Anders over hem denken? Ja beetje natuurlijk. Zo van: "Oh ok". Verder verandert er eigenlijk net niks. Ik ga er niet anders tegen doen denk ik.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
Als een bekende ineens homo blijkt te zijn... ga je vanaf dat moment anders tegen 'm aankijken? En anders over 'm denken?
Een collega bijvoorbeeld, met wie je best goed kunt opschieten en samenwerken?
Verandert er iets? Zo ja, wat en waarom?
Nounounounounou.....quote:Op zondag 17 juli 2005 18:19 schreef zoalshetis het volgende:
"als ie maar met zijn vieze klauwen van mijn reet afblijft!!"
Ik ga anders tegen hem aankijken, in die zin dat ik dus eerst dacht of aannam dat hij hetero was en nu dus homo blijkt te zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
Als een bekende ineens homo blijkt te zijn... ga je vanaf dat moment anders tegen 'm aankijken? En anders over 'm denken?
Een collega bijvoorbeeld, met wie je best goed kunt opschieten en samenwerken?
Verandert er iets? Zo ja, wat en waarom?
(Dit topic even voor iemand die op z'n werk nog diep in de kast zit, omdat ie bang is met 'foute' homo's geassocieerd te worden...)
vandaar de aanhalingstekensquote:Op zondag 17 juli 2005 18:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounounou.....
Das wel dé dooddoener voor acceptatie he....
JUIST danquote:Op zondag 17 juli 2005 18:25 schreef Great_Expectations het volgende:
En wat als je eigenlijk helemaal niet goed met 'm kunt opschieten en samenwerken, wat doe je dan?.
quote:
herkenbaar. hij is/was (heel toevallig) modeontwerper en maakt nog wel eens wat voor mijn verjaardag ofzo...quote:Op zondag 17 juli 2005 18:28 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik heb het meegemaakt, en hij bleek mij nog leuk te vinden ook...
Totaal geen problemen mee, ik ben niet homosexueel, maar verder doe ik niet anders dan anders met hem.
Heel toevallig? Toevallig dat 'ie geen kapper is?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
herkenbaar. hij is/was (heel toevallig) modeontwerper en maakt nog wel eens wat voor mijn verjaardag ofzo...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |