abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28886734
Er komen wel steeds meer blonde vrouwelijke collega's van rond de 30 bij. Aan de ene kant zie ik daardoor weinig reden om mijzelf te outen, aan de andere kant hebben die vrouwen, vooral blonde vrouwen van rond de 30, de irritante neiging om zich uitgebreid te willen verdiepen in ieder snippertje informatie wat ze over het privé-leven van hun misschien-wel-vrijgezel-of-anders-homo collega te weten kunnen komen. .
pi_28886750
Hoe minder je zegt, hoe interessanter je wordt voor hen Het is maar een tip...
pi_28886752
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:59 schreef Great_Expectations het volgende:

Ik ben geen bottomslet, dus waarom zou ik dat moeten uitdragen? .
Moet je ook niet klagen dat het beeld bij de gemiddelde hetero bepaald wordt door de openlijke homo's (die vaker weird zijn). Je doet weinig om dat beeld te corrigeren, lijkt het.
pi_28886773
Grappig, ik werd (toen ik op vakantie was) ook door verschillende mensen herkend in Sneek!
pi_28886803
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:03 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Moet je ook niet klagen dat het beeld bij de gemiddelde hetero bepaald wordt door de openlijke homo's (die vaker weird zijn).
Je doet weinig om dat beeld te corrigeren, lijkt het.
Psies. Ik wens niet geassocieerd te worden met die "weird" openlijke homo's. En waarom zou ik het beeld moeten corrigeren wat door anderen is geschapen. .

Bovendien ben ik zo al weird en excentriek genoeg, daar hoeft dit niet ook nog eens bij te komen. .
pi_28886826
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:04 schreef Weemz het volgende:
Grappig, ik werd (toen ik op vakantie was) ook door verschillende mensen herkend in Sneek!
.

Waar herkenden zij jou dan van? Toch niet van een foto van gay.nl, hoop ik? .
pi_28886970
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:06 schreef Great_Expectations het volgende:

Psies. Ik wens niet geassocieerd te worden met die "weird" openlijke homo's.
Daarom wil ik altijd eerst dat collega's mij als persoon leren kennen (en waarderen), en daarná pas te horen krijgen dat ik homo ben. Dan word ik namelijk niet meer met de foute homo's geassocieerd.
Zo werkt dat volgens mij.
quote:
En waarom zou ik het beeld moeten corrigeren wat door anderen is geschapen. .
Klaag er dan niet over dat dat beeld niet klopt.

Daarbij vind ik het eigenlijk zelfs een stuk verantwoordelijkheid ivm homo-emancipatie etc... m'goed.
pi_28887154
quote:
.

Okee, collega's die je beter hebben leren kennen. Maar wat doe je met collega's (en managers) van andere vestigingen die je alleen oppervlakkiger kennen? En klanten met wie je de relatie goed probeert te houden, ook al vind je de betreffende persoon eigenlijk een boerenlul of kutwijf? .
pi_28887201
Post het even in dat topic. .
pi_28887219
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
Post het even in dat topic. .
Ik reageer op jouw eerdere post hier. .
pi_28887240
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:21 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

.

Okee, collega's die je beter hebben leren kennen. Maar wat doe je met collega's (en managers) van andere vestigingen die je alleen oppervlakkiger kennen? En klanten met wie je de relatie goed probeert te houden, ook al vind je de betreffende persoon eigenlijk een boerenlul of kutwijf? .
Nah, je hebt geen ziekte hoor

Sinds 1987
pi_28887279
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:23 schreef Great_Expectations het volgende:

Ik reageer op jouw eerdere post hier. .
Anders quote ik je wel even in dat andere topic. .

Wat boeit het managers in vestiging A nou dat er bij vestiging B iemand homo is.
Klanten houden zich in principe al niet bezig met het priveleven van werknemers bij een ander bedrijf.

Evt nadelen wegen niet op tegen de voordelen.
pi_28887314
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:24 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nah, je hebt geen ziekte hoor

Sinds 1987
En je hebt nog altijd mensen wier hersenen gelijk zijn aan popcorn. .
pi_28887336
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
Wat boeit het managers in vestiging A nou dat er bij vestiging B iemand homo is.
Klanten houden zich in principe al niet bezig met het priveleven van werknemers bij een ander bedrijf.
Jij werkt duidelijk in een andere branche. .
pi_28887363
Oja, jij werkt bij de plantsoenendienst? Een machinefabriek? .
Zijn je voorbeelden bekend van homo's die worden gediscrimineerd?
pi_28887408
Topic loopt aardig.
Blijkbaar komkommertijd, zo op de zondagavond. .
pi_28887447
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:29 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, jij werkt bij de plantsoenendienst? Een machinefabriek? .
Nee, in de consultancy (geen ICT) waar de sfeer behoorlijk competitief is. .
quote:
Zijn je voorbeelden bekend van homo's die worden gediscrimineerd?
Jazeker. Een collega die is weggepest, kort voordat ik er kwam werken. .
pi_28887564
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:33 schreef Great_Expectations het volgende:

Nee, in de consultancy (geen ICT) waar de sfeer behoorlijk competitief is. .
En worden de mensen met rood haar ook gepest?
quote:
Jazeker. Een collega die is weggepest, kort voordat ik er kwam werken. .
Ik denk dat hoogopgeleide volwassenen niet iemand wegpesten omdat die persoon homo is.
pi_28887616
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
En worden de mensen met rood haar ook gepest?
Geen idee, ik heb geen collega's met rood haar.
quote:
Ik denk dat hoogopgeleide volwassenen niet iemand wegpesten omdat die persoon homo is.
En ik denk dat jij terughoudend moet zijn met te willen oordelen over iemands doen en laten, als de daadwerkelijke situatie of achtergrond niet kent.
pi_28887682
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:41 schreef Great_Expectations het volgende:

Geen idee, ik heb geen collega's met rood haar.
Je snapt wat ik bedoel.
quote:
En ik denk dat jij terughoudend moet zijn met te willen oordelen over iemands doen en laten, als de daadwerkelijke situatie of achtergrond niet kent.
Welkom op Fok!
(Ultieme uitvlucht trouwens.)
pi_28887917
Ja, met grote gevolgen..... Naja, ach, één discussie in twéé topics hoeft ook weer niet he
pi_28888001
http://www.gay.nl/Sven70

Verhip, Waxxer, je oude buurman!
pi_28888063

(nog) gééénnn idee wie het is...
pi_28888614
G_E: heb je nou nooit de neiging ergens anders heen te gaan vanwege die werkomgeving? De omstandigheden die je schetst, daar zou ik me niet erg prettig voelen. Goed, het verdient misschien aardig, maar daar houdt het wel mee op.

Ik moet zeggen dat je precies mijn vooroordelen over de consultancysector bevestigt. Voor mij een belangrijke reden om daar (en in bv. de accountancy) geen werk te zoeken. En met mijn - weliswaar beperkte - werkervaring tot nu toe moet ik toch zeggen dat een homofobe houding op het werk niet erg gebruikelijk is. Maar misschien tref ik het goed bij werkgevers?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')