Oh, jawel. En dan is de bedrijfscultuur natuurlijk iets waar ik expliciet op let. Maar ik voel mij nou ook weer niet belemmerd in mijn dagelijkse werkzaamheden ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:24 schreef AnGabhar het volgende:
G_E: heb je nou nooit de neiging ergens anders heen te gaan vanwege die werkomgeving?
Ik denk dat het verschilt per branche. In de consultancysector heerst vaak een harde, competitieve macho-cultuur, ondanks dat er veel vrouwen werken. De relatie met klanten is belangrijk en vaak op de persoon gericht. Als het niet botert tussen jou en een klant, dan heb je een groot probleem waar je heel hard op afgerekend kan worden. En soms zijn er minder aardige collega's of managers die daar misbruik van maken, door op voorhand te suggeren dat bepaalde medewerkers maar beter niet een bepaalde klant in hun portefeulle moeten krijgen, omdat het wel eens niet zou klikken.quote:Ik moet zeggen dat je precies mijn vooroordelen over de consultancysector bevestigt. Voor mij een belangrijke reden om daar (en in bv. de accountancy) geen werk te zoeken.
waarom niet bij de linker! he? nou!?quote:Op zondag 17 juli 2005 21:10 schreef Jerruh het volgende:!!!
ik ga bij De Rechter werken en als ik een demo inlever kan ik misschien zelfs als DJ aan de bak komen!!!!!
ik had het leuker voor je gevonden als je de eerste was met die grapquote:Op zondag 17 juli 2005 21:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
waarom niet bij de linker! he? nou!?![]()
sterfquote:Op zondag 17 juli 2005 21:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik had het leuker voor je gevonden als je de eerste was met die grap.
Maar éérst glazen wassen??!!quote:Op zondag 17 juli 2005 21:10 schreef Jerruh het volgende:!!!
ik ga bij De Rechter werken en als ik een demo inlever kan ik misschien zelfs als DJ aan de bak komen!!!!!
Twijfelgevalletje hoorquote:
istie vandaag jarig?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:04 schreef XMN8R het volgende:
nog nét op tijd: [afbeelding]
Twoflower, gefeliciteerd met je verjaardag!!!
twéé zelfs!quote:Op zondag 17 juli 2005 22:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
en om 12 uur is het de beurt aan een andere HO
Ze spreekt Iersquote:Op zondag 17 juli 2005 22:29 schreef wonderer het volgende:
Ooh! Twof, feli, en ik neem er eentje op je gezondheidSlainte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |