vertel...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:54 schreef Ryan_R het volgende:
Die homo's van tegenwoordig weten ook niet waar ze het over moeten hebben![]()
Jij hebt een Volvo uit de jaren zestig?quote:
Nee, maar ik denk dat ik ooit een P1800 wil aanschaffen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:38 schreef AnGabhar het volgende:
Jij hebt een Volvo uit de jaren zestig?
quote:En is er een oorzakelijk verband met het feit dat je op de fiets naar je werk gaat?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:42 schreef Great_Expectations het volgende:
.
Ik zou me een genanter MSN gesprek voor kunnen stellen met de moeder van Maurits..
Neuh. Maar het had gekund...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:46 schreef Great_Expectations het volgende:
!
Het wás dus ook nog genanter?
Ja, stel je voor. En dat de moeder van Maurits zonder iets te zeggen er in mee gaat en dat je er pas achter komt dat het Maurits zelf niet is op het moment dat "Maurits" óók zijn webcam aanzet.quote:
Ik doe niet aan 'webcam-gesprekken'quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, stel je voor. En dat de moeder van Maurits zonder iets te zeggen er in mee gaat en dat je er pas achter komt dat het Maurits zelf niet is op het moment dat "Maurits" óók zijn webcam aanzet..
Hmmm... Was daar een paar maanden geleden niet een heel leuk topic over, compleet met audiovisuele ondersteuning?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, stel je voor. En dat de moeder van Maurits zonder iets te zeggen er in mee gaat en dat je er pas achter komt dat het Maurits zelf niet is op het moment dat "Maurits" óók zijn webcam aanzet..
Morning After noemen ze dat.quote:
Dat was heel fout en net omgekeerd, geloof ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:23 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Hmmm... Was daar een paar maanden geleden niet een heel leuk topic over, compleet met audiovisuele ondersteuning?
Dat is echt een popcorn/niet nadenken filmpje..best matig...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:05 schreef petre86 het volgende:
naar bios is
"sahara"
geen idee waar die over gaat..
tot vanaaf vannacht
Daar is die visuele instelling van mij weer. Komen er gelijk Ogrish-achtige beelden bij me opquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:40 schreef Great_Expectations het volgende:
... headsfree telefoon ...
Handsfree natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:38 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Daar is die visuele instelling van mij weer. Komen er gelijk Ogrish-achtige beelden bij me op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |