Azureus??quote:Op zondag 17 juli 2005 13:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Hèhè. Eindelijk. Azureus heeft Seizoen 2 van Mythbusters gedownload..
Azureus is een programmaatje waarmee je Bit Torrent bestanden kunt downloaden. Net zoiets als emule enzo, maar dan anders.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Azureus??Is dat een Bijbels figuur? Net als Mythbuster?
Bijbels... Bijbelse....![]()
Neequote:Op zondag 17 juli 2005 13:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mogguh! En, doe je het, voor 7 euro 50??
quote:Op zondag 17 juli 2005 13:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Azureus is een programmaatje waarmee je Bit Torrent bestanden kunt downloaden. Net zoiets als emule enzo, maar dan anders.
En Mythbusters is een serie over twee special-effects experts, die allerlei mythes en broodje-aap verhalen proberen te reconstrueren, om te kijken of ze echt gebeurd zouden kunnen zijn. Heel grappig om naar te kijken..
vrijdagnacht was de exit zelfs helemaal dichtquote:Op zondag 17 juli 2005 13:04 schreef raptorix het volgende:
Stond ik gister lekker biertje te drinken in de Soho, hoor ik dat Irene van de Exit een paar dagen ervoor is vermoord
De 2 minuten stilte in de Exit waren wel indrukwekkend, nog meer mensen hier die Irene hebben gekent?
'k Weet niet of het woord 'cool' nou zo treffend is, maar vermakelijk is ie zeker.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:48 schreef wonderer het volgende:
Hey Dennis, begrijp ik het nou goed dat jij Stephen Fry cool vindt?
Wie is de gelukkige?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
wat verschrikkelijk debiel
ik denk dat ik een verliefdheid aan het ontwikkelen ben.
Ach jeetje. En wie is het Lijdend Voorwerp?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
wat verschrikkelijk debiel
ik denk dat ik een verliefdheid aan het ontwikkelen ben.
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
iemand die ik alleen maar ken van gay.nl
Als acteur of auteur of beide? Ik vind wat ik tot nu toe van hem gelezen heb, echt geniaal, en zijn rollen in bijvoorbeeld Wilde en Discovery of heaven waren perfectquote:Op zondag 17 juli 2005 14:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Weet niet of het woord 'cool' nou zo treffend is, maar vermakelijk is ie zeker..
Ach kom... Als ik de foto's moet geloven, is Kugari er de laatste tijd niet op achteruit gegaanquote:
Beide. 'k Vind z'n boeken erg leuk (maar niet geniaal).quote:Op zondag 17 juli 2005 15:05 schreef wonderer het volgende:
Als acteur of auteur of beide? Ik vind wat ik tot nu toe van hem gelezen heb, echt geniaal, en zijn rollen in bijvoorbeeld Wilde en Discovery of heaven waren perfect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |