Hoezo scheelt dat? denk dat het juist een voordeel voor mij is...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
In vergelijking met jou niet lang, maar ik ben niet zo'n rondneuker als jij geweest, dat scheelt
Erm ik wil niet lullig doen ofzo, maar als ik je fotoboek bekijk, zie ik niets anders dan een leuke meid having funquote:
En me leren hoe ik terug kan schoppen, want ik zit vantevoren altijd wel mooie slechte opmerkingen te bedenken van 'wat als die persoon weer begint te spotten over iets' maar als 't moment daar is dan knik ik en zeg ik bijna nog amen ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wij zouden eens moeten gaan shoppen, vriendschappelijk. Dan kan ik je een flinke veer in je reet stoppen en een schop onder je hol geven.![]()
Ja en dat het een voordeel voor jou is, hoef niet te betekenen dat het voor een ander ook zo zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo scheelt dat? denk dat het juist een voordeel voor mij is...
Met vrienden moet je ook dingen doen hoor vaak.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:53 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik doe nu ook wel dingen alleen hoorja je moet wat als je geen vrienden hebt, alleen doe ik het naar mijn idee nog te weinig, omdat ik me er toch niet toe kan aanzetten.
Nogges?quote:
Ik ben meester zelfspot en cynisme, dus dat wordt nog leuk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En me leren hoe ik terug kan schoppen, want ik zit vantevoren altijd wel mooie slechte opmerkingen te bedenken van 'wat als die persoon weer begint te spotten over iets' maar als 't moment daar is dan knik ik en zeg ik bijna nog amen ook.
Tenzij ik echt chagrijnig ben
Hey, ik ook. Titelgevecht organiseren?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben meester zelfspot en cynisme, dus dat wordt nog leuk.![]()
Ik denk dat t wel een voordeel voor iedereen kan zijn... extra kennis is altijd mooi meegenomen...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja en dat het een voordeel voor jou is, hoef niet te betekenen dat het voor een ander ook zo zou moeten zijn.
je bent toch niet zwanger mag ik hopen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:59 schreef Tranceptor het volgende:
Ik voel me nogal misselijk, ik ga even liggen Misschien tot later![]()
oeja, doenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey, ik ook. Titelgevecht organiseren?.
Kee, vaak begint het ook met kleine dingen hoor...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rondhangen/shoppen in Amsterdam. Daar moet je soms wel assertief voor zijn anders lopen ze me zo omver bij de Hennes en Maurits. SerieusEn natuurlijk rechtop lopen enzo, niet voor iedereen uit de weg gaan (ga maar eens een keer voor mij uit de weg enzo).
Kleine dingetjes.
Tranc zei dat hij niet zwanger van me kon worden en condooms dus niet nodig warenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
je bent toch niet zwanger mag ik hopen?![]()
![]()
Heeft meneer last van een katertje?quote:
Ja met vrienden en ik doe het in mijn eentje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met vrienden moet je ook dingen doen hoor vaak.![]()
Misschien zit ze nog in de mood van vannacht hequote:
En jij geloofde dat?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tranc zei dat hij niet zwanger van me kon worden en condooms dus niet nodig waren
En ik was op dreef gisterenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Misschien zit ze nog in de mood van vannacht he
* Godlike02 gaat in je nek hangequote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kee, vaak begint het ook met kleine dingen hoor...
Fff lekker de Kalverstraat aflopen![]()
Rechtop lopen is heel belangrijk daarmee straal je ookal veel uit...
En tsja ik zal maar niet zeggen dat je er leuk uit ziet anders heb ikook meteen half Fok in mijn nek hangen he,,, hhm schijt aan..
CherryLips je ziet eruit
![]()
![]()
Gelijk dr uit zwepenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Misschien zit ze nog in de mood van vannacht he
Tranceptor is nou ziekjes, dus dat moet maar wachtenquote:
Mannen lopen afbitchen of ook wel enigszins lopen flirten??quote:
Ja ze flirte met mijquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:04 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mannen lopen afbitchen of ook wel enigszins lopen flirten??
@Godt: Heerlijk![]()
* PieterCK begrijpt dat Godlike02 nog aan het dromen is en nog niet wakker is....quote:
Zoals ik al zei, ik heb genoeg zelfkennis, helaas op een klote manier verkregen. En ik weet prima wat ik in een relatie wil. En over een paar jaar, mocht je gelijk hebben, post ik het wel in [singles]deel xxxxxquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat t wel een voordeel voor iedereen kan zijn... extra kennis is altijd mooi meegenomen...
Flirten altijdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:04 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mannen lopen afbitchen of ook wel enigszins lopen flirten??
@Godt: Heerlijk![]()
owja, dat was ik vergetenquote:
bij deze kan ik bewijzen geen kloon van trancie te zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:15 schreef Pheno het volgende:
Tranceptor is even gaan liggen en alle klonen houden meteen op
Ach komt goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tranceptor is nou ziekjes, dus dat moet maar wachten. Alhoewel het voor het zelfmedelijden de zelfspot helemaal niet zo erg zou moeten zijn.
Waar TC voor de jongen meisjes gaat kunnen we Muukie bestempelen als de 'vrouwlijke TC' en gaat voor de jonge jongensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Flirten altijd, mannen jongetjes afzeiken en andere weer opgehemeld, heel veel gekwebbeld, lekker gedanst (ik ben nubestempeld tot de hollabackgirl van Heerlen
) Oude vrienden getroffen en nieuwe gemaakt. Dit allemaal gemixt tot een leuk geheel dmv goede muziek en de nodige drank
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Waar TC voor de jongen meisjes gaat kunnen we Muukie bestempelen als de 'vrouwlijke TC' en gaat voor de jonge jongens
Hoe jong waren ze of willen we dat niet weten??quote:
Match made in heavenquote:
Vraag het anders even aan drquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
* PieterCK begrijpt dat Godlike02 nog aan het dromen is en nog niet wakker is....
Ik ben gisteren heel netjes gweest hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:20 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hoe jong waren ze of willen we dat niet weten??
tuurlijk willen we het weten
Mag hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben gisteren heel netjes gweest hoor.
Maar heb idd een zwak voor jongere mannen
De jongste is 8 jaar verschil (20 - 28) geweest en de oudste een maand jonger dan ik.
Maar Godt is ook wel heel lief hoor
Anders krijgt ze met de zweepquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mag hoor
*PieterCK schrapt Muukie van zijn lijstje![]()
Als het maar gezellig was...
Houd jij naar aanleiding van dit topic (of van heel Fok! natuurlijk) een lijstje bij?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mag hoor
*PieterCK schrapt Muukie van zijn lijstje![]()
Een voordeel is het wel, je hoeft dan geen kleurplaten meer te kopenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:31 schreef Godlike02 het volgende:
Dan krijg ik kindjes met tekeningen op hun rug![]()
Ik doe niet aan lijstjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Houd jij naar aanleiding van dit topic (of van heel Fok! natuurlijk) een lijstje bij?.
Bovendien, waarom de moeite doen? Als je het Mukie maar op de juiste manier vraagt is ze best bereid om jou van haar lijstje te schrappen.
Ik doe niet aan lijstjes, dat was Kastaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Houd jij naar aanleiding van dit topic (of van heel Fok! natuurlijk) een lijstje bij?.
Bovendien, waarom de moeite doen? Als je het Mukie maar op de juiste manier vraagt is ze best bereid om jou van haar lijstje te schrappen.
trrrr ... als het echt moet, kan ze wel de tekeningen op haar rug met de laser laten weghalenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:31 schreef Godlike02 het volgende:
Dan krijg ik kindjes met tekeningen op hun rug![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |