Je moet er wel even voor trainen want de eerste keer is altijd kut! (kon een uur niets zeggen van de kramp...) 'T is wel OK nu, niet super voor mezelf, mits de vrouw in kwestie "geschoren" is, anders begin ik er niet aan! TIP: Wel handig om niet gelijk met je tong naar binnen te gaan (gaat ze heus niet van kreunen), maar eerst alleen de buitenste en (afhankelijk van de vrouw) de binnenste schaamlippen zachtjes of harder te likken/te stimuleren alvorens je een "weg te banen..." naar de clitoris (aka "King of the hill"). Als je deze procedure maar lang genoeg herhaalt komt ze vanzelf klaar, GUARANTEED!quote:Op zondag 17 juli 2005 03:34 schreef SomeBataDude het volgende:
Hey, op school hoorde ik dat beffen ontzettend vies zou zijn en ik hoorde wa persoonlijke ervaringen, inmiddels heb ik al een tijdje een vriendin en ik ben erachter gekome dat beffe best wel lekker is, ik kan er geen genoeg van krijgenmaar wat zijn jullie meningen hierover? en over pijpen? (dat kan mun riendin echt enorm lekker....die lekker li...ow, ik dwaal af
)
Maar post hier je meningen over beffen of pijpen![]()
*aanhaaktquote:Op zondag 17 juli 2005 03:48 schreef Waxxer het volgende:
Beffen.....
Tsjah.... 't is net als bij kakkerlakken: die probéér je niet eens te vreten...
-edit-
Ben niet vrouw-onvriendelijk hoormaar voor mij zijn poesjes om te aaien
quote:Op zondag 17 juli 2005 09:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik denk dat ik niet één dame ken die wil dat ik me alleen maar met haar clit bezig houd.
ik zei daarvoor da ze een beetje haar had en da ze lekker kon pijpen....waarop baseer jij dan da ze zo jong is?quote:
Omdat je zegt dat ze weinig haar op der muts heeftquote:Op zondag 17 juli 2005 12:17 schreef SomeBataDude het volgende:
[..]
ik zei daarvoor da ze een beetje haar had en da ze lekker kon pijpen....waarop baseer jij dan da ze zo jong is?![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 09:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
Echter tijdens het likken van de clitoris stel ik het niet op prijs dat m'n tanden gelijk geflost worden
Je moet er gewoon samen over hebben.. mijn vriendin wou het wel eens proberen.. (helemaal kaal dan) en sinds die tijd wil ze niet meer anders..quote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef Modus het volgende:
Ja stel je toch eens voor, dat er wat haar op zit.. 20 jaar geleden kwam niemand op het idee om dat vies te vinden, tegenwoordig staat of valt een relatie er mee. Gewoon verzorgd a.u.b., verder geen geneuzel. Wat niet wil zeggen dat helemaal kaal niet leuk is.
.
Hahahaquote:Op zondag 17 juli 2005 03:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is echt erg. Tipje: drink nog wat extra's en draai G n' R - Wlcome To The Jungle. Dan heb je er in ieder geval nog op een bepaalde manier lol in.
Bij mij kronkelen ze altijd wel, maar das meer omdat ze vluchten.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:03 schreef erodome het volgende:
Zowel beffen als pijpen ijn heerlijk om te doen, kom op mensen, er is toch niets mooiers dan je bedpartner te zien kronkelen van genot door iets wat jij doet?
Kan ook lekker zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 14:12 schreef RiddlerMark het volgende:
[..]
Bij mij kronkelen ze altijd wel, maar das meer omdat ze vluchten.
Gelukkig wel, erodome. Gelukkig wel.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:03 schreef erodome het volgende:
er is toch niets mooiers dan je bedpartner te zien kronkelen van genot door iets wat jij doet?
Ik mag toch hopen dat dit een geintje isquote:Op zondag 17 juli 2005 09:20 schreef FlyingFox het volgende:
Tip van de week voor iedereen die het allemaal maar vies vindt: het likken van haar schaamlippen heeft totaal geen zin. Je hoeft enkel de clitoris te stimuleren. Groetjes, F.
idd.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:30 schreef Kastafel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit een geintje is.
Net effe geprobeert en verdomd, nu is mijn vriendin pissed...quote:Op zondag 17 juli 2005 14:34 schreef AllahHoeSnackBar het volgende:
Je moet gewoon die klit pakken, en haar ermee in de rondte zwaaien.
De rest heeft totaal geen zin.
daar ging het dus fout.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Net effe geprobeert en verdomd, nu is mijn vriendin pissed...
Jij met je klote ideeën!![]()
Wel eens geprobeerdquote:Op zondag 17 juli 2005 03:48 schreef Waxxer het volgende:
Beffen.....
Tsjah.... 't is net als bij kakkerlakken: die probéér je niet eens te vreten...
-edit-
Ben niet vrouw-onvriendelijk hoormaar voor mij zijn poesjes om te aaien
"Get the lettuce off the taco!"quote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef Modus het volgende:
Ja stel je toch eens voor, dat er wat haar op zit.. 20 jaar geleden kwam niemand op het idee om dat vies te vinden, tegenwoordig staat of valt een relatie er mee. Gewoon verzorgd a.u.b., verder geen geneuzel. Wat niet wil zeggen dat helemaal kaal niet leuk is.
.
Nee.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:37 schreef AllahHoeSnackBar het volgende:
[..]
Heeft ze zichzelf ondergeplast
Ik vind dat altijd wel lekker efficientquote:Op zondag 17 juli 2005 09:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
Echter tijdens het likken van de clitoris stel ik het niet op prijs dat m'n tanden gelijk geflost worden
en netjes bijgehouden (lees natgeschoren) niet te vergeten natuurlijk!quote:Op zondag 17 juli 2005 16:09 schreef -Dominator- het volgende:
Beffen is af en toe wel lekker hoor.
Mits net gedouched natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |