Zelfkennis is de bron van alle wijsheid.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:38 schreef SomeBataDude het volgende:
Ik ben een nuchtere totaal brabantse - oerhollandse jongen....en totaal geen pimp :p
Inderdaad, dat is echt erg. Tipje: drink nog wat extra's en draai G n' R - Wlcome To The Jungle. Dan heb je er in ieder geval nog op een bepaalde manier lol in.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:42 schreef Aurelium het volgende:
Zo lang het maar geschoren is(en gewassen
!)
Ik heb het 2 keer gedaan tot nu toe, een keer, toen ik nogal zat was, bij een of andere meid met een grote bos haar (gruwel!) en een tweede keer bij een meid die bijgeknipt was. Dat was wel te doen.
Maar toch dames, liever kaal...
Jezus, bestaan die vrouwen nog?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:42 schreef Aurelium het volgende:
Zo lang het maar geschoren is(en gewassen
!)
Ik heb het 2 keer gedaan tot nu toe, een keer, toen ik nogal zat was, bij een of andere meid met een grote bos haar (gruwel!)
Wehehequote:Op zondag 17 juli 2005 03:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is echt erg. Tipje: drink nog wat extra's en draai G n' R - Wlcome To The Jungle. Dan heb je er in ieder geval nog op een bepaalde manier lol in.
En nu zeker wachten tot er iemand 'homo!' post?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:48 schreef Waxxer het volgende:
Beffen.....
Tsjah.... 't is net als bij kakkerlakken: die probéér je niet eens te vreten...
-edit-
Ben niet vrouw-onvriendelijk hoormaar voor mij zijn poesjes om te aaien
Nee hoor, ik geef antwoord op een vraag uit verveling. Wees blij dat ik virtueel integreer, zou ik zeggen...quote:Op zondag 17 juli 2005 03:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En nu zeker wachten tot er iemand 'homo!' post?![]()
Ja, dit gaat ook echt helemaal nergens over. Ik ga me maar eens wat inschenken en m'n nest in. Slaap ze.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef antwoord op een vraag uit verveling. Wees blij dat ik virtueel integreer, zou ik zeggen...
Schraap de keel, scheer de kin en strek de benen! Welterusten!quote:Op zondag 17 juli 2005 03:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, dit gaat ook echt helemaal nergens over. Ik ga me maar eens wat inschenken en m'n nest in. Slaap ze.
Er zal trouwens best wel een [CENTRAAL]Fellatio en cunnilingus-topic zijn, of niet?
Of je vriendin slikt...quote:Op zondag 17 juli 2005 09:34 schreef FlyingFox het volgende:
Pardon?
Echter tijdens het likken van de clitoris stel ik het niet op prijs dat m'n tanden gelijk geflost wordenquote:Op zondag 17 juli 2005 09:20 schreef FlyingFox het volgende:
Tip van de week voor iedereen die het allemaal maar vies vindt: het likken van haar schaamlippen heeft totaal geen zin. Je hoeft enkel de clitoris te stimuleren. Groetjes, F.
het word tijd dat je wat meer kut in je leven gaat zienquote:Op zondag 17 juli 2005 09:20 schreef FlyingFox het volgende:
Tip van de week voor iedereen die het allemaal maar vies vindt: het likken van haar schaamlippen heeft totaal geen zin. Je hoeft enkel de clitoris te stimuleren. Groetjes, F.
Stond er ook zo duidelijkquote:Op zondag 17 juli 2005 09:47 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Van de TS, ja. Niet van FF dus. Anders quote ik 'm wel.
quote:Op zondag 17 juli 2005 09:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
Echter tijdens het likken van de clitoris stel ik het niet op prijs dat m'n tanden gelijk geflost worden
Lezen is ook een vak he, FF.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:52 schreef FlyingFox het volgende:
UncleFuck, ik ken je niet eens en je pretendeert vanalles over me. Wat lul je nou?
Laat hem toch.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:52 schreef FlyingFox het volgende:
UncleFuck, ik ken je niet eens en je pretendeert vanalles over me. Wat lul je nou?
Ze hoeven niet perse zittend te pijpen. Ze mogen ook staan of liggen.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus beffen ismaar jullie gaan er wel vanuit dat elk meisje je maar zo wil
gaan zitten pijpen. Ja daaaag.![]()
Ow. Ja, sorry. De ochtend. Enzo. Excuus. Hoe kan ik het goed maken? Keertje neuken? Nu we toch in SEX zijn.quote:
Wat is zin hebben... Laat ik het zo zeggen, ik denk dat ik niet één dame ken die wil dat ik me alleen maar met haar clit bezig houd.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:20 schreef FlyingFox het volgende:
Ach ja, volgende keer quote ik de TS wel even. Krijg je tenminste dit soort misverstanden niet. Het lijkt er gewoon op dat TS dit topic geopend heeft om te kunnen zeggen dat zijn vriendin hem pijpt.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:56 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ow. Ja, sorry. De ochtend. Enzo. Excuus. Hoe kan ik het goed maken? Keertje neuken? Nu we toch in SEX zijn.
Je moet er wel even voor trainen want de eerste keer is altijd kut! (kon een uur niets zeggen van de kramp...) 'T is wel OK nu, niet super voor mezelf, mits de vrouw in kwestie "geschoren" is, anders begin ik er niet aan! TIP: Wel handig om niet gelijk met je tong naar binnen te gaan (gaat ze heus niet van kreunen), maar eerst alleen de buitenste en (afhankelijk van de vrouw) de binnenste schaamlippen zachtjes of harder te likken/te stimuleren alvorens je een "weg te banen..." naar de clitoris (aka "King of the hill"). Als je deze procedure maar lang genoeg herhaalt komt ze vanzelf klaar, GUARANTEED!quote:Op zondag 17 juli 2005 03:34 schreef SomeBataDude het volgende:
Hey, op school hoorde ik dat beffen ontzettend vies zou zijn en ik hoorde wa persoonlijke ervaringen, inmiddels heb ik al een tijdje een vriendin en ik ben erachter gekome dat beffe best wel lekker is, ik kan er geen genoeg van krijgenmaar wat zijn jullie meningen hierover? en over pijpen? (dat kan mun riendin echt enorm lekker....die lekker li...ow, ik dwaal af
)
Maar post hier je meningen over beffen of pijpen![]()
*aanhaaktquote:Op zondag 17 juli 2005 03:48 schreef Waxxer het volgende:
Beffen.....
-edit-
quote:Op zondag 17 juli 2005 09:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik denk dat ik niet één dame ken die wil dat ik me alleen maar met haar clit bezig houd.
ik zei daarvoor da ze een beetje haar had en da ze lekker kon pijpen....waarop baseer jij dan da ze zo jong is?quote:
Omdat je zegt dat ze weinig haar op der muts heeftquote:Op zondag 17 juli 2005 12:17 schreef SomeBataDude het volgende:
[..]
ik zei daarvoor da ze een beetje haar had en da ze lekker kon pijpen....waarop baseer jij dan da ze zo jong is?![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 09:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
Echter tijdens het likken van de clitoris stel ik het niet op prijs dat m'n tanden gelijk geflost worden
Je moet er gewoon samen over hebben.. mijn vriendin wou het wel eens proberen.. (helemaal kaal dan) en sinds die tijd wil ze niet meer anders..quote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef Modus het volgende:
Ja stel je toch eens voor, dat er wat haar op zit.. 20 jaar geleden kwam niemand op het idee om dat vies te vinden, tegenwoordig staat of valt een relatie er mee. Gewoon verzorgd a.u.b., verder geen geneuzel. Wat niet wil zeggen dat helemaal kaal niet leuk is.
.
Hahahaquote:Op zondag 17 juli 2005 03:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is echt erg. Tipje: drink nog wat extra's en draai G n' R - Wlcome To The Jungle. Dan heb je er in ieder geval nog op een bepaalde manier lol in.
Bij mij kronkelen ze altijd wel, maar das meer omdat ze vluchten.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:03 schreef erodome het volgende:
Zowel beffen als pijpen ijn heerlijk om te doen, kom op mensen, er is toch niets mooiers dan je bedpartner te zien kronkelen van genot door iets wat jij doet?
Kan ook lekker zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 14:12 schreef RiddlerMark het volgende:
[..]
Bij mij kronkelen ze altijd wel, maar das meer omdat ze vluchten.
Gelukkig wel, erodome. Gelukkig wel.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:03 schreef erodome het volgende:
er is toch niets mooiers dan je bedpartner te zien kronkelen van genot door iets wat jij doet?
Ik mag toch hopen dat dit een geintje isquote:Op zondag 17 juli 2005 09:20 schreef FlyingFox het volgende:
idd.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:30 schreef Kastafel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit een geintje is.
Net effe geprobeert en verdomd, nu is mijn vriendin pissed...quote:Op zondag 17 juli 2005 14:34 schreef AllahHoeSnackBar het volgende:
Je moet gewoon die klit pakken, en haar ermee in de rondte zwaaien.
De rest heeft totaal geen zin.
daar ging het dus fout.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Net effe geprobeert en verdomd, nu is mijn vriendin pissed...
Jij met je klote ideeën!![]()
Wel eens geprobeerdquote:Op zondag 17 juli 2005 03:48 schreef Waxxer het volgende:
Beffen.....
-edit-
"Get the lettuce off the taco!"quote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef Modus het volgende:
Ja stel je toch eens voor, dat er wat haar op zit.. 20 jaar geleden kwam niemand op het idee om dat vies te vinden, tegenwoordig staat of valt een relatie er mee. Gewoon verzorgd a.u.b., verder geen geneuzel. Wat niet wil zeggen dat helemaal kaal niet leuk is.
.
Nee.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:37 schreef AllahHoeSnackBar het volgende:
[..]
Heeft ze zichzelf ondergeplast
Ik vind dat altijd wel lekker efficientquote:Op zondag 17 juli 2005 09:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
en netjes bijgehouden (lees natgeschoren) niet te vergeten natuurlijk!quote:Op zondag 17 juli 2005 16:09 schreef -Dominator- het volgende:
Beffen is af en toe wel lekker hoor.
Mits net gedouched natuurlijk![]()
...quote:Op zondag 17 juli 2005 16:13 schreef SHE het volgende:
Ik ben niet zo snel vies van mijn geliefden...sterker nog, hoe viezer hoe beter![]()
Ik doelde dan ook op iets anders...ongewassen komt niet voor in mijn wereldquote:Op zondag 17 juli 2005 16:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
...
Ik vind ongewassen geen pre. Maar verder ga ik met je mee.
Als ik met een meisjequote:Op zondag 17 juli 2005 14:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd? Pas dan kan namelijk een gefundeerd oordeel geveld worden
een meisje heeft schaamlippenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
(Trouwens, ik zeg wel meisje.... maar tot welke leeftijd spreek je over meisje, over meid, of over vrouw?Als ik over dit soort dingen praat heb ik altijd de vrees dat ik de negatieve vooroordelen over dees of geen weer over me heen krijg...
Ach ja...... het zij zo.... He???
De enige manier van nieuwsgierigheid die ik heb is anatomisch.... op een plaatje ziet het eruit alsof je er weet ik 't in kunt stoppen...quote:Op zondag 17 juli 2005 17:29 schreef bonke het volgende:
[..]
een meisje heeft schaamlippen
een vrouw heeft schaamlappen
en dan heb je nog een oud wijf met schaamplompen![]()
O. Dan ga ik 100% met je mee.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op iets anders...ongewassen komt niet voor in mijn wereld
.......en bovendien, je hebt ook van die types qua vrouwen (Hey!quote:Op zondag 17 juli 2005 17:29 schreef bonke het volgende:
[..]
een meisje heeft schaamlippen
een vrouw heeft schaamlappen
en dan heb je nog een oud wijf met schaamplompen![]()
Nou, 69: hangt ze boven je, tong uitsteken, klaar....quote:Op zondag 17 juli 2005 17:45 schreef baskabel4 het volgende:
bij de ene is beffen lekker en geil...
en bij een ander wil je er niet eens in de buurt komen met je gezicht...
vind het wel heerlijk om gepijpt te worden maar ben te lui om te beffen
aldus de man met veel ervaring in beffenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, 69: hangt ze boven je, tong uitsteken, klaar....
Ga jij nou maar scoren in Milan, en kom met een Italiaans lekker wijf thuis manquote:Op zondag 17 juli 2005 17:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
aldus de man met veel ervaring in beffen
Het idee van een harde piemel van een ander in mn mond staat me inderdaad niet echt aanquote:Op zondag 17 juli 2005 17:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als ik met een meisjenaar bed ga, laat ik haar achter met een giga-trauma, zo van, 'uuuuuu, wat doe ik verkeerd...', en bovendien.... nee... kweetniet.... Ik bedoel, draai de zaken eens om, de gedachte aan een harde piemel van een ander in je mond
![]()
![]()
bij de gedachte alleen al komt je ontbijt van donderdagochtend nog naar boven...... yek.....
(als situatieschets dan he).
Trouwens, ik zeg wel meisje.... maar tot welke leeftijd spreek je over meisje, over meid, of over vrouw?Als ik over dit soort dingen praat heb ik altijd de vrees dat ik de negatieve vooroordelen over dees of geen weer over me heen krijg...
Ach ja...... het zij zo.... He???
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar scoren in Milan, en kom met een Italiaans lekker wijf thuis manJij moet ook eens aan de vrouw!
Wat een bullshit, beffen is gewoon a-relaxed met haar, niemand heeft het hier over stoppen met relaties of iets dergelijks.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef Modus het volgende:
.
lijkt me vrij logischquote:Op zondag 17 juli 2005 23:32 schreef Little_Meanie het volgende:
beffen is OK mits geil
Iemands poesje lekker met je tong bewerken terwijl ze strijkt is minder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |