Klopt, het scherm bestaat ook uit ledjes, maaaaarrrr de clip is in Amerika opgenomen, en het Europese podium verschilt met het Amerikaanse, nl wat uitgebreiderquote:Op zondag 17 juli 2005 02:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben benieuwd..
Jij weet het vast wel:
Leek het nou zo dat dit 'vaste' schermen waren en bv i/d clip van City Of Blinding Lights 'gordijnen' met LEDjes erin?
Lol. Ik wil er toch wel minstens 20 piek voor hebben. Die krengen zijn DUURquote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 02:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lol. Ik wil er toch wel minstens 20 piek voor hebben. Die krengen zijn DUUR
Dat moet je zeker. Ik lees graag jouw spul, of het nou een artikel is of een column of dit soort dingen... die zes jaar journalistiek zijn in ieder geval niet helemaal weggegooid geldquote:Op zondag 17 juli 2005 02:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar kun je nagaan, zulk gelal levert al 7,50 opIk moet boekjes gaan schrijven...
oow
Ha! Ha! Ha! Ha!
N.... niet helemáál?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat moet je zeker. Ik lees graag jouw spul, of het nou een artikel is of een column of dit soort dingen... die zes jaar journalistiek zijn in ieder geval niet helemaal weggegooid geld![]()
moet hem eerst installeren om de data van een paar schijfjes af te halen... geen IDEE wat erop staat...quote:Op zondag 17 juli 2005 03:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
N.... niet helemáál?![]()
Naja, hopen maar dat die zipdrive nog te verpatsen is
aaaaah wat aandoenelijk, wie van jullie twee is het meisje?quote:
zit het nogsteeds zo diep?quote:Op zondag 17 juli 2005 11:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
aaaaah wat aandoenelijk, wie van jullie twee is het meisje?
![]()
Weet je zeker dat het poedersuiker is?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:46 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom lost poedersuiker niet helder op in mijn thee?.
Het was wit, poederig, smaakt zoet, en kwam uit een bus waarop stond 'Poedersuiker'.quote:
Oh ja...quote:Op zondag 17 juli 2005 12:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het was wit, poederig, smaakt zoet, en kwam uit een bus waarop stond 'Poedersuiker'.
Ik denk het dus wel ja.
Zal wel het antiklontermiddel zijn ofzo, dat niet oplost.
Dat staat er los van.quote:
Gezien de controversiele implicatie die ik meende te interpreteren in tech's vraag, kunnen deze genoemde eigenschappen niet als ontkrachting van die implicatie dienenquote:
Och, als het rood was, en in brokjes, dan was het al een stuk minder waarschijnlijk dat 't poedersuiker was.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Gezien de controversiele implicatie die ik meende te interpreteren in tech's vraag, kunnen deze genoemde eigenschappen niet als tegenargument dienen
Die zit vast ook niet in Parijs.quote:
Nee, maar de aanname dat het poedersuiker was in je eerste stelling (dat die substantie niet goed oplost) sloot dergelijke eigenschappen reeds uit. Dat het zoet was en uit een bus waarop staat 'poedersuiker' komt had je er niet bij geschrevenquote:Op zondag 17 juli 2005 13:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, als het rood was, en in brokjes, dan was het al een stuk minder waarschijnlijk dat 't poedersuiker was.
.
Het stoof ook goed.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nee, maar de aanname dat het poedersuiker was in je eerste stelling (dat die substantie niet goed oplost) sloot dergelijke eigenschappen reeds uit. Dat het zoet was en uit een bus waarop staat 'poedersuiker' komt had je er niet bij geschreven
quote:
Waarom wil je je thee met poedersuiker en je pannekoeken met stroop en niet andersom?quote:Op zondag 17 juli 2005 13:16 schreef DennisMoore het volgende:
Pannenkoeken wil ik met stroop.
Anders dan stroop op de pannekoek of poedersuiker in de thee?quote:Op zondag 17 juli 2005 13:26 schreef DennisMoore het volgende:
Stroop in de thee? Wat een idee...
iedereen behalve ikquote:Op zondag 17 juli 2005 09:45 schreef creno het volgende:
goedemorgen
Extrema was gaaf !
En nu gaan we met de hele familie (van mijn moeders kant) door Brussel huppelen !
dus,quote:Op zondag 17 juli 2005 13:34 schreef keizerpinguin het volgende:
of honing kan ook in je thee.....
goede morgen By the way.......
Je weet nooit. Misschien zit jouw potentiële Grote Liefde nou wel in het zonnetje op het gras van Place des Vosges te wachten op de komst van Prins Beavje, Die Ene Jongen waar hij naar smacht.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die zit vast ook niet in Parijs..
Mogguh! En, doe je het, voor 7 euro 50??quote:Op zondag 17 juli 2005 13:37 schreef wonderer het volgende:
Mogguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |