen" en vervolgens zwaar overdreven nog eens komen (of doen alsof).
Dan blijven ze oefenen in plaats van op routine verder.......
Zij vindt pijpen ook niet zo heel erg lekker, dus we hebben allebei watquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:09 schreef marlieske het volgende:
Als je het inderdaad niet fijn vind om te doen, moet je dat gewoon eerlijk zeggen tegen je partner er zijn andere manieren om elkaar tot een hoogtepunt te brengen.
Heb ik toch wel meegemaakt in het verleden, dat ik wel lekker aan het slobberen was, maar dat zij het niet echt kon waarderen en er niets van voeldequote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nepklaarkomen van beffen? Wat doe je dan? Zo veel kun je toch niet fout doen aan beffen![]()
Uhhh, een schone kut vind je niet lekker maar daarna zeg je dat je dat juist wel wilt?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:38 schreef Onsokumaru het volgende:
JA beffen is lekker , behalve als de poes schoon is en nie onder de kaasschaafsel zit.. als je begrijp wat ik bedoel !!!
Ooit een zure kut gebeft ... dat is net een over de datum vergaande pot yoghurt over haar kut smeren en dan oplikken..........
.... JA ..ik heb het gdaan ervaring rijker.. ,maaltijd minder....
TIP..lik je wijf nooit in de ochtend dan heeft ze meestal last van dat soort poesjes !!
ik heb ooit een vriendin gehad, zag er goed uit, mooie grote tieten, leuk gezichtje, mooi lijf enfin allemaal lekker, maar die vergat volgens mij der poes te wassen, die stonk me toch een partij, ik kan je vertellen als je zoiets ruikt, is al je zin compleet verdwenen, ik kan het me nog goed herrineren dat ik bij haar voor het eerst naar onderen ging, ik ging bijna over m'n nek bah bah wat vies. Daarna nog heel wat lekkere kutjes gelikt overigens, oh wat vind ik dat lekker, een schone kale poes.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:38 schreef Onsokumaru het volgende:
JA beffen is lekker , behalve als de poes schoon is en nie onder de kaasschaafsel zit.. als je begrijp wat ik bedoel !!!
Ooit een zure kut gebeft ... dat is net een over de datum vergaande pot yoghurt over haar kut smeren en dan oplikken..........
.... JA ..ik heb het gdaan ervaring rijker.. ,maaltijd minder....
TIP..lik je wijf nooit in de ochtend dan heeft ze meestal last van dat soort poesjes !!
Gelukkig ben ik nog nooit zulke mannen tegen gekomen. Ik zou het als een groot gemis ervarenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:43 schreef CasB het volgende:
Hmmz, ik vind beffen niet zo heel erg lekkerDoe het daarom ook liever niet...
bef bef bef befquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:30 schreef Waxxer het volgende:
Kan dit topic zsm vol? Ik word een beetje misselijk met het woord 'beffen' constant in mijn AT
Het is toch een mooi woord? Het water loopt me al in de mondquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:30 schreef Waxxer het volgende:
Kan dit topic zsm vol? Ik word een beetje misselijk met het woord 'beffen' constant in mijn AT
Ik vind het ook maar een lachwekkend woord. Het dekt de erotische lading geenszinsquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is toch een mooi woord? Het water loopt me al in de mond![]()
Alles is beter dan GrotSlobberen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een lachwekkend woord. Het dekt de erotische lading geenszins
Dekken vind ik ook wel okquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een lachwekkend woord. Het dekt de erotische lading geenszins
Daarom kwam je dus vroeger nooit in Belgiequote:Op donderdag 21 juli 2005 00:55 schreef Waxxer het volgende:
Bef.... Tegenwoordig hebben we gelukkig de euro he?
Nou BAH bah bah!!!
Nee idd, ik had er vakantiewerk in '98 en twee jaar later nam ik definitief en in het openbaar afstand van alles wat maar met Bef te maken hadquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Daarom kwam je dus vroeger nooit in Belgie. Heb je wel zo'n mooie poes, met een witte bef
?
Werkelijk? Bef is veel efficienterquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee idd, ik had er vakantiewerk in '98 en twee jaar later nam ik definitief en in het openbaar afstand van alles wat maar met Bef te maken hadben ook noooit meer doelmatig in dat land geweest
![]()
Poes met een b.... met een b....... met een b-b-b-b..... met een bef hadden we wel thuis vroeger, maar dan zei ik 'witte voorkant en witte voetjes'
M'n ex vond het ook lekker... Ik vind het zelf lekkerder om te pijpen dan om gebeft te worden, maar dan moet 'ie niet midden in m'n mond willen komen (achterin de keel gaat nog).quote:Op zondag 17 juli 2005 03:34 schreef SomeBataDude het volgende:
Hey, op school hoorde ik dat beffen ontzettend vies zou zijn en ik hoorde wa persoonlijke ervaringen, inmiddels heb ik al een tijdje een vriendin en ik ben erachter gekome dat beffe best wel lekker is, ik kan er geen genoeg van krijgenmaar wat zijn jullie meningen hierover? en over pijpen? (dat kan mun riendin echt enorm lekker....die lekker li...ow, ik dwaal af
)
Maar post hier je meningen over beffen of pijpen![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Werkelijk? Bef is veel efficienter. Het schijnt trouwens dat ze in Belgie als service voor de klanten in de supermarkten altijd nog de oude munteenheid vermelden op de bon
.
Wat vind je trouwens van mijn ambtskledij? Net nieuw, ik ben er zelf erg blij mee.
[afbeelding]
Ik doelde eigenlijk meer op de kleding, met dat stijlvolle witte deel als hoogtepunt, die karaf trek ik natuurlijk niet aan. In Belgie raken ze inderdaad niet uitgeBeft, het zijn echte connaisseurs daarquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eeeehhhhh..... Mooie karaf!!!
Dus in België raken ze niet uitgeeeehhh...bzzw?
Sssshhhh niet zo hard!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op de kleding, met dat stijlvolle witte deel als hoogtepunt, die karaf trek ik natuurlijk niet aan. In Belgie raken ze inderdaad niet uitgeBeft, het zijn echte connaisseurs daar![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:56 schreef Varr het volgende:
godverdomme, jouw vriendin kan idd best goed pijpen!
Mag ik ff uitrusten..heb nog een stijve kaak en eelt op mn tong....quote:
Geeft niet hoor, ik snap de verwarring wel haha, No harm donequote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:38 schreef Averon het volgende:
My mistake, aannames zijn de oorzaak van alle grote fuckups
Nog tips in dat geval? Als persoon die het van twee kanten kan zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:39 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik snap de verwarring wel haha, No harm done
Poeh,das best moeilijk want wat ik lekker vind hoef "de andere"niet lekker te vinden.Ik gebruik in elk geval veel mijn vingers ( dus niet alleen likken...) en een beetje zuigen kan ook lekker zijn...Euhm, tja....Eigelijk gewoon geen tips haha want ik doe gewoon wat ik op dat moment wilquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:42 schreef Averon het volgende:
[..]
Nog tips in dat geval? Als persoon die het van twee kanten kan zien.
het is idd niet zozeer dat het zo lekker is om te doen (vinnik (meestal) wel btw) maar meer om het zien genieten van haar....heeeeeeerlijk... als zij geil wordt van mij, maakt mij dat nog geilerquote:Op zondag 17 juli 2005 11:31 schreef Myra het volgende:
[..]
![]()
Beffen: Maake me gek![]()
![]()
!!! Pijpen vind ik ook leuk om te doen bij hem, het is fijn om hem zo te zien genieten
![]()
![]()
Ik snap het ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog nooit zulke mannen tegen gekomen. Ik zou het als een groot gemis ervaren
Hahahahaha, herkenbaar,,,en ik me maar afvragen hoe mannen dat doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:49 schreef addie84 het volgende:
ik kreeg de eerste keer achteraf (!) kramp in mijn tong
Bedoel het niet zo letterlijk hoor, maar ik vind het enigzins raar dat mannen wel verwachten de ze hun leuter in haar mond mogen steken en de gruwelen bij de gedachte dat ze zelf head geven.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:16 schreef addie84 het volgende:
"Voor wat hoort wat"..
Dat vind ik dan weer onzin
snap ik dus echt geen snars vanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:23 schreef Averon het volgende:
[..]
de gruwelen bij de gedachte dat ze zelf head geven.
Bedoel je dat ze er zelf van gruwelen te pijpen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:23 schreef Averon het volgende:
[..]
Bedoel het niet zo letterlijk hoor, maar ik vind het enigzins raar dat mannen wel verwachten de ze hun leuter in haar mond mogen steken en de gruwelen bij de gedachte dat ze zelf head geven.
je bedoelde dus beffen ipv pijpen? het staat er een beetje onduidelijk, vandaar de verwarringquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:33 schreef Averon het volgende:
De meeste wel, maar dat bedoelde ik niet.
wordt tijd voor een WKquote:
En dat is??quote:Op zondag 24 juli 2005 03:50 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat vindt beffen leuk om de reacties die vrouwen geven
Niemand dussss...... Wat is dit nou weer voor een dom gelul!!!! Jij beft dus alleen meisjes van 12, want dat is namelijk de gemiddelde leeftijd dat ze ontmaagd worden of woon je in Staphorst ofzo??quote:Op zondag 24 juli 2005 04:41 schreef SeLang het volgende:
Ik bef geen vrouwen die voor mij ooit al een andere sexpartners hebben gehad
Dan zit je een beetje de zooi van een andere kerel op te likkenIk ben geen homo
Ik bef dus alleen maagden of meisjes die alleen maar met mij zijn geweest
Wat een kutzooiquote:Op zondag 24 juli 2005 04:54 schreef Fabber het volgende:
Meestal ligt het aan de kut die om de kut heenzit!!! Als die kut echt een kut is vind ik er al geen kut aan om met mijn kuttong in die kutkut te gaan zitten kutten!!!!
Heb je een lekker kutje?quote:Op zondag 17 juli 2005 11:31 schreef Myra het volgende:
[..]
![]()
Beffen: Maake me gek![]()
![]()
!!! Pijpen vind ik ook leuk om te doen bij hem, het is fijn om hem zo te zien genieten
![]()
![]()
Haha.. als je daar al vies van bent. Moet je nagaan wat voor 'zooi' zich daar nog meer bevind. En veel vaker dan een van hun eerdere partners van paar dagen/weken/jaren geleden.quote:Op zondag 24 juli 2005 04:41 schreef SeLang het volgende:
Moeten is wel een heel groot woord, dit komende van iemand die het overigens GRAAG doet om zijn vriendinnetje te plezieren...quote:
Zoek een vrouw die zichzelf wast...quote:Op zondag 24 juli 2005 04:41 schreef SeLang het volgende:
suc6 met het zoeken naar het bijna onmogelijke, btw waarom zou een vrouw die nog maagd is jou dan wel willen pijpen? Iemand die met zn leuter al bij n andere vrouw heeft liggen roerenquote:Op zondag 24 juli 2005 04:41 schreef SeLang het volgende:
ja maar in een kutje roeren is lekker, zal ik maar zeggen, andermans zaad likken is niet mijn ding, als het al het geval zou zijn, maar dat valt voor hem meer onder noemer "geen enkele ervaring" waarschijnlijk nog nooit een kutje gelikt. Ik vind het trouwens heerlijk een lekker kutjequote:Op maandag 25 juli 2005 19:15 schreef marlieske het volgende:
[..]
suc6 met het zoeken naar het bijna onmogelijke, btw waarom zou een vrouw die nog maagd is jou dan wel willen pijpen? Iemand die met zn leuter al bij n andere vrouw heeft liggen roeren![]()
wordt je nou geil van dit soort praat ofzo?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:22 schreef deek het volgende:
[..]
ja maar in een kutje roeren is lekker, zal ik maar zeggen, andermans zaad likken is niet mijn ding, als het al het geval zou zijn, maar dat valt voor hem meer onder noemer "geen enkele ervaring" waarschijnlijk nog nooit een kutje gelikt. Ik vind het trouwens heerlijk een lekker kutje
quote:Op zondag 17 juli 2005 09:20 schreef FlyingFox het volgende:
Tip van de week voor iedereen die het allemaal maar vies vindt: het likken van haar schaamlippen heeft totaal geen zin. Je hoeft enkel de clitoris te stimuleren.
waardan, is lang geleden dat ik een brief heb gepost.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
wordt je nou geil van dit soort praat ofzo?
Overal waar ik je zie posten doe je zo..
quote:Op maandag 25 juli 2005 19:29 schreef deek het volgende:
[..]
waardan, is lang geleden dat ik een brief heb gepost.
Je taalgebruik, 'kutje'quote:Op maandag 25 juli 2005 19:29 schreef deek het volgende:
[..]
waardan, is lang geleden dat ik een brief heb gepost.
welk 'bouqet'?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:43 schreef Foo_niks het volgende:
bouqet gaat er met de jaren niet op vooruit
quote:Op maandag 25 juli 2005 22:14 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Denk dat die bedoeld dat het zooitje nogal uitlubberd en minder strak wordt in de loop der jaren![]()
ach , indien de tong niet lang is niet nee.....quote:Op zondag 17 juli 2005 09:20 schreef FlyingFox het volgende:
van die gezouten zeiksluiter natuurlijk,je moet twee keer kijken of het geen ontstoken paardeoog is of een verkeersongeluk in Ogrishquote:
Hij bedoelt dat hoe ouder vrouwen worden, hoe sterker ze vanonder ruiken, denk ik. Ik weet overigens niet of dat waar is.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:43 schreef Foo_niks het volgende:
bouqet gaat er met de jaren niet op vooruit
jij bent meer zo'n romantisch type, dacht ik zo,quote:Op maandag 25 juli 2005 22:29 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
van die gezouten zeiksluiter natuurlijk,je moet twee keer kijken of het geen ontstoken paardeoog is of een verkeersongeluk in Ogrish
Hep ze dan ook nog zo''n jong door de voorgevel getrokken kej je helemaal wel inpakken
ben ik het wel met je eens.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:38 schreef Foxxy het volgende:
Wat zeuren al die mannen hier zeg. Als je gek op iemand bent, bef je diegene toch met alle liefde
. Alsof zo'n volgespoten bek zo lekker is voor een vrouw. Een echte man kan toch wel tegen een beetje haar.
maar vind je het lekker om te doen omdat zij ervan geniet?quote:Beffen. Heel fijn om te ontvangen en bijna even lekker om te doen.
Ik heb alles al gezien, had het gedownloadquote:Op maandag 25 juli 2005 22:41 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ben ik het wel met je eens.
[..]
maar vind je het lekker om te doen omdat zij ervan geniet?
trouwens moet jij niet 'the L Word' kijken?![]()
Dat is overigens "geloel".quote:Op maandag 25 juli 2005 22:29 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
van die gezouten zeiksluiter natuurlijk,je moet twee keer kijken of het geen ontstoken paardeoog is of een verkeersongeluk in Ogrish
Hep ze dan ook nog zo''n jong door de voorgevel getrokken kej je helemaal wel inpakken
wat zullen ze genieten als je ze met deze kennis "verwend"quote:Op zondag 17 juli 2005 09:20 schreef FlyingFox het volgende:
Tip van de week voor iedereen die het allemaal maar vies vindt: het likken van haar schaamlippen heeft totaal geen zin. Je hoeft enkel de clitoris te stimuleren.
first.. die kramp komt naar mijn ervaring omdat je je mond TE lang TE ver open hebt voor de spieren vergleken met normaal, doe je mond nou maar eens ver open, voel je je spieren ook gebruikt wordenquote:En over die kaakkramp... dan ben je veel te geforceerd bezig.
Gewoon doen alsof je een magnum aflikt, da's de enige manier.
Dus niet het puntje van je tong, maar je hele tong gebruiken.
Weg kramp.
Niet om het een of het ander, maar als je je spieren traint dan neemt de kans op kramp af. Dat geldt voor kuitspieren, maar ook voor spieren in je mond.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 06:17 schreef pandemon het volgende:
first.. die kramp komt naar mijn ervaring omdat je je mond TE lang TE ver open hebt voor de spieren vergleken met normaal, doe je mond nou maar eens ver open, voel je je spieren ook gebruikt wordenen ofcourse zal jein het begin wel niet zo zitten, maar als je eenmaal druk bezig bent, ik iig wel, krijg ik het gevoel alsof er niet genoeg kut is om te likken haha
![]()
Lopen? Neuh, dat vind ik wat lastig in combinatie met beffen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:37 schreef het.ismij het volgende:
whehe zie je jezelf al lopen de hele dag je kaak en tongspieren trainen? Loop je wel mooi voor lul.
Tis aan de andere kant wel voor een goed doel!!!
Ik bedoel je kaakspieren trainen!! niet beffen suffequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Lopen? Neuh, dat vind ik wat lastig in combinatie met beffen...
Zie mijn sig.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:55 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik bedoel je kaakspieren trainen!! niet beffen suffe
quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:26 schreef AapNootMies het volgende:
Ik moet ineens denken aan het "Kinderpartijtje" (Van Kooten en De Bie):
Een kinderpartijtje
Drs. P.J van Hulst: Ja, eh, een goedemiddag.
Eddy Kledder: Dag meneer.
Drs. P.J van Hulst: Eh, ik ben hier toch aan het juiste adres voor een voorbespeelde beeldcassette, is het niet? Ik zag namelijk "De Videokeizer" op de pui staan, en ik dacht eh...
Eddy: Ja, nou, eh, de vi, de videokeizer zelf zit momenteel in het buitenland...
Drs. P.J van Hulst: Ach...
Eddy: Voor... Namelijk voor zakelijk. Maar ik zou zeggen, zeg u het maar.
Drs. P.J van Hulst: Ja, eh, nu is het zo dat ik aanstaande zaterdagavond een kinderpartijtje geef, wat kindjes van vrindjes. En toen zei mijn vrouw, dus ik wordt eigenlijk ook maar gestuurd, waarom zouden we met die hele bups naar de bios gaan? Ik bak een feesttaart en jij haalt een videocassette, want anders staat die daar maar, onze videorecorder.
Eddy: Ja, dat, eh...
Drs. P.J van Hulst: Wij hebben namelijk een videorecorder.
Eddy: Dat wordt inderdaad vaker gezegd door mensen.
Drs. P.J van Hulst: Ja.
Eddy: Eh, kinderpartijtje. Eh, nou ja, Disney dus, hè. We hebben dus eh alle...
Drs. P.J van Hulst: Ah, Walt Disney.
Eddy: ...alle Disneys in de verhuur. Ook die met het auotootje enzo. En Goofy natuurlijk, Mickey Mouse, Elliott en de draak, of u neemt Barbapappa, Peppie en Kokkie...
Drs. P.J. van Hulst: Ja...
Eddy: Bassie en Adriaan, Pinkeltje is ook heel leuk.
Drs. P.J van Hulst: Ja, ik ben bang dat dit iets te kinderachtig zal overkomen. Ze zijn namelijk al wat ouder, hè, de kinderen.
Eddy: Eh, wat oudere kinderen...
Eddy: Eh, dan zouden ze avonturenfilm kunnen nemen, hè...
Drs. P.J van Hulst: Ja...
Eddy: Dus Jaws of Terence Hill en Bud Spencer, Vuisten van de Duivel, Towering Inferno...
Drs. P.J van Hulst: Eh... Ja, ja, ja, ja, ja...
Eddy: ...Sugarland Express, eh, All the President's Men...
Drs. P.J van Hulst: Maar dan loop je toch weer de gok dat sommigen 'm al gezien hebben. Zo'n bioscoopfilm, ze zien zoveel, hè?
Eddy: Dat is natuurlijk een feit, hè...
Eddy: Eh, ja... Hoewel, de originele Oosterse vechtfilms, eh, die zie je dus nooit in de bioscoop hè?
Drs. P.J van Hulst: O?
Eddy: We hebben dus ook alle kung fu's, kempo's. Hier de Dodelijke Lotussen, dat vind ik dus persoonlijk zelf een hele goeie...
Drs. P.J van Hulst: Ja, ja...
Eddy: ...eh, Bruce Lee, heb ik ook veel in de verhuur...
Drs. P.J van Hulst: Maar ja, al dat knokken. D'r wordt al zoveel gevochten in de wereld, vind u niet?
Eddy: Ja, is ook een feit natuurlijk.
Eddy: Ja, ja... Eh... Ja, dan blijft alleen de porno natuurlijk over, hè?
Drs. P.J van Hulst: Porno...
Eddy: De porno.
Drs. P.J van Hulst: Ja, weet u dat ik dat nou nog nooit heb gezien, de porno. Wel veel over gelezen, maar het zien is er nou nog nooit van gekomen. Is dat niet eigenaardig? [Eddy gaapt]
Eddy: Eh, pardon. Nou je hebt dus eh, porno en porno, hè?
Drs. P.J van Hulst: Oja?
Eddy: Je hebt dus, eh, de zach, de zachte porno en, eh, de harde porno.
Drs. P.J van Hulst: Wat is het verschil daartussen?
Eddy: Nou bij de zachte porno is het dus, eh, zo dat, eh, ze doen, eh, meestal alsof en dan vaak mooi, eh, gefilmp. En veel met grappen en, eh, in Tirol bijvoorbeeld. En bij de harde porno is het dus, eh, zo dat, eh, je ziet alles van zo dichtbij mogelijk, dat, eh, waar de camera d'r maar, eh, tussen ken komen. Plus dat hij dus in beeld, eh, ecajuleert, hè?
Drs. P.J van Hulst: Kijk eens aan.
Eddy: Dus eh...
Eddy: ...je ken eigenlijk wel stellen dat in de, in de harde porno is het, eh, elke twee minuten, pffjt, hè? Een, eh, ecajulatie.
Drs. P.J van Hulst: Is het waarachtig...
Eddy: Ja, dat is dus, eh, dat is dus een feit ja.
Eddy: Dus vooral bij de Amerikaanse tapes is het, eh, dat je je klok d'r, eh, op gelijk, eh, zou kennen zetten, dat ie om de twee minuten, pffjt, dan, eh...
Eddy: Ecajuleert hij weer...
Drs. P.J van Hulst: Weet u wat wij doen...
Eddy: ...zo zit dat.
Drs. P.J van Hulst: ik spring meteen in het diepe en huur een cassette harde porno van u.
Eddy: Prima.
Eddy: Eeh, dan, eh, wou ik even weten, eh, houdt u, eh, van beffen, of ben u meer aangesproken door dat je zegt, eh, eh, pijpen? Dus dat, eh, hij gepepen wordt...
Drs. P.J van Hulst: Hou ik van beffen of van pijpen...?
Eddy: of zij gebeven...?
Drs. P.J van Hulst: Nee, dat maakt mij niet zoveel uit...
Eddy: Onee...
Drs. P.J van Hulst: Doet u maar van alles wat, dus wat gemengde harde porno.
Eddy: Is prima. Dan doe ik er ook nog een, eh, triootje bij.
Drs. P.J van Hulst: Uitstekend.
Eddy: Eh... Love Godesses doen we dan...
Drs. P.J van Hulst: Deze dame ziet er ook wel feestelijk uit.
Eddy: Boops Unlimited...
Drs. P.J van Hulst: Eh, The Pizza Girls...
Eddy: De Desiree Guteaux is ook heel leuk...
Drs. P.J van Hulst: Sex Roulette...
Eddy: Dit is met deze Zweedse meisjes...
Drs. P.J van Hulst: Virgin Dreams, dat ziet er ook smakelijk uit...
Eddy: Kleurlingen... Ja, Beach Lust,
Drs. P.J van Hulst: Deze zwarte dames en heren, Teenage Pyjama Party,
Eddy: Goed... Die is ook heel leuk, die is ook heel leuk, ja, die is ook heel leuk...
Drs. P.J van Hulst: Kunt u mij die aanbevelen, The Love Angels?
Eddy: Ja, die is heel verrassend ook...
Drs. P.J van Hulst: Doet u die er ook maar bij. Nou, ik zou zeggen, hoeveel bedraagt dan in totaal de schade?
Eddy: Eh, 'ns even tellen hoor... Dat zijn d'r één, drie, één, nee, één, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven, acht. Dat is dus tien gulden per, eh, cassette. Dat is dus acht maal tien, dat is... eeh... drukke dag geweest vandaag... acht maal tien, zes maal tien, zeven... Acht maal tien, da's tachtig gulden dus.
Drs. P.J van Hulst: Juist. Alstublieft.
Eddy: Fijn, dank u wel. En dan, als u dan wel de banden maandag, eh, eh, voor twaalf uur terugbreng.
Drs. P.J van Hulst: Dat beloof ik.
Eddy: Dus maandag voor twaalf uur de banden terug.
Drs. P.J van Hulst: Hartelijk dank voor alle informatie en de hulp. Ik zou zeggen, prettig weekend dan maar.
Eddy: Ja, u ook, eh, prettig weekend met de banden. [Deurbel]
Eddy: Huh, kinderpartijtje. Ken je nagaan wat ze, eh, voor een volwassenenfeestje komen halen, die viezeriken.
maar dat is geen beffen meer dan toch haha, maar meestal komt die kramp pas de laatste 5 tot 10 minuten en dan moet ik echt niet het lef hebben om door te gaan met me vingers en te stoppen met likken, dan is alle moeite voor nix geweestquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:21 schreef coz het volgende:
over die kaakkramp , af en toe '10 minuten*' met de vingers verder gaan wil ook eens helpen![]()
*bij wijze van
baffen is ook best okquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:18 schreef Gstyles het volgende:
Beffen is boffen dat je niet hoeft te baffen!
We kunnen altijd een nieuw openenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:55 schreef Waxxer het volgende:
*en ontspannnnnn.....*
Nog 43 en dan is dit topic VOL
![]()
Dat is beter dan IN de kantine...quote:Op woensdag 27 juli 2005 06:08 schreef dborhem het volgende:
Het ging dan ook om meisjes die de ene na de andere afwerkten uit de kantine.![]()
Nou,als je sommige meisjes had gezien hadden ze zelfs geen moeite om op de BAR te gaan vozen waar iedereen bijstond.quote:
Euh, echt smakelijk klinkt het nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:12 schreef deek het volgende:
Een ander woord voor baffen is ook wel rimmen. Beide betekenen het met je tong/mond verwennen van je partners anus. Een onderdeel van anale seks dus. Misschien denk je in eerste instantie gadverdamme, maar je doet het uit liefde en dan gaat het best wel goed. En is bovendien erg geil. Het gaat bij baffen vooral van het likken van het gebied rondom de anus. Maar je kunt je tong ook een klein stukje in de anus duwen (rimmen). Hier is het heel gevoelig voor prikkeling door de verschillende zenuwen die er zitten. Natuurlijk zorg je ervoor dat je net onder de douche bent geweest, maar het is kinky is het wel.
Het is ook geldbesparend. Ik heb al jaren geen wc papier meer hoeven kopenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:50 schreef Myra het volgende:
[..]
Euh, echt smakelijk klinkt het nietMaar wie weet is het inderdaad wel erg geil... Toch maar eens proberen
Misschien... Ooit... Ofzo...
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:46 schreef SummerJam2003 het volgende:
Had eens een vriendin, die was zuur gatverdamme asjeblieft nooit meer!
Nu niet meer, ze is vreemdgegaan. Hopelijk houdt diegene van zure matjes. Een vriend van me had trouwens eens verteld dat zijn vrienden nog stukjes toiletpapier op dr kut had zitten toen ie ging beffen!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:54 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Doe dan maar gewoon ff niet
Aan de andere kant, heb je niks over voor je vriendin??![]()
Had je der maar moeten beffen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:02 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Nu niet meer, ze is vreemdgegaan.
quote:Een vriend van me had trouwens eens verteld dat zijn vrienden nog stukjes toiletpapier op dr kut had zitten toen ie ging beffen!
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:51 schreef Bjudoi het volgende:
Beffen roeld... Een van mijn grootste hobbiesZachtjes met het puntje van je tong over haar klitje gaan terwijl ze ligt te kirren van genot *zwijmel*
Heeft ze inieder geval wel der mossel afgeveegd,quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:02 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Nu niet meer, ze is vreemdgegaan. Hopelijk houdt diegene van zure matjes. Een vriend van me had trouwens eens verteld dat zijn vrienden nog stukjes toiletpapier op dr kut had zitten toen ie ging beffen!
waarom mogen vrouwen dat niet zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:10 schreef Waxxer het volgende:
Come on, nog 11 kerels nodig die zeggen dat b... b.... be.... dat be..... dat be.... dat beffen zo geweldig is![]()
Kun je me eens uitleggen hoe dat werkt, een man die gebeft wordt? Want dan kan ik eens experimenteren en binnenkort ook van twee kanten meediscussiëren, net als als de lesbo's en bi's dat zo leuk kunnen doen.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:40 schreef het.ismij het volgende:
Ik heb absoluut geen problemen met beffen,.. Maak em gek!!![]()
Doe het met liefde
![]()
(mits wel netjes geschoren en fris.)
Of met een vibratortje meehelpen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:21 schreef coz het volgende:
over die kaakkramp , af en toe '10 minuten*' met de vingers verder gaan wil ook eens helpen![]()
*bij wijze van
dat staat bekend onder rimmenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kun je me eens uitleggen hoe dat werkt, een man die gebeft wordt? Want dan kan ik eens experimenteren en binnenkort ook van twee kanten meediscussiëren, net als als de lesbo's en bi's dat zo leuk kunnen doen.
[..]
Of met een vibratortje meehelpen.![]()
@Waxxer: tyf eens op met je gejank.
Nee, rimmen is iets heel anders dan beffen. Je kunt een man niet beffen, wel rimmen.quote:
Rammen is ook nog een mogelijkheid, maar dan wordt het al meteen SMquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, rimmen is iets heel anders dan beffen. Je kunt een man niet beffen, wel rimmen.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:09 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Rammen is ook nog een mogelijkheid, maar dan wordt het al meteen SM
Het is vies in mijn ogen. Nou befferd, je bent zó van me af!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kun je me eens uitleggen hoe dat werkt, een man die gebeft wordt? Want dan kan ik eens experimenteren en binnenkort ook van twee kanten meediscussiëren, net als als de lesbo's en bi's dat zo leuk kunnen doen.
[..]
Of met een vibratortje meehelpen.![]()
@Waxxer: tyf eens op met je gejank.
uhm , vul eens likken in in plaats van beffen of rimmenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, rimmen is iets heel anders dan beffen. Je kunt een man niet beffen, wel rimmen.
inderdaad, kan prikkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is vies in mijn ogen. Nou befferd, je bent zó van me af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |