ik denk dat mannen gewoon veel visueler ingesteld zijn ... ze zien een stel borsten, een kont en een paar billen, en ze kunnen al zo geil worden als boter ...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:18 schreef Tranceptor het volgende:
Op zijn Hans Teeuwen: Hoeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!
Zie je wel dat alle vrouwen eigenlijk diep in hun hart goedkope stinkhoeren zijn. Het gaat nooit over de emotionele en spirituele band. Het moet altijd maar over platte seks gaan.![]()
![]()
Je hebt in ieder geval gezien dat iedereen het kan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik moet er wel een bepaalde drive voor hebben, dan kan ik het ook zeker wel, maar ik kom maar heel weinig vrouwen tegen bij wie ik echt de drive heb om er iets voor te ondernemen.
Waarom zou je dat niet wetenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval gezien dat iedereen het kan.
Is jouw eisenpakket zo hoog dan? Ik vind eerlijk gezegd dat op een paar basis uiterlijke eisen je helemaal niets te eisen hebt aan een partner als je nog maagd bent. Je hebt immers op sexueel vlak weinig te bieden en dan vind ik dat je wel even mag dimmen. Daarnaast heb je volgens mij als maagd geen flauw benul wat je zoekt in een partner. Ik en zovelen met mij zijn er na 3/4 relaties nog niet eens uit. Laat staan dat een maagd kan bepalen wat hij/zij wel en niet zoekt in een partner.
Als ze naar mij kijken gaat dat ook in 1 oogopslag.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk dat mannen gewoon veel visueler ingesteld zijn ... ze zien een stel borsten, een kont en een paar billen, en ze kunnen al zo geil worden als boter ...
ik denk dat vrouwen eerst eens goed door een man moet worden aangeraakt, gezoend en onder handen genomen worden, alvorens ze beseft dat ze ook wel hormonen heeft ...
ik denk dat mn eisen ook gewoon hoog zijn, of ik vind de meeste vrouwen gewoon niet interessant genoeg. En als ze wel interessant genoeg zijn ben ik weer niet interessant genoeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Is jouw eisenpakket zo hoog dan? Ik vind eerlijk gezegd dat op een paar basis uiterlijke eisen je helemaal niets te eisen hebt aan een partner als je nog maagd bent. Je hebt immers op sexueel vlak weinig te bieden en dan vind ik dat je wel even mag dimmen. Daarnaast heb je volgens mij als maagd geen flauw benul wat je zoekt in een partner. Ik en zovelen met mij zijn er na 3/4 relaties nog niet eens uit. Laat staan dat een maagd kan bepalen wat hij/zij wel en niet zoekt in een partner.
Ik heb dat dus niet. Ik ben dus geen man?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk dat mannen gewoon veel visueler ingesteld zijn ... ze zien een stel borsten, een kont en een paar billen, en ze kunnen al zo geil worden als boter ...
Dat is natuurlijk waar.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:23 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben geen maagd meer, dus ik begin ook eisen te stellen. En ik kan dat, want ik ben tof.
Ik denk dat iedereen wel een idee heeft. Misschien niet als je 14 bentquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat leg ik dus net uit.![]()
Korte versie: je hebt nul perspectief.
Dat zei ik toch al, konijntje. Minimaal de helft liegt erover.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het schijnt dat als iedereen in onze streken eens echt eerlijk zou antwoorden op de vraag wanneer hij voor het eerst lag te rampetampen, het gemiddelde eerder naar de 21/22 zou gaan dan naar de 17/18 die nu wordt gepresenteerd ... er zijn evenveel mensen die op hun 27ste voor het eerst van bil gaan dan pubertjes met twee schaamhaartjes die 13 zijn ...
Ik vind van niet. Als ik naar mezelf kijk, ik hield vroeger van een heel ander type meisje en dacht dat zij het echt helemaal voor me was. Nu zie ik dat toch heel anders. Ik moet echt een bijdehant kutkreng hebben...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel een idee heeft. Misschien niet als je 14 bentmaar op mijn leeftijd weet ik prima wat ik wil hoor. Dat ervaringsgedoe is zo overrated.
Idd voor een relatie geldt dat maar dus ook voor sex... Als je maar met 1 meisje/jongen sex hebt gehad kan je het nergens mee vergelijken. Ik kreeg op een gegeven moment het gevoel van: Hoe zou t zijn met een ander... En veel mensen die ik ken hebben dat gehad, zo niet alle... En de bagage die je meeneemt uit voorgaande relaties kan je perfect gebruiken om een nieuwe relatie succesvol te laten verlopen...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Korte versie: je hebt nul perspectief.
Ik ken mezelf erg goed blijkbaar. Maar qua 'dingen' heb ik al heel wat meegemaakt waarin ik mezelf er goed heb leren kennen. Dus dat zou kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Als ik naar mezelf kijk, ik hield vroeger van een heel ander type meisje en dacht dat zij het echt helemaal voor me was. Nu zie ik dat toch heel anders. Ik moet echt een bijdehant kutkreng hebben...![]()
En de bagage kan ervoor zorgen dat je iedereen kan wantrouwen, zoals sommige mensen last van hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd voor een relatie geldt dat maar dus ook voor sex... Als je maar met 1 meisje/jongen sex hebt gehad kan je het nergens mee vergelijken. Ik kreeg op een gegeven moment het gevoel van: Hoe zou t zijn met een ander... En veel mensen die ik ken hebben dat gehad, zo niet alle... En de bagage die je meeneemt uit voorgaande relaties kan je perfect gebruiken om een nieuwe relatie succesvol te laten verlopen...
Ben blij dat mn vriendin met anderen heeft geneukt... Nu kan ze zien dat de sex tussen ons veel beter is
Dus de eerste relatie ga je al in met het idee dat het niets kan worden, want je wilt vergelijkingsmateriaalquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd voor een relatie geldt dat maar dus ook voor sex... Als je maar met 1 meisje/jongen sex hebt gehad kan je het nergens mee vergelijken. Ik kreeg op een gegeven moment het gevoel van: Hoe zou t zijn met een ander... En veel mensen die ik ken hebben dat gehad, zo niet alle... En de bagage die je meeneemt uit voorgaande relaties kan je perfect gebruiken om een nieuwe relatie succesvol te laten verlopen...
Ben blij dat mn vriendin met anderen heeft geneukt... Nu kan ze zien dat de sex tussen ons veel beter is
gaat het in relaties om wat je de ander te bieden hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:21 schreef Tranceptor het volgende:
Natuurlijk niet... Mn eerste relatie was meteen een 7 jarige relatie en het was echt een hele mooie en leuke relatie... Maar op een gegeven moment ga je je toch afvragen hoe bv sex zal zijn met een ander en hoe een relatie is met een ander... Bij mij kwam dit na ongeveer 4 jaar... Ik kan nu een veel betere keuze maken op t gebied van relaties dan bij mn eerste.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus de eerste relatie ga je al in met het idee dat het niets kan worden, want je wilt vergelijkingsmateriaal
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
gaat het in relaties om wat je de ander te bieden hebt
Iedereen die in contact is gekomen met bijv vreemdgaan wantrouwt de ander een beetje... Maar vertrouwen bouw je op, dus dat komt wel goed...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En de bagage kan ervoor zorgen dat je iedereen kan wantrouwen, zoals sommige mensen last van hebben
Ik wens de volgende veel succes alvast.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Iedereen die in contact is gekomen met bijv vreemdgaan wantrouwt de ander een beetje... Maar vertrouwen bouw je op, dus dat komt wel goed...
ik heb niet veel aan mijn partner te bieden, niet meer als een andere vrouw, en toch houdt hij van me ... van de seconde dat je van je partner gaat 'eisen' dat zij iets te bieden heeft, gaat het volgens mij radicaal fout gaan ...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:38 schreef Tranceptor het volgende:
![]()
en andersom natuurlijk.
Je denkt precies dus aan de verkeerde dingen.![]()
Daar gaat het toch ook om... Het moet toch een verrijking van je leven zijn... Jij hebt iets wat hem gelukkiger maakt en andersom natuurlijk ook...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
gaat het in relaties om wat je de ander te bieden hebt![]()
![]()
[/i]
De volgende met wie ik vreemd ga of mn volgende relatie?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wens de volgende veel succes alvast.![]()
![]()
Je hebt hem blijkbaar meer te bieden als een andere vrouw (en ik heb het hier niet over salaris, dat is jouw materialistische kijk erop).quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb niet veel aan mijn partner te bieden, niet meer als een andere vrouw, en toch houdt hij van me ... van de seconde dat je van je partner gaat 'eisen' dat zij iets te bieden heeft, gaat het volgens mij radicaal fout gaan ...
Je onderschat je zelf dan denk ik te erg... (walgelijke eigenschap trouwens) Jij hebt je partner zeker iets te bieden wat een andere vrouw niet heeft, anders zou hij niet bij je zijn...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb niet veel aan mijn partner te bieden, niet meer als een andere vrouw, en toch houdt hij van me ... van de seconde dat je van je partner gaat 'eisen' dat zij iets te bieden heeft, gaat het volgens mij radicaal fout gaan ...
Jullie weten 't nogquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:08 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Feestje iedereen kreeg button op... De jongen met dezelfde kleur button als CherryLips zag d'r en deed z'n button af en was weg...
(Korte samenvatting, hele korte)
Ik had het eigenlijk over mezelf omdat ik het allemaal niet vertrouw per definitie.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De volgende met wie ik vreemd ga of mn volgende relatie?![]()
Gras, groener, overkant. Nee, ik heb er geen last van. Ik vermaak me prima, mijn vriendin ook. Maar het ligt er natuurlijk aan hoe je in het leven staat.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Natuurlijk niet... Mn eerste relatie was meteen een 7 jarige relatie en het was echt een hele mooie en leuke relatie... Maar op een gegeven moment ga je je toch afvragen hoe bv sex zal zijn met een ander en hoe een relatie is met een ander... Bij mij kwam dit na ongeveer 4 jaar... Ik kan nu een veel betere keuze maken op t gebied van relaties dan bij mn eerste.
quote:
ik ben maar een mensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:42 schreef Tranceptor het volgende:
Je hebt hem blijkbaar meer te bieden als een andere vrouw (en ik heb het hier niet over salaris, dat is jouw materialistische kijk erop).
Er eist helemaal niets van niemand, het is een volkomen normale menselijke trek vergelijkingen te trekken.
Tuurlijk weet ik het nog.. Zo'n domme actie als van die gozer zou zelfs ik niet doen.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie weten 't nog
![]()
= knip =
Maargoed, /end rant, enzoIk ga even assertief wezen vandaag
helemaal correctquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze onderweg is naar dr werk
Als je over jezelf kunt zeiken en mekkeren, dan kun je ook van je afbijten. Een simpel 'nee ik kan het zelf wel vinden' als je moeder haar scheur opentrekt kan aardig helpen. Ik heb zelf ook zo'n moeder, schat van een mens, maar ze heeft nogal eens de neiging zwaar irritant te doen. De enige manier om eraf te komen is grenzen te stellen en die vast te houden, hier en niet verder mam.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Als ik een winkel binnenstap met m'n moeder en ik hoor het woord te doen omdat ik iets zoek en het gaat niet goed genoeg, neemt m';n moeder het van me over en gaat ze voor mij praten. Ik heb ook vriendinnen die dat doen. Dan sta ik erbij als dood musje alsof ik niet voor mezelf kan praten ofzo, terwijl ik me begin af te vragen wat ik nou weer verkeerd deed.
Hier thuis en vaak ook onder sommige vriendinnen krijg ik het idee dat ik iets niet goed doe of word ik vreemd aangekeken als ik iets niet kan of niet weet etc. Of ze spotten voor de lol met me, maar soms kan ik die spot gewoon niet aan en moeten ze oprotten, en dan kan ik misschien ook wel vals uit de hoek komen maar eeuwig gezeik over alles van anderen slaat over op mijzelf en dan ga ik het geloven. Ik doe ook veel aan zelfspot om iedereen maar voor te zijn en grappig over te komen. Sommigen prikken daar gewoon doorheen, en dat is eigenlijk wel fijn.
Maargoed, /end rant, enzoIk ga even assertief wezen vandaag
Owww ik dacht dat t een diss naar mij wasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over mezelf omdat ik het allemaal niet vertrouw per definitie.
Blijkbaar voor hem niet. Hou eens op met voor je vriend denken om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben maar een mens. Ik ben een gewoon gemiddelde vrouw, gemiddeld uiterlijk, gemiddelde intelligentie ... ik ben zo inruilbaar voor een ander model met volledig dezelfde eigenschappen.
Rondhangen/shoppen in Amsterdam. Daar moet je soms wel assertief voor zijn anders lopen ze me zo omver bij de Hennes en Maurits. Serieusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik het nog.. Zo'n domme actie als van die gozer zou zelfs ik niet doen.....
Zelfvertrouwen verhaal klinkt mij heel bekend in de oren hoor daarin ben je ook niet de enige, believe me..
En wat voor assertieve zaken ga je doe vandaag??
Hoe lang heb je een relatie als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gras, groener, overkant. Nee, ik heb er geen last van. Ik vermaak me prima, mijn vriendin ook. Maar het ligt er natuurlijk aan hoe je in het leven staat.
Ik een week voor mn 19equote:
Ik heb veel moeite met vrouwen vertrouwen ja, ik vertrouw ze amper voor zover ik ze zie. Dat lijkt me ook niet zo gek na dit jaar. Ik geloof niet dat vrouwen me leuk kunnen vinden en moet er eigelijk alleen maar om lachen ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Owww ik dacht dat t een diss naar mij was
Maar heb jij zo'n moeite met de ander vertrouwen? Ik trouwens ook hoor... Maar op een gegeven moment weet je dat t goed zit. Toen ik nog met mn ex had ( 7 jarige relatie) zou ik dr gewoon vertrouwen ookal lag ze naakt met Brad pitt in 1 bed...
In vergelijking met jou niet lang, maar ik ben niet zo'n rondneuker als jij geweest, dat scheeltquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe lang heb je een relatie als ik vragen mag?
Wij zouden eens moeten gaan shoppen, vriendschappelijk. Dan kan ik je een flinke veer in je reet stoppen en een schop onder je hol geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rondhangen/shoppen in Amsterdam. Daar moet je soms wel assertief voor zijn anders lopen ze me zo omver bij de Hennes en Maurits. SerieusEn natuurlijk rechtop lopen enzo, niet voor iedereen uit de weg gaan (ga maar eens een keer voor mij uit de weg enzo).
Kleine dingetjes.
Hoiquote:
Ja dan heb jij andere ervaringen dan ik... Ik weet dat mn ex mij nooit zou kwetsen... Dat ze dr leven voor mij zou geven en ik voor haar... Zij heeft heel veel voor mij betekend en ik voor haar... En dat gaat ook gebeuren met mn huidige vriendinnetje... Alleen gaat er wel tijd overheen...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je weet nooit dat het goed zit, die ervaring heb ik wel. Als vrouwen in een ding goed zijn is het mooi weer spelen.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je over jezelf kunt zeiken en mekkeren, dan kun je ook van je afbijten. Een simpel 'nee ik kan het zelf wel vinden' als je moeder haar scheur opentrekt kan aardig helpen. Ik heb zelf ook zo'n moeder, schat van een mens, maar ze heeft nogal eens de neiging zwaar irritant te doen. De enige manier om eraf te komen is grenzen te stellen en die vast te houden, hier en niet verder mam.![]()
Zelfspot is goehoed, het helpt een mensen relativeren. Het werkt echter alleen als je er zelf ook om kunt lachen en kunt denken zo slecht is het helemaal niet.![]()
Ik herken wel bepaalde dingen in jouw verhaal. Ik ben op sommige vlakken ook heel verlegen en heb ik weinig zelfvertrouwen. Alleen bij hele goede bekenden ben ik echt niet op mijn mondje gevallen en zeg ik gewoon waar het op staat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |