Ga je nou weer over die levenservaring beginnen? Origineel ben je ook niet he.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
jochie??? Zegt mevrouw zonder enige levenservaring... En nee van thuis dvd's kijken doe je geen ervaring op![]()
laat hem toch gewoon in de illusie dat hij alles weetquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ga je nou weer over die levenservaring beginnen? Origineel ben je ook niet he.
En dat van die dvd's, wat weet jij nou wat ik uitspook. Met dit weer zit ik niet binnen hoor.
Touchéquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:42 schreef petitlapin het volgende:
al denk jij dat sabrina minder levenservaring heeft dan jou ... toch komt ze zo veel volwassener over dan jou ...
Die tactiek werkt bij de meeste mannen als een charmquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
laat hem toch gewoon in de illusie dat hij alles weet![]()
Wat ben je toch weer heerlijk op dreef.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
laat hem toch gewoon in de illusie dat hij alles weet![]()
ik was écht wel nog graag maagd geweest toen ik met mijn vriend begon, en nog liever had ik gehad dat hij nog maagd wasquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:43 schreef Christine het volgende:
Maagd zijn hoeft van mij niet... ben blij dat ik wat ervaring heb, en dat geldt ook voor mijn partner. Ik ben geen lerares
Ik ook niet. Ik wil mooie maagdelijke meisjes best het een en ander bijleren.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, ik heb geen problemen met maagd zijn
Die hoor ik nu voor het eerst.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik wil mooie maagdelijke meisjes best het een en ander bijleren.
dan jou of dan jij?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:42 schreef petitlapin het volgende:
al denk jij dat sabrina minder levenservaring heeft dan jou ... toch komt ze zo veel volwassener over dan jou ...
Mijn ex en ik waren alletwee maagd... het had ook wel iets bijzonders, moet ik zeggen. Maar nu ik zelf wat meer ervaring heb, denk ik dat mijn partner ook wat ervaring zou moeten hebben, ook gewoon om elkaar te begrijpen op dat gebied.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik was écht wel nog graag maagd geweest toen ik met mijn vriend begon, en nog liever had ik gehad dat hij nog maagd was... dat zou echt prachtig geweest zijn, lijkt me zo romantisch, maar het mocht niet zijn ...
Maagdelijke meisjes zijn schattig, maagdelijke jongens zijn onhandig.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, m'n eerste hoeft niet m'n enige te blijven, maar het moet geen fling zijn van een paar wekenquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik was écht wel nog graag maagd geweest toen ik met mijn vriend begon, en nog liever had ik gehad dat hij nog maagd was... dat zou echt prachtig geweest zijn, lijkt me zo romantisch, samen heel het parcours doorlopen ... maar het mocht niet zijn ...
het zou mij bij een nieuwe relatie uiteindelijk niets uitmaken ... als ik maar geil van hem word en het gevoel goed zit ... het gaat me minder om de technische handelingen, meer om het gevoelquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:47 schreef Christine het volgende:
Mijn ex en ik waren alletwee maagd... het had ook wel iets bijzonders, moet ik zeggen. Maar nu ik zelf wat meer ervaring heb, denk ik dat mijn partner ook wat ervaring zou moeten hebben, ook gewoon om elkaar te begrijpen op dat gebied.
Ik ben er gewoon niet helemaal uit, zoals met veel dingen in mijn leven momenteel. Maar gelukkig hoef ik daar helemaal niet echt een mening over te hebben van mezelf... mijn vlam heeft ook redelijk wat ervaring, dus dat gaat helemaal goed komen denk ik
Wat denk je zelf? Ik heb hier 1 serieuze discussie gehad... Waar jij trws aan mee deed... De maslow pyramide van geluk weet je nog... Je begreep het nl niet...quote:
Wat een onzin. Maatschappelijk aanvaarde visie?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Maagdelijke meisjes zijn schattig, maagdelijke jongens zijn onhandig.
Niet mijn visie, maar de algemeen maatschappelijk aanvaarde visie denk ik
we begrepen het wel ... het is gewoon pure onzin ...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:49 schreef JoeyT het volgende:
Wat denk je zelf? Ik heb hier 1 serieuze discussie gehad... Waar jij trws aan mee deed... De maslow pyramide van geluk weet je nog... Je begreep het nl niet...![]()
Maagdelijke meisjes van mijn leeftijd zijn NIET schattig... Die zijn wereldvreemdquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Maagdelijke meisjes zijn schattig, maagdelijke jongens zijn onhandig.
Niet mijn visie, maar de algemeen maatschappelijk aanvaarde visie denk ik
Is ook wel zoquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het zou mij bij een nieuwe relatie uiteindelijk niets uitmaken ... als ik maar geil van hem wordt en het gevoel goed zit ... het gaat me minder om de technische handelingen, meer om het gevoel![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:50 schreef dawg het volgende:
De helft durft niet eens toe te geven dat ze nog maagd zijn!
Kijk en dat is nou zo leuk... Dit verzon ik nl niet uit mn duim...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
we begrepen het wel ... het is gewoon pure onzin ...
Net als met auto's he?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:49 schreef ook_gek het volgende:
je moet eerst flink proefrijden op verschillende dingen voor dat je een leuke gevonden heb
Ok, niet dus.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik heb hier 1 serieuze discussie gehad... Waar jij trws aan mee deed... De maslow pyramide van geluk weet je nog... Je begreep het nl niet...![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:46 schreef JoeyT het volgende:
Ik kom volwassen over op FOK!
BV of een fiets of een step?quote:
Ik was er altijd trots op, maar nu weet ik het niet zo goed meer. Volgens mijn therapeut heb ik een schuldgevoelquote:
Meedoen met de rest, om niet buiten de boot te vallen. Kleine jongens en meisjes willen nu eenmaal graag erbij horen. Hell, sommige ouderen zelfs.quote:
Dat heb ik dan weer gemist.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maagdelijke meisjes van mijn leeftijd zijn NIET schattig... Die zijn wereldvreemd
Lees nou even wat er boven stond...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Ok, niet dus.
Ik schrok hier nogal van namelijk:
[..]
hahahaha, duh.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lees nou even wat er boven stond...
Je bent niet echt snugger hoor...
Ik kom volwassen over op FOK! op je CV zetten dus...
Neem aan dat je dan wel begrijpt dat ik dat niet serieus bedoel...
Zelfkennis is je gelukkig niet vreemdquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lees nou even wat er boven stond...
Je bent niet echt snugger hoor...
Ik kom volwassen over op FOK! op je CV zetten dus...
Neem aan dat je dan wel begrijpt dat ik dat niet serieus bedoel...
Nee, ik blijf de komende tijd toch vrijgezel. Bevalt me uitstekend.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:54 schreef Christine het volgende:
Vinden jullie het trouwens ook zo vervelend dat mensen die nu potentiële partners zijn, vaak al getroud zijn, of een lange relatie achter de rug hebben?
En dan? Je moet eens leren jezelf te waarderen... Wat boeit t wat ik voor reactie geef?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Omdat je dan o.a. van die reacties als die van Joey krijgt.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
Omdat je dan o.a. van die reacties als die van Joey krijgt.
Boeit me ook niet, maar jij bent niet de enige geweest die met die onzinnige opmerkingen kwam.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En dan? Je moet eens leren jezelf te waarderen... Wat boeit t wat ik voor reactie geef?
of al een kleine hebben ...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:54 schreef Christine het volgende:
Vinden jullie het trouwens ook zo vervelend dat mensen die nu potentiële partners zijn, vaak al getroud zijn, of een lange relatie achter de rug hebben?
Getrouwd zijn???quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:54 schreef Christine het volgende:
Als ze getrouwd zijn welquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:54 schreef Christine het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:56 schreef Litpho het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik weer maagd zou willen zijn. Hooguit om mijn eerste keer nuchter mee te maken misschien.
Ik vermoed dat ik dat nog wel even terug ga horenquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:57 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
Tuinbroeken en handschoentjes. Daar maak je de blits mee. Ook nuchter.
een relatie starten, heel het parcours doorlopen, alles met elkaar ontdekken, dat lijkt me gewoon heel mooi ...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:56 schreef Litpho het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik weer maagd zou willen zijn. Hooguit om mijn eerste keer nuchter mee te maken misschien.
Ik vond mijn begeleider op mijn vakantiewerk wel een lekker ding... jaartje of 29/30 denk ik en die is getrouwd, ja.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Getrouwd zijn???![]()
In welke wereld leef jij?
En het is vaak een voordeel als de ander een lange relatie achter de rug heeft...
Dat krijg je als je in een topic zit waar de helft van de kerels frusti is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Boeit me ook niet, maar jij bent niet de enige geweest die met die onzinnige opmerkingen kwam.
Owww voor verliefdheid doe ik alles hoor... Maar een niet-maagdelijk meisje vind ik aantrekkelijker. Net zoals ik liever had gehad dat mn huidige vriendin in het verleden een serieuze relatie gehad zou hebben...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
neem het van mij aan schat, moest JoeyT verliefd zijn op een maagd van zijn leeftijd, zelfs hij zou haar er niet voor laten staan ...
Inclusief alle trauma's..... (ik hoor daar zelf ook bij trouwens... wel fijn als iemand je dan begrijpt)quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
of al een kleine hebben ...![]()
maar inderdaad ... de meerderheid is tweedehands en al serieus gebruikt geweest ...
Ik ben wat dat betreft storend a-romantisch en hecht daar niet echt meerwaarde aan. Het parcours van elkaar ontdekken is toch elke partner weer anders en nieuw.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een relatie starten, heel het parcours doorlopen, alles met elkaar ontdekken, dat lijkt me gewoon heel mooi ...
Heb je al een tuinbroek dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik dat nog wel even terug ga horen.
Niet van mij iigquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in een topic zit waar de helft van de kerels frusti is.
ja, kom maar. Ik verwacht hier minimaal 1 cliche reactie op.
Dat is ook mooi jaquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een relatie starten, heel het parcours doorlopen, alles met elkaar ontdekken, dat lijkt me gewoon heel mooi ...
Volgens mij heb ik zo'n 27 jaar voor het laatst een tuinbroek gedragen, dus ik vermoed dat die me intussen niet meer pastquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je al een tuinbroek dan?
Handschoentjes hoeft niet, ze hebben wel een grote mond, maar wacht maar, als we eenmaal bij La Folie zijn.
ik ben wat dat betreft storend romantisch .. zo jaquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:59 schreef Litpho het volgende:
Ik ben wat dat betreft storend a-romantisch en hecht daar niet echt meerwaarde aan. Het parcours van elkaar ontdekken is toch elke partner weer anders en nieuw.
Trauma's over exen en vorige stukgelopen relaties? Ik zou daar niet op zitten wachten als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Inclusief alle trauma's..... (ik hoor daar zelf ook bij trouwens... wel fijn als iemand je dan begrijpt)
Maar de helft?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in een topic zit waar de helft van de kerels frusti is.
ja, kom maar. Ik verwacht hier minimaal 1 cliche reactie op.
Nope. En ik had eigenlijk van jou wel iets verwacht.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet van mij iig
Ben jij eigenlijk nog maagd?
Dat is ook wel liefquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben wat dat betreft storend romantisch .. zo ja![]()
Die had ik nog niet bedacht. Ik had eigenlijk iets anders in gedachten. Maar goed, misschien dat petitlapin er nog mee komt.quote:
Volgens mij gaan jullie met rare mensen omquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Trauma's over exen en vorige stukgelopen relaties? Ik zou daar niet op zitten wachten als ik eerlijk ben.
Hoezo van mij? Ik ga morgen neuken dus je hoort mij niet klagen hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Nope. En ik had eigenlijk van jou wel iets verwacht.
Ik bedoel meer in de vorm van bindingsangst etc. Ik ben zelf ook blij met wat ik geleerd heb van de relatie met mijn ex.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij gaan jullie met rare mensen om
Trauma's over exen??? Ik ben vet blij met mn EX, zou t zo overdoen... Je leert er toch van... Je weet hoe je aan een relatie moet werken, je weet welke fouten je niet meer moet maken en je weet hoe je een relatie kan laten standhouden...
Ooooh jij wel....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo van mij? Ik ga morgen neuken dus je hoort mij niet klagen hoor
bindingsangst = iemand niet leuk genoeg vindenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de vorm van bindingsangst etc. Ik ben zelf ook blij met wat ik geleerd heb van de relatie met mijn ex.
Nou nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij gaan jullie met rare mensen om
Trauma's over exen??? Ik ben vet blij met mn EX, zou t zo overdoen... Je leert er toch van... Je weet hoe je aan een relatie moet werken, je weet welke fouten je niet meer moet maken en je weet hoe je een relatie kan laten standhouden...
Nee... in mijn geval niet in elk geval. Mijn vorige relatie, daar heb ik me echt compleet ingestort, op een kamikaze manier. En ik ben heel erg bang dat ik dat nu weer zou doen, en wederom gekwetst wordt. Of dat ik hem daarmee afschrik, of kwets.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
bindingsangst = iemand niet leuk genoeg vinden
Omdat jij meestal wel van die "gevatte opmerkingen" hebt. Waarmee je bijna iedereen mee op de kast krijgt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo van mij? Ik ga morgen neuken dus je hoort mij niet klagen hoor
Tja, als je iemand leuk genoeg vindt en je stelt je er voor open dan negeer je alle rationele gedachten. Voor die tijd zou ik eerder willen stellen dat het excuus bindingsangst vaak betekend dat de ander je niet leuk genoeg vindtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik voelde me niet aangesproken op t gebied van frusti... Dus ik ben t met je eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat jij meestal wel van die "gevatte opmerkingen" hebt. Waarmee je bijna iedereen mee op de kast krijgt.
Hoera voor aanhalingstekens!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:09 schreef dawg het volgende:
"gevatte opmerkingen"
Voel je je wel goed, Joe?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik voelde me niet aangesproken op t gebied van frusti... Dus ik ben t met je eens![]()
Valt het op?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:12 schreef dawg het volgende:
Is [afbeelding] jou handelsmerk trouwens, Litpho?
.
Zelfs met aanhalingstekens krijg ik ze op de kast... Nogmaals... Hoe mensen over je praten maakt niet uit, als ze maar over je pratenquote:
Ik wacht nog ff af. Het zou er zomaar eens van kunnen komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:13 schreef Christine het volgende:
Ik ga vandaag voor de verandering een keer niet semi-bikkelen
Nu echt welterusten![]()
Prima want ik ga dus morgen neukenquote:
I know... ik wil meestal niet semi-bikkelen, maar vaak gebeurt het toch....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff af. Het zou er zomaar eens van kunnen komen.
Truste!
Ach, iedereen zijn ding. Ik kick zelf de laatste tijd nogal op deze:quote:

quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Prima want ik ga dus morgen neukenKben zo gelukkig weer
![]()
Flesje lambrusco dr bij en lekker samen bezopen worden... Als dat geen echte liefde is![]()
Ja, hallo! Dat is hier ook niet zo moeilijk. Je hebt het tegen allemaal mensen die flink gefrustreerd zijn op relatiegebied. Die happen overal op.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:14 schreef JoeyT het volgende:
Zelfs met aanhalingstekens krijg ik ze op de kast...
Je weet dat jij hier zelf ook post he?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:17 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, hallo! Dat is hier ook niet zo moeilijk. Je hebt het tegen allemaal mensen die flink gefrustreerd zijn op relatiegebied. Die happen overal op.
Zit jij hier ook al om het leedvermaak?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:17 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, hallo! Dat is hier ook niet zo moeilijk. Je hebt het tegen allemaal mensen die flink gefrustreerd zijn op relatiegebied. Die happen overal op.
Als je niet nú de pc uitzet, moet je nog twintig keer afscheid nemen en ga je op sweetgirly lijken.quote:
Ja, thanksquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:18 schreef broer het volgende:
[..]
Als je niet nú de pc uitzet, moet je nog twintig keer afscheid nemen en ga je op sweetgirly lijken.
Helpt dat?
De Fok!PostIcon-lijstjes. Nummer 8 in november 2004quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach, iedereen zijn ding. Ik kick zelf de laatste tijd nogal op deze:
[afbeelding]
Al is dat ook vaak mijn bui, ik lach me suf op Fok! [afbeelding]
Ja, dat heb ik ook gemerkt. En ik laat me ook door Joey uit de tent lokken. Wat dat betreft ben ik het schoolvoorbeeld van gefrustreerde single.quote:
Als ik op sweetgirly ga lijken, is dat bij deze officieel jouw schuldquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gemerkt. En ik laat me ook door Joey uit de tent lokken. Wat dat betreft ben ik het schoolvoorbeeld van gefrustreerde single.
Hoe dacht je dat ik het allemaal zo goed wist?
Bagatelliseer je nou mn 'óp-de-kast-zet' kwaliteiten of diss je de mensen hier gewoon hardquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:17 schreef broer het volgende:
[..]
Lief dagboek, ....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Als ik op sweetgirly ga lijken, is dat bij deze officieel jouw schuld
You're welcome.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:21 schreef Christine het volgende:
Als ik op sweetgirly ga lijken, is dat bij deze officieel jouw schuld
Gok eens.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:22 schreef JoeyT het volgende:
Bagatelliseer je nou mn 'óp-de-kast-zet' kwaliteiten of diss je de mensen hier gewoon hard
Je doet t beide zonder dat je t door hebtquote:
Waarom in godsnaam idd..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:51 schreef Godlike02 het volgende:
Waarom zou ik in godsnaams weer maag willen zijn?![]()
![]()
Ik heb de beste eerste keer ever gehadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:53 schreef Laton het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam idd..
maar vertel hoe voelde dat toen?![]()
Idd, maar ik heb liever geen maagd meer, noch wil ik er een zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:46 schreef broer het volgende:
Ervaring kun je iemand toch ook bijbrengen?
Idem hier. Maar het is wel interessant: zou seks beter zijn als je elkaar hebt 'opgeleid'. Of moet je je educatie elders halen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:53 schreef Mukie het volgende:
Idd, maar ik heb liever geen maagd meer, noch wil ik er een zijn.
Dat geldt volgens mij voor veel mensen. Op de eerste keer wordt ook veel te veel druk gelegd. Komt volgens mij nog voort uit de tijd dat je eerste keer in de huwelijksnacht plaatsvond en dat het dus extra speciaal moest zijn.quote:Ik geniet teveel van sex en mn eerste keer was een enorme domper
Nee jij hoopt dat je niet de enige bent die nog nooit een stevige dop heeft gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:50 schreef dawg het volgende:
[..]
De helft durft niet eens toe te geven dat ze nog maagd zijn!
Dat hoefde voor mij niet meer, nadat ik erachter kwam dat hij al na 3 met een "vriendin" van me in bed lag.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:57 schreef broer het volgende:
Idem hier. Maar het is wel interessant: zou seks beter zijn als je elkaar hebt 'opgeleid'. Of moet je je educatie elders halen.
Ik vond er echt geen ene zak aan, had me er zoveel van voorgesteld. Maar ik had echt iets van: "is dit het nou? Is dit nu echt waar iedereen zo lovend over praat?" Pas een klein jaar erna, snapte ik het. Maar toen had ik ook een megalief vriendje, waar ik veel van heb kunnen lerenquote:Dat geldt volgens mij voor veel mensen. Op de eerste keer wordt ook veel te veel druk gelegd. Komt volgens mij nog voort uit de tijd dat je eerste keer in de huwelijksnacht plaatsvond en dat het dus extra speciaal moest zijn.
sorryquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:08 schreef deek het volgende:
[..]
Nee jij hoopt dat je niet de enige bent die nog nooit een stevige dop heeft gemaakt.
Misschien ben jij wel echt de enige hier , zonder neuk ervaring, lullig voor jou, dan is dit topic eigenlijk voor jou niet bedoeld, als enigste.![]()
Zeg dan iig ff Hoiquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb hier al gelurkt vandaag. Telt dat ook?
drinken, en veeeeel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zeg dan iig ff Hoi![]()
Heeeeeeeeeeeeeeey Muukie (ik heb de lappen tekst die er al staan nog niet gelezen)..
Eerst ff![]()
Gokje Muuk jij bent in de kroeg geweest zekers gisteravondquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
drinken, en veeeeel.
Nadorst is soms best vervelend![]()
Hoe raad je dat zo ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Gokje Muuk jij bent in de kroeg geweest zekers gisteravond
Gokjequote:
En waar basseer jij je gevoel op dan??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:29 schreef Sabrina1981 het volgende:
Goedemorgen singles
Bijna weekend
Heerlijk geslapen en voel echt goed, dit gaat een goede dag worden.
Ja dat het goed gaat eigenlijk en verder zal ik het niet weten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:31 schreef PieterCK het volgende:
[..]
En waar basseer jij je gevoel op dan??
Jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:38 schreef PieterCK het volgende:
Heeft iedereen aan de drank gezeten gisteren??
Het is zoooooo stil![]()
Mogguh Godt.quote:
Alles lekker met u??quote:
Ik denk dat ze onderweg is naar dr werkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:42 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Alles lekker met u??
Volgens mij is Muukie weer in slaap gevallen achter d'r pc..
Nee sorry Joey heb geen stelling.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:44 schreef JoeyT het volgende:
Sabrina nog een leuke stelling?
Voor jou is het uberhaupt pakken wat je pakken kan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:45 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maagdelijke meisjes van mijn leeftijd zijn NIET schattig... Die zijn wereldvreemd
Alsof je daarin een keus hebt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ik blijf de komende tijd toch vrijgezel. Bevalt me uitstekend.
Geloof je het zelf Christine? Neuken zal je.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is ook mooi ja
Ik heb een paar keer meegemaakt dat het allemaal snel-snel ging... daten, en op de eerste date meteen seks... je weet dan ook niet wat de ander echt vindt. Maar eigenlijk heb ik nu voor de tweede keer ooit het gevoel dat seks e.d. allemaal gewoon helemaal niet belangrijk is, en dat ik het rustig aan wil doen, daten, tweede date, etc. Eerst verliefd worden, en pas als je zeker weet dat de ander hetzelfde voelt, het bed delen met elkaar, elkaar ontdekken, etc. En dat voelt zoooo anders en zooo fijn
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
TC ze zal niet reageren hoor ze is pleitte..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geloof je het zelf Christine? Neuken zal je.![]()
Ook mogguh Pheno,quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:59 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Bij CherryLips snap ik er gewoon geen drol van. Het probleem is ook dat ze het zich veel te veel aantrekt (wat op zich logisch is). Ze ziet er gewoon leuk uit en kan gewoon die sukkel die bij dr wegliep bij dat feestje met die buttons gewoon zwaar dissen. Het ligt denk ik vooral aan haar houding en uitstraling, als je denkt dat je stront bent dan trek je ook stront aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:58 schreef PieterCK het volgende:
[..]
TC ze zal niet reageren hoor ze is pleitte..
Maar van mij hoeft het idd ook niet zo meteen op de 1e date het bed induiken..
En met CherryLips is het "probleem" dat ze te weinig zelfvertrouwen heeft volgens mij..
Ow ja, Mogge TC![]()
Misschien binnenkortquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:59 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Ja!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:59 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Jupz...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:59 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
voor neuken hoef je echt niet knap te zijn ...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:54 schreef Tranceptor het volgende:
Als Christine binnen de korste keren het ene na ht andere neukertje heeft met nog een verse verwerking van haar ex en alles, dan kan iemand zoals CherryLips het zeker. Ik vind overigens CherryLips er ook nog eens best leuk uitzien.![]()
Die "button actie" is ze toch al wel overheen (hoop ik).quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bij CherryLips snap ik er gewoon geen drol van. Het probleem is ook dat ze het zich veel te veel aantrekt (wat op zich logisch is). Ze ziet er gewoon leuk uit en kan gewoon die sukkel die bij dr wegliep bij dat feestje met die buttons gewoon zwaar dissen. Het ligt denk ik vooral aan haar houding en uitstraling, als je denkt dat je stront bent dan trek je ook stront aan.![]()
http://www.watbenjedan.nlquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
voor neuken hoef je echt niet knap te zijn ...
oudere maagden hebben dikwijls gewoon een te laag zelfvertrouwen, komen niet op de juiste plaatsen, hebben gewoon pech door altijd verliefd te worden op de verkeerde enz ...
Eigenlijk zouden er oude-maagden-neukers moeten komen... Gat in de markt... Heb jij een oudere vriend of vriendin die nog maagd is bel dan 0900-TRANCEPTOR... garantie van 2 minutenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
oudere maagden hebben dikwijls gewoon een te laag zelfvertrouwen, komen niet op de juiste plaatsen, hebben gewoon pech door altijd verliefd te worden op de verkeerde enz ...
Tell me about itquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:04 schreef PieterCK het volgende:
Maar hoe zo misschien single af, duurt nog een maandje voordat ze terug is hoor![]()
![]()
Wat is de button actie?????????quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:04 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Die "button actie" is ze toch al wel overheen (hoop ik).
Was idd gewoon een sukkel en hij had het gewoon leuk moeten oppakken, je hoeft na zo'n feest nog niet te gaan daten.
Tijdje alweer niet gezien hier btw..
Maar hoe zo misschien single af, duurt nog een maandje voordat ze terug is hoor![]()
![]()
Ik ben niet in staat het nog te geloven eerlijk gezegd. Ik geloof echt niet dat iemand verliefd op me is, je kunt beter de paus proberen wijs te maken dat hij moslim is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:05 schreef Pheno het volgende:
al snap ik nog steeds niet dat er iemand op me verliefd heeft kunnen worden, maar sommige dingen zijn gewoon niet te snappen
Hij denkt iets met saaw enzoquote:
Tja, maar het is wel moeilijk hoor, vind ik zelf ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb ook een maagd in mijn omgeving en die pakt het gewoon echt verkeerd aan, hij is veel en veel te voorzichtig. Hij moet echt leren zichzelf beter te presenteren. Je kunt niet verwachten dat je haar opvalt als je je nauwelijks in gesprekken mengt en geen initiatief neemt om haar apart van een groep te spreken. Misschien als je eruitziet als Don Juan Pedro San Antonio, maar niet als doodnormale Hollandse boerenjongen.![]()
25 vind ik dan niet eens zo oud ...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:05 schreef Pheno het volgende:
Tell me about it![]()
Maar ik ben het levende bewijs dat dat zelfs doorbroken kan worden
al snap ik nog steeds niet dat er iemand op me verliefd heeft kunnen worden, maar sommige dingen zijn gewoon niet te snappen
Als hij zichzelf dan opblaast wil ik wel een poging doen hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben niet in staat het nog te geloven eerlijk gezegd. Ik geloof echt niet dat iemand verliefd op me is, je kunt beter de paus proberen wijs te maken dat hij moslim is.![]()
Ik vind het ook moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tja, maar het is wel moeilijk hoor, vind ik zelf ook.
Waarom houd je je van de domme... Je weet precies waar hij t over heeft... Heb je dr al gesmst?quote:
Vpoor het algemene beeld van tegenwoordig is dat nogal oud hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
25 vind ik dan niet eens zo oud ...
Feestje iedereen kreeg button op... De jongen met dezelfde kleur button als CherryLips zag d'r en deed z'n button af en was weg...quote:
Ach moeilijk, alsof ik of iedere andere jongen het altijd prettig vind om zulke acties te ondernemen. Ik ben net zo goed verlegen, maar WTF gewoon DOEN! Het valt me gewoon op dat maagden (en ik ken er dan meer) zo WEINIG relevants doen om iets aan hun status te veranderen, maar ze zeuren wel graag. Het ligt in je eigen handen voor het grootste deel. Als ik een date kan krijgen met een leuk meisje, kunnen jullie dat zeker.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tja, maar het is wel moeilijk hoor, vind ik zelf ook.
Ja dat idee heb ik ook wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vpoor het algemene beeld van tegenwoordig is dat nogal oud hoor.
Je moet maximaal 15 zijn, anders ben je echt een laatbloeier
Ik heb echt geen flauw idee waar hij het over heeftquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:08 schreef JoeyT het volgende:
Je weet precies waar hij t over heeft...
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het ligt in je eigen handen voor het grootste deel.
Maar ze zijn ook zo lekker...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
het schijnt dat als iedereen in onze streken eens echt eerlijk zou antwoorden op de vraag wanneer hij voor het eerst lag te rampetampen, het gemiddelde eerder naar de 21/22 zou gaan dan naar de 17/18 die nu wordt gepresenteerd ... er zijn evenveel mensen die op hun 27ste voor het eerst van bil gaan dan pubertjes met twee schaamhaartjes die 13 zijn ...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:08 schreef Pheno het volgende:
En een ander veroordelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ze zijn ook zo lekker...
Die jonge kipjes bedoel ik![]()
Ik was 14.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het schijnt dat als iedereen in onze streken eens echt eerlijk zou antwoorden op de vraag wanneer hij voor het eerst lag te rampetampen, het gemiddelde eerder naar de 21/22 zou gaan dan naar de 17/18 die nu wordt gepresenteerd ... er zijn evenveel mensen die op hun 27ste voor het eerst van bil gaan dan pubertjes met twee schaamhaartjes die 13 zijn ...
ieder zijn ding, maar toen was ik er persoonlijk echt nog niet mee bezig ...quote:
Ik was een beetje losgeslagen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ieder zijn ding, maar toen was ik er persoonlijk echt nog niet mee bezig ...
Ach wat je net zei, elk meisje dat wilt neuken hoeft maar naar de kroeg te gaan...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het schijnt dat als iedereen in onze streken eens echt eerlijk zou antwoorden op de vraag wanneer hij voor het eerst lag te rampetampen, het gemiddelde eerder naar de 21/22 zou gaan dan naar de 17/18 die nu wordt gepresenteerd ... er zijn evenveel mensen die op hun 27ste voor het eerst van bil gaan dan pubertjes met twee schaamhaartjes die 13 zijn ...
Laat wel duidelijk zijn dat ik die eerste in mn bed wil hebben en die 2e best een potje mee wil gamen ofsoquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach wat je net zei, elk meisje dat wilt neuken hoeft maar naar de kroeg te gaan...
Of een meisje nou op dr 16e of 26e is ontmaagd maakt mij weinig uit... T gevoel dat erbij hoort is veel belangrijker...
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:14 schreef JoeyT het volgende:
Of een meisje nou op dr 16e of 26e is ontmaagd maakt mij weinig uit... T gevoel dat erbij hoort is veel belangrijker...
Ja ik wil alleen maar t beste voor jequote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En een ander veroordelen.![]()
JoeyT meet met twee maten.![]()
Ik had op mijn 24ste nog niet eens gezoend, dus het ging bij mij al ver voor het rampetampen misquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ieder zijn ding, maar toen was ik er persoonlijk echt nog niet mee bezig ...
ik denk de eerste keer dat ik gewoon echt een immense drang had naar sexen, ik 20 wasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:14 schreef Tranceptor het volgende:
Ik was een beetje losgeslagen.![]()
Met een iets normalere gang van zaken was ik 18 geweest denk ik.![]()
Goed hoor JoeyTquote:
Op zijn Hans Teeuwen: Hoeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk de eerste keer dat ik gewoon echt een immense drang had naar sexen, ik 20 was, toen ik voor het eerst tongzoende ... toen gierden de hormonen echt door mijn lijf ... daarvoor droomde ik als ik verliefd was meer van handje vasthouden en samen oud worden, toen wou ik gewoon platte sex ...
![]()
tot je echt eens een knap ding ontmoet van 26 waar je smoorverliefd op bent en die door de samenloop van omstandigheden nog maagd is ...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:15 schreef JoeyT het volgende:
Laat wel duidelijk zijn dat ik die eerste in mn bed wil hebben en die 2e best een potje mee wil gamen ofso![]()
Krijg jij vanavond ook platte sex?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk de eerste keer dat ik gewoon echt een immense drang had naar sexen, ik 20 was, toen ik voor het eerst tongzoende ... toen gierden de hormonen echt door mijn lijf ... daarvoor droomde ik als ik verliefd was meer van handje vasthouden en samen oud worden, toen wou ik gewoon platte sex ...
![]()
Ik moet er wel een bepaalde drive voor hebben, dan kan ik het ook zeker wel, maar ik kom maar heel weinig vrouwen tegen bij wie ik echt de drive heb om er iets voor te ondernemen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach moeilijk, alsof ik of iedere andere jongen het altijd prettig vind om zulke acties te ondernemen. Ik ben net zo goed verlegen, maar WTF gewoon DOEN! Het valt me gewoon op dat maagden (en ik ken er dan meer) zo WEINIG relevants doen om iets aan hun status te veranderen, maar ze zeuren wel graag. Het ligt in je eigen handen voor het grootste deel. Als ik een date kan krijgen met een leuk meisje, kunnen jullie dat zeker.![]()
Zout, wonden...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Krijg jij vanavond ook platte sex?![]()
Ik ga vanaaf de eerste keer voor liefde bedrijven en 2e keer voor vulgaire porno![]()
Tuurlijk... Het was ook maar een grapje... Meisje met ervaring heeft natuurlijk wel zn voordelen, maar als ik verliefd was zou t me echt niet boeien...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tot je echt eens een knap ding ontmoet van 26 waar je smoorverliefd op bent en die door de samenloop van omstandigheden nog maagd is ...
quote:
ik denk dat mannen gewoon veel visueler ingesteld zijn ... ze zien een stel borsten, een kont en een paar billen, en ze kunnen al zo geil worden als boter ...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:18 schreef Tranceptor het volgende:
Op zijn Hans Teeuwen: Hoeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!
Zie je wel dat alle vrouwen eigenlijk diep in hun hart goedkope stinkhoeren zijn. Het gaat nooit over de emotionele en spirituele band. Het moet altijd maar over platte seks gaan.![]()
![]()
Je hebt in ieder geval gezien dat iedereen het kan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik moet er wel een bepaalde drive voor hebben, dan kan ik het ook zeker wel, maar ik kom maar heel weinig vrouwen tegen bij wie ik echt de drive heb om er iets voor te ondernemen.
Waarom zou je dat niet wetenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval gezien dat iedereen het kan.
Is jouw eisenpakket zo hoog dan? Ik vind eerlijk gezegd dat op een paar basis uiterlijke eisen je helemaal niets te eisen hebt aan een partner als je nog maagd bent. Je hebt immers op sexueel vlak weinig te bieden en dan vind ik dat je wel even mag dimmen. Daarnaast heb je volgens mij als maagd geen flauw benul wat je zoekt in een partner. Ik en zovelen met mij zijn er na 3/4 relaties nog niet eens uit. Laat staan dat een maagd kan bepalen wat hij/zij wel en niet zoekt in een partner.
Als ze naar mij kijken gaat dat ook in 1 oogopslag.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk dat mannen gewoon veel visueler ingesteld zijn ... ze zien een stel borsten, een kont en een paar billen, en ze kunnen al zo geil worden als boter ...
ik denk dat vrouwen eerst eens goed door een man moet worden aangeraakt, gezoend en onder handen genomen worden, alvorens ze beseft dat ze ook wel hormonen heeft ...
ik denk dat mn eisen ook gewoon hoog zijn, of ik vind de meeste vrouwen gewoon niet interessant genoeg. En als ze wel interessant genoeg zijn ben ik weer niet interessant genoeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Is jouw eisenpakket zo hoog dan? Ik vind eerlijk gezegd dat op een paar basis uiterlijke eisen je helemaal niets te eisen hebt aan een partner als je nog maagd bent. Je hebt immers op sexueel vlak weinig te bieden en dan vind ik dat je wel even mag dimmen. Daarnaast heb je volgens mij als maagd geen flauw benul wat je zoekt in een partner. Ik en zovelen met mij zijn er na 3/4 relaties nog niet eens uit. Laat staan dat een maagd kan bepalen wat hij/zij wel en niet zoekt in een partner.
Ik heb dat dus niet. Ik ben dus geen man?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk dat mannen gewoon veel visueler ingesteld zijn ... ze zien een stel borsten, een kont en een paar billen, en ze kunnen al zo geil worden als boter ...
Dat is natuurlijk waar.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:23 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben geen maagd meer, dus ik begin ook eisen te stellen. En ik kan dat, want ik ben tof.
Ik denk dat iedereen wel een idee heeft. Misschien niet als je 14 bentquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat leg ik dus net uit.![]()
Korte versie: je hebt nul perspectief.
Dat zei ik toch al, konijntje. Minimaal de helft liegt erover.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Als ik naar mezelf kijk, ik hield vroeger van een heel ander type meisje en dacht dat zij het echt helemaal voor me was. Nu zie ik dat toch heel anders. Ik moet echt een bijdehant kutkreng hebben...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel een idee heeft. Misschien niet als je 14 bentmaar op mijn leeftijd weet ik prima wat ik wil hoor. Dat ervaringsgedoe is zo overrated.
Idd voor een relatie geldt dat maar dus ook voor sex... Als je maar met 1 meisje/jongen sex hebt gehad kan je het nergens mee vergelijken. Ik kreeg op een gegeven moment het gevoel van: Hoe zou t zijn met een ander... En veel mensen die ik ken hebben dat gehad, zo niet alle... En de bagage die je meeneemt uit voorgaande relaties kan je perfect gebruiken om een nieuwe relatie succesvol te laten verlopen...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Korte versie: je hebt nul perspectief.
Ik ken mezelf erg goed blijkbaar. Maar qua 'dingen' heb ik al heel wat meegemaakt waarin ik mezelf er goed heb leren kennen. Dus dat zou kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Als ik naar mezelf kijk, ik hield vroeger van een heel ander type meisje en dacht dat zij het echt helemaal voor me was. Nu zie ik dat toch heel anders. Ik moet echt een bijdehant kutkreng hebben...![]()
En de bagage kan ervoor zorgen dat je iedereen kan wantrouwen, zoals sommige mensen last van hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd voor een relatie geldt dat maar dus ook voor sex... Als je maar met 1 meisje/jongen sex hebt gehad kan je het nergens mee vergelijken. Ik kreeg op een gegeven moment het gevoel van: Hoe zou t zijn met een ander... En veel mensen die ik ken hebben dat gehad, zo niet alle... En de bagage die je meeneemt uit voorgaande relaties kan je perfect gebruiken om een nieuwe relatie succesvol te laten verlopen...
Ben blij dat mn vriendin met anderen heeft geneukt... Nu kan ze zien dat de sex tussen ons veel beter is
Dus de eerste relatie ga je al in met het idee dat het niets kan worden, want je wilt vergelijkingsmateriaalquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd voor een relatie geldt dat maar dus ook voor sex... Als je maar met 1 meisje/jongen sex hebt gehad kan je het nergens mee vergelijken. Ik kreeg op een gegeven moment het gevoel van: Hoe zou t zijn met een ander... En veel mensen die ik ken hebben dat gehad, zo niet alle... En de bagage die je meeneemt uit voorgaande relaties kan je perfect gebruiken om een nieuwe relatie succesvol te laten verlopen...
Ben blij dat mn vriendin met anderen heeft geneukt... Nu kan ze zien dat de sex tussen ons veel beter is
gaat het in relaties om wat je de ander te bieden hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:21 schreef Tranceptor het volgende:
Natuurlijk niet... Mn eerste relatie was meteen een 7 jarige relatie en het was echt een hele mooie en leuke relatie... Maar op een gegeven moment ga je je toch afvragen hoe bv sex zal zijn met een ander en hoe een relatie is met een ander... Bij mij kwam dit na ongeveer 4 jaar... Ik kan nu een veel betere keuze maken op t gebied van relaties dan bij mn eerste.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus de eerste relatie ga je al in met het idee dat het niets kan worden, want je wilt vergelijkingsmateriaal
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
gaat het in relaties om wat je de ander te bieden hebt
Iedereen die in contact is gekomen met bijv vreemdgaan wantrouwt de ander een beetje... Maar vertrouwen bouw je op, dus dat komt wel goed...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En de bagage kan ervoor zorgen dat je iedereen kan wantrouwen, zoals sommige mensen last van hebben
Ik wens de volgende veel succes alvast.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Iedereen die in contact is gekomen met bijv vreemdgaan wantrouwt de ander een beetje... Maar vertrouwen bouw je op, dus dat komt wel goed...
ik heb niet veel aan mijn partner te bieden, niet meer als een andere vrouw, en toch houdt hij van me ... van de seconde dat je van je partner gaat 'eisen' dat zij iets te bieden heeft, gaat het volgens mij radicaal fout gaan ...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:38 schreef Tranceptor het volgende:
![]()
en andersom natuurlijk.
Je denkt precies dus aan de verkeerde dingen.![]()
Daar gaat het toch ook om... Het moet toch een verrijking van je leven zijn... Jij hebt iets wat hem gelukkiger maakt en andersom natuurlijk ook...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
gaat het in relaties om wat je de ander te bieden hebt![]()
![]()
[/i]
De volgende met wie ik vreemd ga of mn volgende relatie?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wens de volgende veel succes alvast.![]()
![]()
Je hebt hem blijkbaar meer te bieden als een andere vrouw (en ik heb het hier niet over salaris, dat is jouw materialistische kijk erop).quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb niet veel aan mijn partner te bieden, niet meer als een andere vrouw, en toch houdt hij van me ... van de seconde dat je van je partner gaat 'eisen' dat zij iets te bieden heeft, gaat het volgens mij radicaal fout gaan ...
Je onderschat je zelf dan denk ik te erg... (walgelijke eigenschap trouwens) Jij hebt je partner zeker iets te bieden wat een andere vrouw niet heeft, anders zou hij niet bij je zijn...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb niet veel aan mijn partner te bieden, niet meer als een andere vrouw, en toch houdt hij van me ... van de seconde dat je van je partner gaat 'eisen' dat zij iets te bieden heeft, gaat het volgens mij radicaal fout gaan ...
Jullie weten 't nogquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:08 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Feestje iedereen kreeg button op... De jongen met dezelfde kleur button als CherryLips zag d'r en deed z'n button af en was weg...
(Korte samenvatting, hele korte)
Ik had het eigenlijk over mezelf omdat ik het allemaal niet vertrouw per definitie.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De volgende met wie ik vreemd ga of mn volgende relatie?![]()
Gras, groener, overkant. Nee, ik heb er geen last van. Ik vermaak me prima, mijn vriendin ook. Maar het ligt er natuurlijk aan hoe je in het leven staat.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Natuurlijk niet... Mn eerste relatie was meteen een 7 jarige relatie en het was echt een hele mooie en leuke relatie... Maar op een gegeven moment ga je je toch afvragen hoe bv sex zal zijn met een ander en hoe een relatie is met een ander... Bij mij kwam dit na ongeveer 4 jaar... Ik kan nu een veel betere keuze maken op t gebied van relaties dan bij mn eerste.
quote:
ik ben maar een mensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:42 schreef Tranceptor het volgende:
Je hebt hem blijkbaar meer te bieden als een andere vrouw (en ik heb het hier niet over salaris, dat is jouw materialistische kijk erop).
Er eist helemaal niets van niemand, het is een volkomen normale menselijke trek vergelijkingen te trekken.
Tuurlijk weet ik het nog.. Zo'n domme actie als van die gozer zou zelfs ik niet doen.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie weten 't nog
![]()
= knip =
Maargoed, /end rant, enzoIk ga even assertief wezen vandaag
helemaal correctquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze onderweg is naar dr werk
Als je over jezelf kunt zeiken en mekkeren, dan kun je ook van je afbijten. Een simpel 'nee ik kan het zelf wel vinden' als je moeder haar scheur opentrekt kan aardig helpen. Ik heb zelf ook zo'n moeder, schat van een mens, maar ze heeft nogal eens de neiging zwaar irritant te doen. De enige manier om eraf te komen is grenzen te stellen en die vast te houden, hier en niet verder mam.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Als ik een winkel binnenstap met m'n moeder en ik hoor het woord te doen omdat ik iets zoek en het gaat niet goed genoeg, neemt m';n moeder het van me over en gaat ze voor mij praten. Ik heb ook vriendinnen die dat doen. Dan sta ik erbij als dood musje alsof ik niet voor mezelf kan praten ofzo, terwijl ik me begin af te vragen wat ik nou weer verkeerd deed.
Hier thuis en vaak ook onder sommige vriendinnen krijg ik het idee dat ik iets niet goed doe of word ik vreemd aangekeken als ik iets niet kan of niet weet etc. Of ze spotten voor de lol met me, maar soms kan ik die spot gewoon niet aan en moeten ze oprotten, en dan kan ik misschien ook wel vals uit de hoek komen maar eeuwig gezeik over alles van anderen slaat over op mijzelf en dan ga ik het geloven. Ik doe ook veel aan zelfspot om iedereen maar voor te zijn en grappig over te komen. Sommigen prikken daar gewoon doorheen, en dat is eigenlijk wel fijn.
Maargoed, /end rant, enzoIk ga even assertief wezen vandaag
Owww ik dacht dat t een diss naar mij wasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over mezelf omdat ik het allemaal niet vertrouw per definitie.
Blijkbaar voor hem niet. Hou eens op met voor je vriend denken om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben maar een mens. Ik ben een gewoon gemiddelde vrouw, gemiddeld uiterlijk, gemiddelde intelligentie ... ik ben zo inruilbaar voor een ander model met volledig dezelfde eigenschappen.
Rondhangen/shoppen in Amsterdam. Daar moet je soms wel assertief voor zijn anders lopen ze me zo omver bij de Hennes en Maurits. Serieusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik het nog.. Zo'n domme actie als van die gozer zou zelfs ik niet doen.....
Zelfvertrouwen verhaal klinkt mij heel bekend in de oren hoor daarin ben je ook niet de enige, believe me..
En wat voor assertieve zaken ga je doe vandaag??
Hoe lang heb je een relatie als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gras, groener, overkant. Nee, ik heb er geen last van. Ik vermaak me prima, mijn vriendin ook. Maar het ligt er natuurlijk aan hoe je in het leven staat.
Ik een week voor mn 19equote:
Ik heb veel moeite met vrouwen vertrouwen ja, ik vertrouw ze amper voor zover ik ze zie. Dat lijkt me ook niet zo gek na dit jaar. Ik geloof niet dat vrouwen me leuk kunnen vinden en moet er eigelijk alleen maar om lachen ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Owww ik dacht dat t een diss naar mij was
Maar heb jij zo'n moeite met de ander vertrouwen? Ik trouwens ook hoor... Maar op een gegeven moment weet je dat t goed zit. Toen ik nog met mn ex had ( 7 jarige relatie) zou ik dr gewoon vertrouwen ookal lag ze naakt met Brad pitt in 1 bed...
In vergelijking met jou niet lang, maar ik ben niet zo'n rondneuker als jij geweest, dat scheeltquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe lang heb je een relatie als ik vragen mag?
Wij zouden eens moeten gaan shoppen, vriendschappelijk. Dan kan ik je een flinke veer in je reet stoppen en een schop onder je hol geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rondhangen/shoppen in Amsterdam. Daar moet je soms wel assertief voor zijn anders lopen ze me zo omver bij de Hennes en Maurits. SerieusEn natuurlijk rechtop lopen enzo, niet voor iedereen uit de weg gaan (ga maar eens een keer voor mij uit de weg enzo).
Kleine dingetjes.
Hoiquote:
Ja dan heb jij andere ervaringen dan ik... Ik weet dat mn ex mij nooit zou kwetsen... Dat ze dr leven voor mij zou geven en ik voor haar... Zij heeft heel veel voor mij betekend en ik voor haar... En dat gaat ook gebeuren met mn huidige vriendinnetje... Alleen gaat er wel tijd overheen...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je weet nooit dat het goed zit, die ervaring heb ik wel. Als vrouwen in een ding goed zijn is het mooi weer spelen.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je over jezelf kunt zeiken en mekkeren, dan kun je ook van je afbijten. Een simpel 'nee ik kan het zelf wel vinden' als je moeder haar scheur opentrekt kan aardig helpen. Ik heb zelf ook zo'n moeder, schat van een mens, maar ze heeft nogal eens de neiging zwaar irritant te doen. De enige manier om eraf te komen is grenzen te stellen en die vast te houden, hier en niet verder mam.![]()
Zelfspot is goehoed, het helpt een mensen relativeren. Het werkt echter alleen als je er zelf ook om kunt lachen en kunt denken zo slecht is het helemaal niet.![]()
Ik herken wel bepaalde dingen in jouw verhaal. Ik ben op sommige vlakken ook heel verlegen en heb ik weinig zelfvertrouwen. Alleen bij hele goede bekenden ben ik echt niet op mijn mondje gevallen en zeg ik gewoon waar het op staat.quote:
Hoezo scheelt dat? denk dat het juist een voordeel voor mij is...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
In vergelijking met jou niet lang, maar ik ben niet zo'n rondneuker als jij geweest, dat scheelt
Erm ik wil niet lullig doen ofzo, maar als ik je fotoboek bekijk, zie ik niets anders dan een leuke meid having funquote:
En me leren hoe ik terug kan schoppen, want ik zit vantevoren altijd wel mooie slechte opmerkingen te bedenken van 'wat als die persoon weer begint te spotten over iets' maar als 't moment daar is dan knik ik en zeg ik bijna nog amen ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wij zouden eens moeten gaan shoppen, vriendschappelijk. Dan kan ik je een flinke veer in je reet stoppen en een schop onder je hol geven.![]()
Ja en dat het een voordeel voor jou is, hoef niet te betekenen dat het voor een ander ook zo zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo scheelt dat? denk dat het juist een voordeel voor mij is...
Met vrienden moet je ook dingen doen hoor vaak.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:53 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik doe nu ook wel dingen alleen hoorja je moet wat als je geen vrienden hebt, alleen doe ik het naar mijn idee nog te weinig, omdat ik me er toch niet toe kan aanzetten.
Nogges?quote:
Ik ben meester zelfspot en cynisme, dus dat wordt nog leuk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En me leren hoe ik terug kan schoppen, want ik zit vantevoren altijd wel mooie slechte opmerkingen te bedenken van 'wat als die persoon weer begint te spotten over iets' maar als 't moment daar is dan knik ik en zeg ik bijna nog amen ook.
Tenzij ik echt chagrijnig ben
Hey, ik ook. Titelgevecht organiseren?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben meester zelfspot en cynisme, dus dat wordt nog leuk.![]()
Ik denk dat t wel een voordeel voor iedereen kan zijn... extra kennis is altijd mooi meegenomen...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja en dat het een voordeel voor jou is, hoef niet te betekenen dat het voor een ander ook zo zou moeten zijn.
je bent toch niet zwanger mag ik hopen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:59 schreef Tranceptor het volgende:
Ik voel me nogal misselijk, ik ga even liggen Misschien tot later![]()
oeja, doenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey, ik ook. Titelgevecht organiseren?.
Kee, vaak begint het ook met kleine dingen hoor...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rondhangen/shoppen in Amsterdam. Daar moet je soms wel assertief voor zijn anders lopen ze me zo omver bij de Hennes en Maurits. SerieusEn natuurlijk rechtop lopen enzo, niet voor iedereen uit de weg gaan (ga maar eens een keer voor mij uit de weg enzo).
Kleine dingetjes.
Tranc zei dat hij niet zwanger van me kon worden en condooms dus niet nodig warenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
je bent toch niet zwanger mag ik hopen?![]()
![]()
Heeft meneer last van een katertje?quote:
Ja met vrienden en ik doe het in mijn eentje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met vrienden moet je ook dingen doen hoor vaak.![]()
Misschien zit ze nog in de mood van vannacht hequote:
En jij geloofde dat?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tranc zei dat hij niet zwanger van me kon worden en condooms dus niet nodig waren
En ik was op dreef gisterenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Misschien zit ze nog in de mood van vannacht he
* Godlike02 gaat in je nek hangequote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kee, vaak begint het ook met kleine dingen hoor...
Fff lekker de Kalverstraat aflopen![]()
Rechtop lopen is heel belangrijk daarmee straal je ookal veel uit...
En tsja ik zal maar niet zeggen dat je er leuk uit ziet anders heb ikook meteen half Fok in mijn nek hangen he,,, hhm schijt aan..
CherryLips je ziet eruit
![]()
![]()
Gelijk dr uit zwepenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Misschien zit ze nog in de mood van vannacht he
Tranceptor is nou ziekjes, dus dat moet maar wachtenquote:
Mannen lopen afbitchen of ook wel enigszins lopen flirten??quote:
Ja ze flirte met mijquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:04 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mannen lopen afbitchen of ook wel enigszins lopen flirten??
@Godt: Heerlijk![]()
* PieterCK begrijpt dat Godlike02 nog aan het dromen is en nog niet wakker is....quote:
Zoals ik al zei, ik heb genoeg zelfkennis, helaas op een klote manier verkregen. En ik weet prima wat ik in een relatie wil. En over een paar jaar, mocht je gelijk hebben, post ik het wel in [singles]deel xxxxxquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat t wel een voordeel voor iedereen kan zijn... extra kennis is altijd mooi meegenomen...
Flirten altijdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:04 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mannen lopen afbitchen of ook wel enigszins lopen flirten??
@Godt: Heerlijk![]()
owja, dat was ik vergetenquote:
bij deze kan ik bewijzen geen kloon van trancie te zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:15 schreef Pheno het volgende:
Tranceptor is even gaan liggen en alle klonen houden meteen op
Ach komt goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tranceptor is nou ziekjes, dus dat moet maar wachten. Alhoewel het voor het zelfmedelijden de zelfspot helemaal niet zo erg zou moeten zijn.
Waar TC voor de jongen meisjes gaat kunnen we Muukie bestempelen als de 'vrouwlijke TC' en gaat voor de jonge jongensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Flirten altijd, mannen jongetjes afzeiken en andere weer opgehemeld, heel veel gekwebbeld, lekker gedanst (ik ben nubestempeld tot de hollabackgirl van Heerlen
) Oude vrienden getroffen en nieuwe gemaakt. Dit allemaal gemixt tot een leuk geheel dmv goede muziek en de nodige drank
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Waar TC voor de jongen meisjes gaat kunnen we Muukie bestempelen als de 'vrouwlijke TC' en gaat voor de jonge jongens
Hoe jong waren ze of willen we dat niet weten??quote:
Match made in heavenquote:
Vraag het anders even aan drquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
* PieterCK begrijpt dat Godlike02 nog aan het dromen is en nog niet wakker is....
Ik ben gisteren heel netjes gweest hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:20 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hoe jong waren ze of willen we dat niet weten??
tuurlijk willen we het weten
Mag hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben gisteren heel netjes gweest hoor.
Maar heb idd een zwak voor jongere mannen
De jongste is 8 jaar verschil (20 - 28) geweest en de oudste een maand jonger dan ik.
Maar Godt is ook wel heel lief hoor
Anders krijgt ze met de zweepquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mag hoor
*PieterCK schrapt Muukie van zijn lijstje![]()
Als het maar gezellig was...
Houd jij naar aanleiding van dit topic (of van heel Fok! natuurlijk) een lijstje bij?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mag hoor
*PieterCK schrapt Muukie van zijn lijstje![]()
Een voordeel is het wel, je hoeft dan geen kleurplaten meer te kopenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:31 schreef Godlike02 het volgende:
Dan krijg ik kindjes met tekeningen op hun rug![]()
Ik doe niet aan lijstjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Houd jij naar aanleiding van dit topic (of van heel Fok! natuurlijk) een lijstje bij?.
Bovendien, waarom de moeite doen? Als je het Mukie maar op de juiste manier vraagt is ze best bereid om jou van haar lijstje te schrappen.
Ik doe niet aan lijstjes, dat was Kastaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Houd jij naar aanleiding van dit topic (of van heel Fok! natuurlijk) een lijstje bij?.
Bovendien, waarom de moeite doen? Als je het Mukie maar op de juiste manier vraagt is ze best bereid om jou van haar lijstje te schrappen.
trrrr ... als het echt moet, kan ze wel de tekeningen op haar rug met de laser laten weghalenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:31 schreef Godlike02 het volgende:
Dan krijg ik kindjes met tekeningen op hun rug![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |