Azureus??quote:Op zondag 17 juli 2005 13:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Hèhè. Eindelijk. Azureus heeft Seizoen 2 van Mythbusters gedownload..
Azureus is een programmaatje waarmee je Bit Torrent bestanden kunt downloaden. Net zoiets als emule enzo, maar dan anders.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Azureus??Is dat een Bijbels figuur? Net als Mythbuster?
Bijbels... Bijbelse....![]()
Neequote:Op zondag 17 juli 2005 13:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mogguh! En, doe je het, voor 7 euro 50??
quote:Op zondag 17 juli 2005 13:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Azureus is een programmaatje waarmee je Bit Torrent bestanden kunt downloaden. Net zoiets als emule enzo, maar dan anders.
En Mythbusters is een serie over twee special-effects experts, die allerlei mythes en broodje-aap verhalen proberen te reconstrueren, om te kijken of ze echt gebeurd zouden kunnen zijn. Heel grappig om naar te kijken..
vrijdagnacht was de exit zelfs helemaal dichtquote:Op zondag 17 juli 2005 13:04 schreef raptorix het volgende:
Stond ik gister lekker biertje te drinken in de Soho, hoor ik dat Irene van de Exit een paar dagen ervoor is vermoord
De 2 minuten stilte in de Exit waren wel indrukwekkend, nog meer mensen hier die Irene hebben gekent?
'k Weet niet of het woord 'cool' nou zo treffend is, maar vermakelijk is ie zeker.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:48 schreef wonderer het volgende:
Hey Dennis, begrijp ik het nou goed dat jij Stephen Fry cool vindt?
Wie is de gelukkige?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
wat verschrikkelijk debiel
ik denk dat ik een verliefdheid aan het ontwikkelen ben.
Ach jeetje. En wie is het Lijdend Voorwerp?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
wat verschrikkelijk debiel
ik denk dat ik een verliefdheid aan het ontwikkelen ben.
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
iemand die ik alleen maar ken van gay.nl
Als acteur of auteur of beide? Ik vind wat ik tot nu toe van hem gelezen heb, echt geniaal, en zijn rollen in bijvoorbeeld Wilde en Discovery of heaven waren perfectquote:Op zondag 17 juli 2005 14:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Weet niet of het woord 'cool' nou zo treffend is, maar vermakelijk is ie zeker..
Ach kom... Als ik de foto's moet geloven, is Kugari er de laatste tijd niet op achteruit gegaanquote:
Beide. 'k Vind z'n boeken erg leuk (maar niet geniaal).quote:Op zondag 17 juli 2005 15:05 schreef wonderer het volgende:
Als acteur of auteur of beide? Ik vind wat ik tot nu toe van hem gelezen heb, echt geniaal, en zijn rollen in bijvoorbeeld Wilde en Discovery of heaven waren perfect
Hmmz.. Tsja, als je daar gelukkig van wordt.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:11 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ach kom... Als ik de foto's moet geloven, is Kugari er de laatste tijd niet op achteruit gegaan.
O ja, dat is waar ook. Jij kijkt alleen naar innerlijke zakenquote:Op zondag 17 juli 2005 15:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.. Tsja, als je daar gelukkig van wordt..
Ik snap toch niet dat sommige mensen daar zo moeilijk over doen. Een tijdje terug zat ik op mijn werk brood met zure zult op te eten, waarna ik mijn collega (vegetariër) een recept van internet voorlas... Zijn neiging vlees te eten werd er niet groter door.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:22 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook. Jij kijkt alleen naar innerlijke zaken.
Ben bezig met seizoen een (met 9 b/s).quote:Op zondag 17 juli 2005 15:25 schreef DennisMoore het volgende:
"Moab is my washpot" is leuker dan "The Liar".
"Making History" was leuk, maar ook niet geniaal, tenminste, dat gevoel had ik er niet bij.
A bit of Fry and Laurie is ontzettend grappig.
Is wel te vinden met bittorrent. Had er flink wat van gedownload, maar toen crashte m'n schijf....
Hai.quote:
"The Liar" is eigenlijk de roman-versie van zijn biografie "Moab etc..."quote:Op zondag 17 juli 2005 15:29 schreef wonderer het volgende:
Ben bezig met seizoen een (met 9 b/s).
Ik ben zelf nogal zwak met plots, dus als je dan iets als The Liar of Making History kan bedenken, dat vind ik toch wel indrukwekkend.
Ok, check:quote:Op zondag 17 juli 2005 15:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben bezig met seizoen een (met 9 b/s).
Ik ben zelf nogal zwak met plots, dus als je dan iets als The Liar of Making History kan bedenken, dat vind ik toch wel indrukwekkend.
Ik heb gelijk niks meer te melden he, wil je zeggen?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hai.
Vind je het ergens niet vervelend dat je niet meer over je huisgenoten kunt klagen dat ze hun vuile vaat hebben laten staan?.
Ik geloof dat Vlarp geregeld wat op zijn webstek zet...quote:Op zondag 17 juli 2005 15:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
welke foto's!?
Nee, nee, zo bedoel ik het niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb gelijk niks meer te melden he, wil je zeggen?
nou als dat een pluspunt voor mij moet zijn...quote:Op zondag 17 juli 2005 15:38 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ik geloof dat Vlarp geregeld wat op zijn webstek zet...
Weet je dat ik 's nachts af en toe 's gillend wakker word van het beeld van Kugari die een stuk karbonade aflebbert?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:38 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ik geloof dat Vlarp geregeld wat op zijn webstek zet...
weet je... ik ookquote:Op zondag 17 juli 2005 15:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Weet je dat ik 's nachts af en toe 's gillend wakker word van het beeld van Kugari die een stuk karbonade aflebbert?.
.
Ik denk dat je gelijk hebt. Misschien is het inderdaad voornamelijk innerlijk...quote:Op zondag 17 juli 2005 15:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Weet je dat ik 's nachts af en toe 's gillend wakker word van het beeld van Kugari die een stuk karbonade aflebbert?.
.
Ooohhhh zo! Ja, naja, tot nu toe lukt mij dat prima, je weet maar nooit met ongedierte, én mensen die een blik naar binnenwerpen... dan kan ik hier natuurlijk niet in de zooi zitten he...quote:Op zondag 17 juli 2005 15:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, nee, zo bedoel ik het niet..
Het is er meer ik zelf er soms van baal dat ik niemand anders de schuld kan geven als er een vuile vaat in mijn keuken is blijven staan. En ik vroeg me af of jij dat ook hebt, want ergens lijk jij me niet iemand die iedere dag heel geordend zijn huisje uitgebreid en systematisch schoonmaakt. Maar misschien heb ik het verkeerd..
451quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhhh zo! Ja, naja, tot nu toe lukt mij dat prima, je weet maar nooit met ongedierte, én mensen die een blik naar binnenwerpen... dan kan ik hier natuurlijk niet in de zooi zitten he...
Wat mij wel tegenvalt is de gi-gan-ti-sche afvalproductie, vooral door de scheepsladingen wijkkrantjes en reclamefoldersecht niet te geloven zo veel....
quote:Na hernieuwde gesprekken met de reclamedrukwerk-branche is de sticker sinds enkele jaren eenvoudig telefonisch bij de branche aan te vragen:
bel 0900 2025 095 (50 cent per minuut).
Ook kunt u de sticker aanvragen bij de Milieudefensie Servicelijn: 020 6262 620.
Dat je dat KAN...quote:Op zondag 17 juli 2005 16:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
451
BIJNAAA!
maar zo eerst naar mariah
quote:
Geeft niet hoor, als jij je maar vermaaktquote:Op zondag 17 juli 2005 16:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sorry...
Maarja MIJN favo zangeres komt ook..dus vandaar
LUCIE
Ik vind m sowieso een beetje inzakken...quote:Op zondag 17 juli 2005 16:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, als jij je maar vermaakt
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:43 schreef DennisMoore het volgende:
Dat object is niet in de positie om een oordeel te mogen hebben over netjes geknipt en geschoren!.
.
Dat moet naar het Leger des Heils!quote:Op zondag 17 juli 2005 16:47 schreef DennisMoore het volgende:
*vier vuilniszakken met kleren weggooi*
quote:Win een dvd!
Elke week verloten we onder de chatters op Chatboy / Chatguy die met een profiel bij de Gay Krant zijn ingelogd, een gloednieuwe dvd van Dolphin! Het winnende profiel wordt op deze pagina vermeld! Je kunt deze dvd's uiteraard ook bestellen via onze webshop.
Winnaar van vandaag : bottomslet
Onbegrijpelijk.quote:
Mja.... Ik denk dan altijd: zo iemand zat dus achter zijn computer. Dan denkt hij: "Hey, ik zal me eens bij de Gay Krant registreren!"quote:
Ja, doe ik ook altijd, vooral bij weird uitziende figuren, vol seksueel bedoelde tattoos, piercings, kaalgeschoren kopen met enge sikjes.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:46 schreef Waxxer het volgende:
En dan vraag ík me altijd af: wat doet zo'n man door de week? Werkt hij? Zo ja: wat doet hij dan voor werk? En zo niet, waarom niet? Afgekeurd? Waarop?
Ja. En dankzij bottemslet et al heeft de gemiddelde hetero nog altijd het beeld van homo's als mensen met een doorgeslagen obscure sexuele voorkeur voor enge pijnlijke dingen in bed.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:46 schreef Waxxer het volgende:
Maargoed, ik snij mezelf nu in mijn vingers, want nu kun je op google zoeken op Waxxer en Bottomslet.
Aan ons de schone taak om dat beeld te corrigeren.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja. En dankzij bottemslet et al heeft de gemiddelde hetero nog altijd het beeld van homo's als mensen met een doorgeslagen obscure sexuele voorkeur voor enge pijnlijke dingen in bed..
Nou, waar wacht je nog op!quote:Op zondag 17 juli 2005 17:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Aan ons de schone taak om dat beeld te corrigeren.
Door bijvoorbeeld een comingout op het werk..
Ik ben geen bottomslet, dus waarom zou ik dat moeten uitdragen?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er zijn al een paar collega's die 't weten..
Nu jij nog.
Moet je ook niet klagen dat het beeld bij de gemiddelde hetero bepaald wordt door de openlijke homo's (die vaker weird zijn). Je doet weinig om dat beeld te corrigeren, lijkt het.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben geen bottomslet, dus waarom zou ik dat moeten uitdragen?.
Psies. Ik wens niet geassocieerd te worden met die "weird" openlijke homo's. En waarom zou ik het beeld moeten corrigeren wat door anderen is geschapen.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet je ook niet klagen dat het beeld bij de gemiddelde hetero bepaald wordt door de openlijke homo's (die vaker weird zijn).
Je doet weinig om dat beeld te corrigeren, lijkt het.
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:04 schreef Weemz het volgende:
Grappig, ik werd (toen ik op vakantie was) ook door verschillende mensen herkend in Sneek!
Daarom wil ik altijd eerst dat collega's mij als persoon leren kennen (en waarderen), en daarná pas te horen krijgen dat ik homo ben. Dan word ik namelijk niet meer met de foute homo's geassocieerd.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Psies. Ik wens niet geassocieerd te worden met die "weird" openlijke homo's.
Klaag er dan niet over dat dat beeld niet klopt.quote:En waarom zou ik het beeld moeten corrigeren wat door anderen is geschapen..
quote:Op zondag 17 juli 2005 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
Als een bekende ineens homo blijkt te zijn...
Zo..
Nah, je hebt geen ziekte hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 18:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Okee, collega's die je beter hebben leren kennen. Maar wat doe je met collega's (en managers) van andere vestigingen die je alleen oppervlakkiger kennen? En klanten met wie je de relatie goed probeert te houden, ook al vind je de betreffende persoon eigenlijk een boerenlul of kutwijf?.
Anders quote ik je wel even in dat andere topic.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik reageer op jouw eerdere post hier..
En je hebt nog altijd mensen wier hersenen gelijk zijn aan popcorn.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, je hebt geen ziekte hoor![]()
Sinds 1987
Jij werkt duidelijk in een andere branche.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
Wat boeit het managers in vestiging A nou dat er bij vestiging B iemand homo is.
Klanten houden zich in principe al niet bezig met het priveleven van werknemers bij een ander bedrijf.
Nee, in de consultancy (geen ICT) waar de sfeer behoorlijk competitief is.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:29 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, jij werkt bij de plantsoenendienst? Een machinefabriek?.
Jazeker. Een collega die is weggepest, kort voordat ik er kwam werken.quote:Zijn je voorbeelden bekend van homo's die worden gediscrimineerd?
En worden de mensen met rood haar ook gepest?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Nee, in de consultancy (geen ICT) waar de sfeer behoorlijk competitief is..
Ik denk dat hoogopgeleide volwassenen niet iemand wegpesten omdat die persoon homo is.quote:Jazeker. Een collega die is weggepest, kort voordat ik er kwam werken..
Geen idee, ik heb geen collega's met rood haar.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
En worden de mensen met rood haar ook gepest?
En ik denk dat jij terughoudend moet zijn met te willen oordelen over iemands doen en laten, als de daadwerkelijke situatie of achtergrond niet kent.quote:Ik denk dat hoogopgeleide volwassenen niet iemand wegpesten omdat die persoon homo is.
Je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Geen idee, ik heb geen collega's met rood haar.
Welkom op Fok!quote:En ik denk dat jij terughoudend moet zijn met te willen oordelen over iemands doen en laten, als de daadwerkelijke situatie of achtergrond niet kent.
Oh, jawel. En dan is de bedrijfscultuur natuurlijk iets waar ik expliciet op let. Maar ik voel mij nou ook weer niet belemmerd in mijn dagelijkse werkzaamheden ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:24 schreef AnGabhar het volgende:
G_E: heb je nou nooit de neiging ergens anders heen te gaan vanwege die werkomgeving?
Ik denk dat het verschilt per branche. In de consultancysector heerst vaak een harde, competitieve macho-cultuur, ondanks dat er veel vrouwen werken. De relatie met klanten is belangrijk en vaak op de persoon gericht. Als het niet botert tussen jou en een klant, dan heb je een groot probleem waar je heel hard op afgerekend kan worden. En soms zijn er minder aardige collega's of managers die daar misbruik van maken, door op voorhand te suggeren dat bepaalde medewerkers maar beter niet een bepaalde klant in hun portefeulle moeten krijgen, omdat het wel eens niet zou klikken.quote:Ik moet zeggen dat je precies mijn vooroordelen over de consultancysector bevestigt. Voor mij een belangrijke reden om daar (en in bv. de accountancy) geen werk te zoeken.
waarom niet bij de linker! he? nou!?quote:Op zondag 17 juli 2005 21:10 schreef Jerruh het volgende:!!!
ik ga bij De Rechter werken en als ik een demo inlever kan ik misschien zelfs als DJ aan de bak komen!!!!!
ik had het leuker voor je gevonden als je de eerste was met die grapquote:Op zondag 17 juli 2005 21:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
waarom niet bij de linker! he? nou!?![]()
sterfquote:Op zondag 17 juli 2005 21:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik had het leuker voor je gevonden als je de eerste was met die grap.
Maar éérst glazen wassen??!!quote:Op zondag 17 juli 2005 21:10 schreef Jerruh het volgende:!!!
ik ga bij De Rechter werken en als ik een demo inlever kan ik misschien zelfs als DJ aan de bak komen!!!!!
Twijfelgevalletje hoorquote:
istie vandaag jarig?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:04 schreef XMN8R het volgende:
nog nét op tijd: [afbeelding]
Twoflower, gefeliciteerd met je verjaardag!!!
twéé zelfs!quote:Op zondag 17 juli 2005 22:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
en om 12 uur is het de beurt aan een andere HO
Ze spreekt Iersquote:Op zondag 17 juli 2005 22:29 schreef wonderer het volgende:
Ooh! Twof, feli, en ik neem er eentje op je gezondheidSlainte!
Gaelic/welsh... maar dat komt volgens mij op hetzelfde neerquote:
jij ging slapenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:02 schreef Waxxer het volgende:
HAHAHAHA Wiz jarig????
Poes, een schop onder je konteen kietel in je zij
hartelijk gefeliciteerd, óók van mij!
Wat heb JIJ gekregen Desiree, dat vraag ik me af!!
Wat zit er in je pakjespakket??
Dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 18 juli 2005 00:02 schreef Waxxer het volgende:
HAHAHAHA Wiz jarig????
Poes, een schop onder je konteen kietel in je zij
hartelijk gefeliciteerd, óók van mij!
Wat heb JIJ gekregen Desiree, dat vraag ik me af!!
Wat zit er in je pakjespakket??
Ah, kijk, dat is tenminste duidelijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef Waxxer het volgende:
Slaap lekker, welterusten jullie allemaal!Ik wens jullie dat omdat ik ga slapen!
Jullie aller Waxxer.
Werktijd?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef wonderer het volgende:
Rooie lampjes zijn okee!
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:25 schreef Waxxer het volgende:
Oh. My. God.
Ik heb hier een rood lampje staan dat aan is. En ik was vergeten mijn fiets binnen te zetten, dus ik naar buiten. En toen viel mij op... Naja... 1+1.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |