Of je vriendin slikt...quote:Op zondag 17 juli 2005 09:34 schreef FlyingFox het volgende:
Pardon?
Echter tijdens het likken van de clitoris stel ik het niet op prijs dat m'n tanden gelijk geflost wordenquote:Op zondag 17 juli 2005 09:20 schreef FlyingFox het volgende:
Tip van de week voor iedereen die het allemaal maar vies vindt: het likken van haar schaamlippen heeft totaal geen zin. Je hoeft enkel de clitoris te stimuleren. Groetjes, F.
het word tijd dat je wat meer kut in je leven gaat zienquote:Op zondag 17 juli 2005 09:20 schreef FlyingFox het volgende:
Tip van de week voor iedereen die het allemaal maar vies vindt: het likken van haar schaamlippen heeft totaal geen zin. Je hoeft enkel de clitoris te stimuleren. Groetjes, F.
Stond er ook zo duidelijkquote:Op zondag 17 juli 2005 09:47 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Van de TS, ja. Niet van FF dus. Anders quote ik 'm wel.
quote:Op zondag 17 juli 2005 09:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
Echter tijdens het likken van de clitoris stel ik het niet op prijs dat m'n tanden gelijk geflost worden
Lezen is ook een vak he, FF.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:52 schreef FlyingFox het volgende:
UncleFuck, ik ken je niet eens en je pretendeert vanalles over me. Wat lul je nou?
Laat hem toch.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:52 schreef FlyingFox het volgende:
UncleFuck, ik ken je niet eens en je pretendeert vanalles over me. Wat lul je nou?
Ze hoeven niet perse zittend te pijpen. Ze mogen ook staan of liggen.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus beffen ismaar jullie gaan er wel vanuit dat elk meisje je maar zo wil
gaan zitten pijpen. Ja daaaag.![]()
Ow. Ja, sorry. De ochtend. Enzo. Excuus. Hoe kan ik het goed maken? Keertje neuken? Nu we toch in SEX zijn.quote:
Wat is zin hebben... Laat ik het zo zeggen, ik denk dat ik niet één dame ken die wil dat ik me alleen maar met haar clit bezig houd.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:20 schreef FlyingFox het volgende:
Ach ja, volgende keer quote ik de TS wel even. Krijg je tenminste dit soort misverstanden niet. Het lijkt er gewoon op dat TS dit topic geopend heeft om te kunnen zeggen dat zijn vriendin hem pijpt.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:56 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ow. Ja, sorry. De ochtend. Enzo. Excuus. Hoe kan ik het goed maken? Keertje neuken? Nu we toch in SEX zijn.
Je moet er wel even voor trainen want de eerste keer is altijd kut! (kon een uur niets zeggen van de kramp...) 'T is wel OK nu, niet super voor mezelf, mits de vrouw in kwestie "geschoren" is, anders begin ik er niet aan! TIP: Wel handig om niet gelijk met je tong naar binnen te gaan (gaat ze heus niet van kreunen), maar eerst alleen de buitenste en (afhankelijk van de vrouw) de binnenste schaamlippen zachtjes of harder te likken/te stimuleren alvorens je een "weg te banen..." naar de clitoris (aka "King of the hill"). Als je deze procedure maar lang genoeg herhaalt komt ze vanzelf klaar, GUARANTEED!quote:Op zondag 17 juli 2005 03:34 schreef SomeBataDude het volgende:
Hey, op school hoorde ik dat beffen ontzettend vies zou zijn en ik hoorde wa persoonlijke ervaringen, inmiddels heb ik al een tijdje een vriendin en ik ben erachter gekome dat beffe best wel lekker is, ik kan er geen genoeg van krijgenmaar wat zijn jullie meningen hierover? en over pijpen? (dat kan mun riendin echt enorm lekker....die lekker li...ow, ik dwaal af
)
Maar post hier je meningen over beffen of pijpen![]()
*aanhaaktquote:Op zondag 17 juli 2005 03:48 schreef Waxxer het volgende:
Beffen.....
Tsjah.... 't is net als bij kakkerlakken: die probéér je niet eens te vreten...
-edit-
Ben niet vrouw-onvriendelijk hoormaar voor mij zijn poesjes om te aaien
quote:Op zondag 17 juli 2005 09:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik denk dat ik niet één dame ken die wil dat ik me alleen maar met haar clit bezig houd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |