quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:46 schreef SummerJam2003 het volgende:
Had eens een vriendin, die was zuur gatverdamme asjeblieft nooit meer!
Nu niet meer, ze is vreemdgegaan. Hopelijk houdt diegene van zure matjes. Een vriend van me had trouwens eens verteld dat zijn vrienden nog stukjes toiletpapier op dr kut had zitten toen ie ging beffen!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:54 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Doe dan maar gewoon ff niet
Aan de andere kant, heb je niks over voor je vriendin??![]()
Had je der maar moeten beffen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:02 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Nu niet meer, ze is vreemdgegaan.
quote:Een vriend van me had trouwens eens verteld dat zijn vrienden nog stukjes toiletpapier op dr kut had zitten toen ie ging beffen!
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:51 schreef Bjudoi het volgende:
Beffen roeld... Een van mijn grootste hobbiesZachtjes met het puntje van je tong over haar klitje gaan terwijl ze ligt te kirren van genot *zwijmel*
Heeft ze inieder geval wel der mossel afgeveegd,quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:02 schreef SummerJam2003 het volgende:
[..]
Nu niet meer, ze is vreemdgegaan. Hopelijk houdt diegene van zure matjes. Een vriend van me had trouwens eens verteld dat zijn vrienden nog stukjes toiletpapier op dr kut had zitten toen ie ging beffen!
waarom mogen vrouwen dat niet zeggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:10 schreef Waxxer het volgende:
Come on, nog 11 kerels nodig die zeggen dat b... b.... be.... dat be..... dat be.... dat beffen zo geweldig is![]()
Kun je me eens uitleggen hoe dat werkt, een man die gebeft wordt? Want dan kan ik eens experimenteren en binnenkort ook van twee kanten meediscussiëren, net als als de lesbo's en bi's dat zo leuk kunnen doen.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:40 schreef het.ismij het volgende:
Ik heb absoluut geen problemen met beffen,.. Maak em gek!!![]()
Doe het met liefde
![]()
(mits wel netjes geschoren en fris.)
Of met een vibratortje meehelpen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:21 schreef coz het volgende:
over die kaakkramp , af en toe '10 minuten*' met de vingers verder gaan wil ook eens helpen![]()
*bij wijze van
dat staat bekend onder rimmenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kun je me eens uitleggen hoe dat werkt, een man die gebeft wordt? Want dan kan ik eens experimenteren en binnenkort ook van twee kanten meediscussiëren, net als als de lesbo's en bi's dat zo leuk kunnen doen.
[..]
Of met een vibratortje meehelpen.![]()
@Waxxer: tyf eens op met je gejank.
Nee, rimmen is iets heel anders dan beffen. Je kunt een man niet beffen, wel rimmen.quote:
Rammen is ook nog een mogelijkheid, maar dan wordt het al meteen SMquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, rimmen is iets heel anders dan beffen. Je kunt een man niet beffen, wel rimmen.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:09 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Rammen is ook nog een mogelijkheid, maar dan wordt het al meteen SM
Het is vies in mijn ogen. Nou befferd, je bent zķ van me af!quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kun je me eens uitleggen hoe dat werkt, een man die gebeft wordt? Want dan kan ik eens experimenteren en binnenkort ook van twee kanten meediscussiëren, net als als de lesbo's en bi's dat zo leuk kunnen doen.
[..]
Of met een vibratortje meehelpen.![]()
@Waxxer: tyf eens op met je gejank.
uhm , vul eens likken in in plaats van beffen of rimmenquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, rimmen is iets heel anders dan beffen. Je kunt een man niet beffen, wel rimmen.
inderdaad, kan prikkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is vies in mijn ogen. Nou befferd, je bent zķ van me af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |