aldus de man met veel ervaring in beffenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, 69: hangt ze boven je, tong uitsteken, klaar....
Ga jij nou maar scoren in Milan, en kom met een Italiaans lekker wijf thuis manquote:Op zondag 17 juli 2005 17:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
aldus de man met veel ervaring in beffen
Het idee van een harde piemel van een ander in mn mond staat me inderdaad niet echt aanquote:Op zondag 17 juli 2005 17:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als ik met een meisjenaar bed ga, laat ik haar achter met een giga-trauma, zo van, 'uuuuuu, wat doe ik verkeerd...', en bovendien.... nee... kweetniet.... Ik bedoel, draai de zaken eens om, de gedachte aan een harde piemel van een ander in je mond
![]()
![]()
bij de gedachte alleen al komt je ontbijt van donderdagochtend nog naar boven...... yek.....
(als situatieschets dan he).
Trouwens, ik zeg wel meisje.... maar tot welke leeftijd spreek je over meisje, over meid, of over vrouw?Als ik over dit soort dingen praat heb ik altijd de vrees dat ik de negatieve vooroordelen over dees of geen weer over me heen krijg...
Ach ja...... het zij zo.... He???
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar scoren in Milan, en kom met een Italiaans lekker wijf thuis manJij moet ook eens aan de vrouw!
Wat een bullshit, beffen is gewoon a-relaxed met haar, niemand heeft het hier over stoppen met relaties of iets dergelijks.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef Modus het volgende:
Ja stel je toch eens voor, dat er wat haar op zit.. 20 jaar geleden kwam niemand op het idee om dat vies te vinden, tegenwoordig staat of valt een relatie er mee. Gewoon verzorgd a.u.b., verder geen geneuzel. Wat niet wil zeggen dat helemaal kaal niet leuk is.
.
lijkt me vrij logischquote:Op zondag 17 juli 2005 23:32 schreef Little_Meanie het volgende:
beffen is OK mits geil
Iemands poesje lekker met je tong bewerken terwijl ze strijkt is minder.quote:
..........quote:Op maandag 18 juli 2005 16:03 schreef Goddesz het volgende:
Ben ik een half uur tot een uur aan het pijpen
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:21 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
..........
Dan had ik je er dus allang vanaf geschopt he.
Een kenner. Ik vind hetzelf altijd prettig als het gerekt wordt tot ik bij de beursberichten aankom, dan kan ik wel een oppepper gebruiken.quote:
Je moet ook likken, niet grazen, je bent toch geenquote:Op zondag 17 juli 2005 09:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
Echter tijdens het likken van de clitoris stel ik het niet op prijs dat m'n tanden gelijk geflost worden
Af en toe?quote:Op zondag 17 juli 2005 16:09 schreef -Dominator- het volgende:
Beffen is af en toe wel lekker hoor.
Mits net gedouched natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:29 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Af en toe?![]()
ALTIJD ZUL JE BEDOELEN.
Je mag blij zijn als je de eer krijgt om zoiets te doen bij god's geschenk.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:29 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Af en toe?![]()
ALTIJD ZUL JE BEDOELEN.
ook als ie stinkt en witte randjes vertoont ??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:29 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Af en toe?![]()
ALTIJD ZUL JE BEDOELEN.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:45 schreef bonke het volgende:
[..]
ook als ie stinkt en witte randjes vertoont ??
Dan mag je blij zijn dat jij de eer hebt om deze schoon te likkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:45 schreef bonke het volgende:
[..]
ook als ie stinkt en witte randjes vertoont ??
euh sorrie maar niet met mijn tongquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:54 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn dat jij de eer hebt om deze schoon te likken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |