quote:
Ja kom op nou, verwacht je echt dat een vrouw daar positief op gaat reagerenquote:
Preciesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:29 schreef leolinedance het volgende:
even ontopic:
Ik heb er geen problemen mee, en vind het zelfs best lekker![]()
Ook fijn om een vrouw zo te zien genieten![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja kom op nou, verwacht je echt dat een vrouw daar positief op gaat reageren
Nee tuurlijk niet. Maar ik checkte haar profiel even en toen zag ik een mooie vrouw dus vandaarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja kom op nou, verwacht je echt dat een vrouw daar positief op gaat reageren
Je vond het wel een goed idee om een kansloze opmerking te maken, ter lering ende vermaek?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar ik checkte haar profiel even en toen zag ik een mooie vrouw dus vandaar![]()
Als het je niet zint ga je naar een ander forum, newbiequote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:34 schreef Vuige_Kuthippie het volgende:
Wat een hoog break-out-puber-gehalte aan antwoorden hier..
zo iets jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je vond het wel een goed idee om een kansloze opmerking te maken, ter lering ende vermaek?
newbie, whe-he-he!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als het je niet zint ga je naar een ander forum, newbie
Nepklaarkomen van beffen? Wat doe je dan? Zo veel kun je toch niet fout doen aan beffenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:15 schreef LSS het volgende:
[..]
Je moet ook likken, niet grazen, je bent toch geen![]()
Ontopic: Ik ben zelf wel down met beffen, maar heb er een teringhekel aan als die vrouwen dan gaan liggen nepklaarkomen, zeg dan gewoon dat ik er geen fuck van kan, en geef me wat tips!![]()
dus wel... je moet wel op de juiste plek gaan zitten, anders...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nepklaarkomen van beffen? Wat doe je dan? Zo veel kun je toch niet fout doen aan beffen![]()
das zeker een pré ja!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
er van uitgaande dat alles een beetje schoon is.... lekker. Het blijft een uitermate boeiend gebied daar, dus hoe dichterbij hoe mooier. Maar het is sowieso wel lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |