quote:Op zondag 17 juli 2005 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhhh zo! Ja, naja, tot nu toe lukt mij dat prima, je weet maar nooit met ongedierte, én mensen die een blik naar binnenwerpen... dan kan ik hier natuurlijk niet in de zooi zitten he...
Wat mij wel tegenvalt is de gi-gan-ti-sche afvalproductie, vooral door de scheepsladingen wijkkrantjes en reclamefoldersecht niet te geloven zo veel....
quote:Na hernieuwde gesprekken met de reclamedrukwerk-branche is de sticker sinds enkele jaren eenvoudig telefonisch bij de branche aan te vragen:
bel 0900 2025 095 (50 cent per minuut).
Ook kunt u de sticker aanvragen bij de Milieudefensie Servicelijn: 020 6262 620.
Dat je dat KAN...quote:Op zondag 17 juli 2005 16:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
451
BIJNAAA!
maar zo eerst naar mariah
quote:
Geeft niet hoor, als jij je maar vermaaktquote:Op zondag 17 juli 2005 16:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sorry...
Maarja MIJN favo zangeres komt ook..dus vandaar
LUCIE
Ik vind m sowieso een beetje inzakken...quote:Op zondag 17 juli 2005 16:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, als jij je maar vermaakt
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:43 schreef DennisMoore het volgende:
Dat object is niet in de positie om een oordeel te mogen hebben over netjes geknipt en geschoren!.
.
Dat moet naar het Leger des Heils!quote:Op zondag 17 juli 2005 16:47 schreef DennisMoore het volgende:
*vier vuilniszakken met kleren weggooi*
quote:Win een dvd!
Elke week verloten we onder de chatters op Chatboy / Chatguy die met een profiel bij de Gay Krant zijn ingelogd, een gloednieuwe dvd van Dolphin! Het winnende profiel wordt op deze pagina vermeld! Je kunt deze dvd's uiteraard ook bestellen via onze webshop.
Winnaar van vandaag : bottomslet
Onbegrijpelijk.quote:
Mja.... Ik denk dan altijd: zo iemand zat dus achter zijn computer. Dan denkt hij: "Hey, ik zal me eens bij de Gay Krant registreren!"quote:
Ja, doe ik ook altijd, vooral bij weird uitziende figuren, vol seksueel bedoelde tattoos, piercings, kaalgeschoren kopen met enge sikjes.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:46 schreef Waxxer het volgende:
En dan vraag ík me altijd af: wat doet zo'n man door de week? Werkt hij? Zo ja: wat doet hij dan voor werk? En zo niet, waarom niet? Afgekeurd? Waarop?
Ja. En dankzij bottemslet et al heeft de gemiddelde hetero nog altijd het beeld van homo's als mensen met een doorgeslagen obscure sexuele voorkeur voor enge pijnlijke dingen in bed.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:46 schreef Waxxer het volgende:
Maargoed, ik snij mezelf nu in mijn vingers, want nu kun je op google zoeken op Waxxer en Bottomslet.
Aan ons de schone taak om dat beeld te corrigeren.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja. En dankzij bottemslet et al heeft de gemiddelde hetero nog altijd het beeld van homo's als mensen met een doorgeslagen obscure sexuele voorkeur voor enge pijnlijke dingen in bed..
Nou, waar wacht je nog op!quote:Op zondag 17 juli 2005 17:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Aan ons de schone taak om dat beeld te corrigeren.
Door bijvoorbeeld een comingout op het werk..
Ik ben geen bottomslet, dus waarom zou ik dat moeten uitdragen?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er zijn al een paar collega's die 't weten..
Nu jij nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |