Tranceptor is nou ziekjes, dus dat moet maar wachtenquote:
Mannen lopen afbitchen of ook wel enigszins lopen flirten??quote:
Ja ze flirte met mijquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:04 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mannen lopen afbitchen of ook wel enigszins lopen flirten??
@Godt: Heerlijk![]()
* PieterCK begrijpt dat Godlike02 nog aan het dromen is en nog niet wakker is....quote:
Zoals ik al zei, ik heb genoeg zelfkennis, helaas op een klote manier verkregen. En ik weet prima wat ik in een relatie wil. En over een paar jaar, mocht je gelijk hebben, post ik het wel in [singles]deel xxxxxquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat t wel een voordeel voor iedereen kan zijn... extra kennis is altijd mooi meegenomen...
Flirten altijdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:04 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mannen lopen afbitchen of ook wel enigszins lopen flirten??
@Godt: Heerlijk![]()
owja, dat was ik vergetenquote:
bij deze kan ik bewijzen geen kloon van trancie te zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:15 schreef Pheno het volgende:
Tranceptor is even gaan liggen en alle klonen houden meteen op
Ach komt goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tranceptor is nou ziekjes, dus dat moet maar wachten. Alhoewel het voor het zelfmedelijden de zelfspot helemaal niet zo erg zou moeten zijn.
Waar TC voor de jongen meisjes gaat kunnen we Muukie bestempelen als de 'vrouwlijke TC' en gaat voor de jonge jongensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Flirten altijd, mannen jongetjes afzeiken en andere weer opgehemeld, heel veel gekwebbeld, lekker gedanst (ik ben nubestempeld tot de hollabackgirl van Heerlen
) Oude vrienden getroffen en nieuwe gemaakt. Dit allemaal gemixt tot een leuk geheel dmv goede muziek en de nodige drank
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Waar TC voor de jongen meisjes gaat kunnen we Muukie bestempelen als de 'vrouwlijke TC' en gaat voor de jonge jongens
Hoe jong waren ze of willen we dat niet weten??quote:
Match made in heavenquote:
Vraag het anders even aan drquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
* PieterCK begrijpt dat Godlike02 nog aan het dromen is en nog niet wakker is....
Ik ben gisteren heel netjes gweest hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:20 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hoe jong waren ze of willen we dat niet weten??
tuurlijk willen we het weten
Mag hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben gisteren heel netjes gweest hoor.
Maar heb idd een zwak voor jongere mannen
De jongste is 8 jaar verschil (20 - 28) geweest en de oudste een maand jonger dan ik.
Maar Godt is ook wel heel lief hoor
Anders krijgt ze met de zweepquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mag hoor
*PieterCK schrapt Muukie van zijn lijstje![]()
Als het maar gezellig was...
Houd jij naar aanleiding van dit topic (of van heel Fok! natuurlijk) een lijstje bij?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mag hoor
*PieterCK schrapt Muukie van zijn lijstje![]()
Een voordeel is het wel, je hoeft dan geen kleurplaten meer te kopenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:31 schreef Godlike02 het volgende:
Dan krijg ik kindjes met tekeningen op hun rug![]()
Ik doe niet aan lijstjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Houd jij naar aanleiding van dit topic (of van heel Fok! natuurlijk) een lijstje bij?.
Bovendien, waarom de moeite doen? Als je het Mukie maar op de juiste manier vraagt is ze best bereid om jou van haar lijstje te schrappen.
Ik doe niet aan lijstjes, dat was Kastaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Houd jij naar aanleiding van dit topic (of van heel Fok! natuurlijk) een lijstje bij?.
Bovendien, waarom de moeite doen? Als je het Mukie maar op de juiste manier vraagt is ze best bereid om jou van haar lijstje te schrappen.
trrrr ... als het echt moet, kan ze wel de tekeningen op haar rug met de laser laten weghalenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:31 schreef Godlike02 het volgende:
Dan krijg ik kindjes met tekeningen op hun rug![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |