Ik schaam me niet voor mn Harry Potterquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:36 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Niets. Zolang je de gordijnen maar dichtdoet.
quote:
De eenzame uren die de jonge Potter in de bibliotheek van Zwijnstijn had versleten kwamen dan toch met een zeker prijs. Hij verlangde meer dan ooit naar levendig gezelschap. De stoffige oude boeken die hem al die tijd hadden vermaakt lagen nu als grimmige herrineringen aan zijn eenzaamheid voor hem op de zware houten tafel.
Zijn geest dwaalde af en met zijn slanke vingers bepotelde hij zijn toverstok. Zijn vingers gleden op sierlijke wijze langs het lange gladde hout, ze dansten en flirten met het rigide handvat. Harry sloot zijn ogen en vergelijk zijn magische instrument met een machtige eik, de stam, dik en stevig, het immense harde geheel dwong respect af van al die er mee geconfronteerd werden.
De zachte glimlach op Harry's lippen verdween echter snel bij het horen van naderende voetstappen, geschrokken haalde Harry zijn hand van zijn magnifieke stok en draaide abrupt om. Zijn ogen staarden recht in die van Ron, die met een duivelse glimlach op zijn mond, en zijn rechthand om zijn toverstaf, Potter wenkte om mee te komen.
Harry wist wat dit te betekenen had, en in alle stilte, met een even duivelse glimlach, sprong de jongen uit zijn stoel en volgde Ron.
Het avontuur was eindelijk weer begonnen
Ik heb gewoon de geillustreerde versie..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik hem 'm nou ook. De adult version nog wel..
Ja, geen wonder. De volwassen versie wordt niet verkocht aan kinderen beneden de 18.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de geillustreerde versie..
Mn moeder heeft m gehaald, en ik hoef de volwassen versie nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, geen wonder. De volwassen versie wordt niet verkocht aan kinderen beneden de 18..
Te veel lettertjes?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mn moeder heeft m gehaald, en ik hoef de volwassen versie niet![]()
Zeg, had je nix beters te doen dan een makkelijke grap maken?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Te veel lettertjes?
Te kleine lettertjes?
Woorden van 3 of meer lettergrepen?
dan moet je de deur niet zo wagenwijd openzetten dat het makkelijk is om zo'n opmerking te maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg, had je nix beters te doen dan een makkelijke grap maken?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dan moet je de deur niet zo wagenwijd openzetten dat het makkelijk is om zo'n opmerking te maken.
Of anders gewoon 28 boeken over een woestijnplaneet met een goedje waar later een girlband naar genoemd is ') If you wanna be me loverrrrrr.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Te veel lettertjes?
Te kleine lettertjes?
Woorden van 3 of meer lettergrepen?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik hem 'm nou ook. De adult version nog wel..
Zorg maar voor je bezoekerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of anders gewoon 28 boeken over een woestijnplaneet met een goedje waar later een girlband naar genoemd is ') If you wanna be me loverrrrrr.
René ofzo?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Zorg maar voor je bezoeker
![]()
hoe heet hij? Hij had wel gespierde armen ofzo?![]()
![]()
![]()
hoe weet jij nou hoe het bezoek van Angel eruitziet? En hoe hij heet?quote:
ZN bezoek had zn medicijntjes niet gehad en begon tegen mij op MSNquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hoe weet jij nou hoe het bezoek van Angel eruitziet? En hoe hij heet?
René jaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ZN bezoek had zn medicijntjes niet gehad en begon tegen mij op MSN![]()
¤ 19.95 en 607 pagina's.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:37 schreef Ryan_R het volgende:
Wat moet dat boekje nou eigenlijk kosten en hoeveel pagina's heeft het?
Alleen maar.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:49 schreef DennisMoore het volgende:
En wordt er ook in geneukt?
Neuken?quote:
jamaar ik moet douchen en dan naar ANtwerpenquote:
Ja hallo, in het leven moet je prioriteiten stellenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar ik moet douchen en dan naar ANtwerpen
Ga n boek lezenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
I'm so fucking bored.
when does the hurting stop...quote:
Geen ideequote:
Die tering kikker hebben ze onder een andere klassiek deuntje geramd (popcorn)quote:
vertel...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:54 schreef Ryan_R het volgende:
Die homo's van tegenwoordig weten ook niet waar ze het over moeten hebben![]()
Jij hebt een Volvo uit de jaren zestig?quote:
Nee, maar ik denk dat ik ooit een P1800 wil aanschaffen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:38 schreef AnGabhar het volgende:
Jij hebt een Volvo uit de jaren zestig?
quote:En is er een oorzakelijk verband met het feit dat je op de fiets naar je werk gaat?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:42 schreef Great_Expectations het volgende:
.
Ik zou me een genanter MSN gesprek voor kunnen stellen met de moeder van Maurits..
Neuh. Maar het had gekund...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:46 schreef Great_Expectations het volgende:
!
Het wás dus ook nog genanter?
Ja, stel je voor. En dat de moeder van Maurits zonder iets te zeggen er in mee gaat en dat je er pas achter komt dat het Maurits zelf niet is op het moment dat "Maurits" óók zijn webcam aanzet.quote:
Ik doe niet aan 'webcam-gesprekken'quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, stel je voor. En dat de moeder van Maurits zonder iets te zeggen er in mee gaat en dat je er pas achter komt dat het Maurits zelf niet is op het moment dat "Maurits" óók zijn webcam aanzet..
Hmmm... Was daar een paar maanden geleden niet een heel leuk topic over, compleet met audiovisuele ondersteuning?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, stel je voor. En dat de moeder van Maurits zonder iets te zeggen er in mee gaat en dat je er pas achter komt dat het Maurits zelf niet is op het moment dat "Maurits" óók zijn webcam aanzet..
Morning After noemen ze dat.quote:
Dat was heel fout en net omgekeerd, geloof ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:23 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Hmmm... Was daar een paar maanden geleden niet een heel leuk topic over, compleet met audiovisuele ondersteuning?
Dat is echt een popcorn/niet nadenken filmpje..best matig...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:05 schreef petre86 het volgende:
naar bios is
"sahara"
geen idee waar die over gaat..
tot vanaaf vannacht
Daar is die visuele instelling van mij weer. Komen er gelijk Ogrish-achtige beelden bij me opquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:40 schreef Great_Expectations het volgende:
... headsfree telefoon ...
Handsfree natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:38 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Daar is die visuele instelling van mij weer. Komen er gelijk Ogrish-achtige beelden bij me op.
Ik kom ook relatief veel mensen tegen waarop de omschrijving "popcorn/niet-nadenken" van toepassing is. Maar ja. Dat krijg je als je in Brabant woont.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is echt een popcorn/niet nadenken filmpje..best matig...
Dat is wonen in een bak popcorn.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik kom ook relatief veel mensen tegen waarop de omschrijving "popcorn/niet-nadenken" van toepassing is. Maar ja. Dat krijg je als je in Brabant woont..
quote:Op zondag 17 juli 2005 00:50 schreef heksehiel het volgende:
hallo, nog mensen wakker?
quote:Op zondag 17 juli 2005 00:50 schreef heksehiel het volgende:
hallo, nog mensen wakker?
En dat is?quote:Op zondag 17 juli 2005 00:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb eindelijk PSPgedownload:
[afbeelding]
Paint Shop Pro. De tegenhanger van Photoshop.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:40 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En dat is?
Zo, ik duik lekker mijn bedje in, morgen weer een dubbele dienst![]()
PaintSHop Proquote:Op zondag 17 juli 2005 01:40 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En dat is?
Zo, ik duik lekker mijn bedje in, morgen weer een dubbele dienst![]()
quote:Beste Won Derery,
Hierbij brengen wij u op de hoogte van een bod op uw advertentie in de
groep Kleding en Schoenen en de rubriek Overige Kleding, Schoenen en
Accessoires op Marktplaats.nl
Bekijk de advertentie en het nieuwe bod door op de onderstaande link te
klikken.
*klik*
Ben benieuwd..quote:Op zondag 17 juli 2005 02:30 schreef Waxxer het volgende:
HELLO HELLOHOO......... HELLO HELLOHOO......![]()
Ja ja het was vrijdag, maar U2 was GE! WEL! DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beter dan seks, en als ik het zou moeten vergelijken ben ik schraalgeneukt en leeg tot de laatste... ehhh..... Too Much Info denk ik he
OOOOOOOOOOOWWWW wat was dát super.... Morgen foto's + uitgebreid verslag voor de enkele liefhebber die er bestaat![]()
![]()
![]()
HELLO, HELLOHOO....!!! HELLO, HELLOHOO...!!!!!!!!![]()
![]()
Klopt, het scherm bestaat ook uit ledjes, maaaaarrrr de clip is in Amerika opgenomen, en het Europese podium verschilt met het Amerikaanse, nl wat uitgebreiderquote:Op zondag 17 juli 2005 02:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben benieuwd..
Jij weet het vast wel:
Leek het nou zo dat dit 'vaste' schermen waren en bv i/d clip van City Of Blinding Lights 'gordijnen' met LEDjes erin?
Lol. Ik wil er toch wel minstens 20 piek voor hebben. Die krengen zijn DUURquote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 02:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lol. Ik wil er toch wel minstens 20 piek voor hebben. Die krengen zijn DUUR
Dat moet je zeker. Ik lees graag jouw spul, of het nou een artikel is of een column of dit soort dingen... die zes jaar journalistiek zijn in ieder geval niet helemaal weggegooid geldquote:Op zondag 17 juli 2005 02:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar kun je nagaan, zulk gelal levert al 7,50 opIk moet boekjes gaan schrijven...
oow
Ha! Ha! Ha! Ha!
N.... niet helemáál?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat moet je zeker. Ik lees graag jouw spul, of het nou een artikel is of een column of dit soort dingen... die zes jaar journalistiek zijn in ieder geval niet helemaal weggegooid geld![]()
moet hem eerst installeren om de data van een paar schijfjes af te halen... geen IDEE wat erop staat...quote:Op zondag 17 juli 2005 03:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
N.... niet helemáál?![]()
Naja, hopen maar dat die zipdrive nog te verpatsen is
aaaaah wat aandoenelijk, wie van jullie twee is het meisje?quote:
zit het nogsteeds zo diep?quote:Op zondag 17 juli 2005 11:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
aaaaah wat aandoenelijk, wie van jullie twee is het meisje?
![]()
Weet je zeker dat het poedersuiker is?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:46 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom lost poedersuiker niet helder op in mijn thee?.
Het was wit, poederig, smaakt zoet, en kwam uit een bus waarop stond 'Poedersuiker'.quote:
Oh ja...quote:Op zondag 17 juli 2005 12:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het was wit, poederig, smaakt zoet, en kwam uit een bus waarop stond 'Poedersuiker'.
Ik denk het dus wel ja.
Zal wel het antiklontermiddel zijn ofzo, dat niet oplost.
Dat staat er los van.quote:
Gezien de controversiele implicatie die ik meende te interpreteren in tech's vraag, kunnen deze genoemde eigenschappen niet als ontkrachting van die implicatie dienenquote:
Och, als het rood was, en in brokjes, dan was het al een stuk minder waarschijnlijk dat 't poedersuiker was.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Gezien de controversiele implicatie die ik meende te interpreteren in tech's vraag, kunnen deze genoemde eigenschappen niet als tegenargument dienen
Die zit vast ook niet in Parijs.quote:
Nee, maar de aanname dat het poedersuiker was in je eerste stelling (dat die substantie niet goed oplost) sloot dergelijke eigenschappen reeds uit. Dat het zoet was en uit een bus waarop staat 'poedersuiker' komt had je er niet bij geschrevenquote:Op zondag 17 juli 2005 13:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, als het rood was, en in brokjes, dan was het al een stuk minder waarschijnlijk dat 't poedersuiker was.
.
Het stoof ook goed.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nee, maar de aanname dat het poedersuiker was in je eerste stelling (dat die substantie niet goed oplost) sloot dergelijke eigenschappen reeds uit. Dat het zoet was en uit een bus waarop staat 'poedersuiker' komt had je er niet bij geschreven
quote:
Waarom wil je je thee met poedersuiker en je pannekoeken met stroop en niet andersom?quote:Op zondag 17 juli 2005 13:16 schreef DennisMoore het volgende:
Pannenkoeken wil ik met stroop.
Anders dan stroop op de pannekoek of poedersuiker in de thee?quote:Op zondag 17 juli 2005 13:26 schreef DennisMoore het volgende:
Stroop in de thee? Wat een idee...
iedereen behalve ikquote:Op zondag 17 juli 2005 09:45 schreef creno het volgende:
goedemorgen
Extrema was gaaf !
En nu gaan we met de hele familie (van mijn moeders kant) door Brussel huppelen !
dus,quote:Op zondag 17 juli 2005 13:34 schreef keizerpinguin het volgende:
of honing kan ook in je thee.....
goede morgen By the way.......
Je weet nooit. Misschien zit jouw potentiële Grote Liefde nou wel in het zonnetje op het gras van Place des Vosges te wachten op de komst van Prins Beavje, Die Ene Jongen waar hij naar smacht.quote:Op zondag 17 juli 2005 13:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die zit vast ook niet in Parijs..
Mogguh! En, doe je het, voor 7 euro 50??quote:Op zondag 17 juli 2005 13:37 schreef wonderer het volgende:
Mogguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |