suc6 met het zoeken naar het bijna onmogelijke, btw waarom zou een vrouw die nog maagd is jou dan wel willen pijpen? Iemand die met zn leuter al bij n andere vrouw heeft liggen roerenquote:Op zondag 24 juli 2005 04:41 schreef SeLang het volgende:
Ik bef geen vrouwen die voor mij ooit al een andere sexpartners hebben gehad
Dan zit je een beetje de zooi van een andere kerel op te likkenIk ben geen homo
Ik bef dus alleen maagden of meisjes die alleen maar met mij zijn geweest
ja maar in een kutje roeren is lekker, zal ik maar zeggen, andermans zaad likken is niet mijn ding, als het al het geval zou zijn, maar dat valt voor hem meer onder noemer "geen enkele ervaring" waarschijnlijk nog nooit een kutje gelikt. Ik vind het trouwens heerlijk een lekker kutjequote:Op maandag 25 juli 2005 19:15 schreef marlieske het volgende:
[..]
suc6 met het zoeken naar het bijna onmogelijke, btw waarom zou een vrouw die nog maagd is jou dan wel willen pijpen? Iemand die met zn leuter al bij n andere vrouw heeft liggen roeren![]()
wordt je nou geil van dit soort praat ofzo?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:22 schreef deek het volgende:
[..]
ja maar in een kutje roeren is lekker, zal ik maar zeggen, andermans zaad likken is niet mijn ding, als het al het geval zou zijn, maar dat valt voor hem meer onder noemer "geen enkele ervaring" waarschijnlijk nog nooit een kutje gelikt. Ik vind het trouwens heerlijk een lekker kutje
quote:Op zondag 17 juli 2005 09:20 schreef FlyingFox het volgende:
Tip van de week voor iedereen die het allemaal maar vies vindt: het likken van haar schaamlippen heeft totaal geen zin. Je hoeft enkel de clitoris te stimuleren.
waardan, is lang geleden dat ik een brief heb gepost.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
wordt je nou geil van dit soort praat ofzo?
Overal waar ik je zie posten doe je zo..
quote:Op maandag 25 juli 2005 19:29 schreef deek het volgende:
[..]
waardan, is lang geleden dat ik een brief heb gepost.
Je taalgebruik, 'kutje'quote:Op maandag 25 juli 2005 19:29 schreef deek het volgende:
[..]
waardan, is lang geleden dat ik een brief heb gepost.
welk 'bouqet'?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:43 schreef Foo_niks het volgende:
bouqet gaat er met de jaren niet op vooruit
quote:Op maandag 25 juli 2005 22:14 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Denk dat die bedoeld dat het zooitje nogal uitlubberd en minder strak wordt in de loop der jaren![]()
ach , indien de tong niet lang is niet nee.....quote:Op zondag 17 juli 2005 09:20 schreef FlyingFox het volgende:
Tip van de week voor iedereen die het allemaal maar vies vindt: het likken van haar schaamlippen heeft totaal geen zin. Je hoeft enkel de clitoris te stimuleren. Groetjes, F.
van die gezouten zeiksluiter natuurlijk,je moet twee keer kijken of het geen ontstoken paardeoog is of een verkeersongeluk in Ogrishquote:
Hij bedoelt dat hoe ouder vrouwen worden, hoe sterker ze vanonder ruiken, denk ik. Ik weet overigens niet of dat waar is.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:43 schreef Foo_niks het volgende:
bouqet gaat er met de jaren niet op vooruit
jij bent meer zo'n romantisch type, dacht ik zo,quote:Op maandag 25 juli 2005 22:29 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
van die gezouten zeiksluiter natuurlijk,je moet twee keer kijken of het geen ontstoken paardeoog is of een verkeersongeluk in Ogrish
Hep ze dan ook nog zo''n jong door de voorgevel getrokken kej je helemaal wel inpakken
ben ik het wel met je eens.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:38 schreef Foxxy het volgende:
Wat zeuren al die mannen hier zeg. Als je gek op iemand bent, bef je diegene toch met alle liefde
. Alsof zo'n volgespoten bek zo lekker is voor een vrouw. Een echte man kan toch wel tegen een beetje haar.
maar vind je het lekker om te doen omdat zij ervan geniet?quote:Beffen. Heel fijn om te ontvangen en bijna even lekker om te doen.
Ik heb alles al gezien, had het gedownloadquote:Op maandag 25 juli 2005 22:41 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ben ik het wel met je eens.
[..]
maar vind je het lekker om te doen omdat zij ervan geniet?
trouwens moet jij niet 'the L Word' kijken?![]()
Dat is overigens "geloel".quote:Op maandag 25 juli 2005 22:29 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
van die gezouten zeiksluiter natuurlijk,je moet twee keer kijken of het geen ontstoken paardeoog is of een verkeersongeluk in Ogrish
Hep ze dan ook nog zo''n jong door de voorgevel getrokken kej je helemaal wel inpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |