drinken, en veeeeel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zeg dan iig ff Hoi![]()
Heeeeeeeeeeeeeeey Muukie (ik heb de lappen tekst die er al staan nog niet gelezen)..
Eerst ff![]()
Gokje Muuk jij bent in de kroeg geweest zekers gisteravondquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
drinken, en veeeeel.
Nadorst is soms best vervelend![]()
Hoe raad je dat zo ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Gokje Muuk jij bent in de kroeg geweest zekers gisteravond
Gokjequote:
En waar basseer jij je gevoel op dan??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:29 schreef Sabrina1981 het volgende:
Goedemorgen singles
Bijna weekend
Heerlijk geslapen en voel echt goed, dit gaat een goede dag worden.
Ja dat het goed gaat eigenlijk en verder zal ik het niet weten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:31 schreef PieterCK het volgende:
[..]
En waar basseer jij je gevoel op dan??
Jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:38 schreef PieterCK het volgende:
Heeft iedereen aan de drank gezeten gisteren??
Het is zoooooo stil![]()
Mogguh Godt.quote:
Alles lekker met u??quote:
Ik denk dat ze onderweg is naar dr werkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:42 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Alles lekker met u??
Volgens mij is Muukie weer in slaap gevallen achter d'r pc..
Nee sorry Joey heb geen stelling.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:44 schreef JoeyT het volgende:
Sabrina nog een leuke stelling?
Voor jou is het uberhaupt pakken wat je pakken kan.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik wil mooie maagdelijke meisjes best het een en ander bijleren.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maagdelijke meisjes van mijn leeftijd zijn NIET schattig... Die zijn wereldvreemd
Alsof je daarin een keus hebt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ik blijf de komende tijd toch vrijgezel. Bevalt me uitstekend.
Geloof je het zelf Christine? Neuken zal je.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is ook mooi ja
Ik heb een paar keer meegemaakt dat het allemaal snel-snel ging... daten, en op de eerste date meteen seks... je weet dan ook niet wat de ander echt vindt. Maar eigenlijk heb ik nu voor de tweede keer ooit het gevoel dat seks e.d. allemaal gewoon helemaal niet belangrijk is, en dat ik het rustig aan wil doen, daten, tweede date, etc. Eerst verliefd worden, en pas als je zeker weet dat de ander hetzelfde voelt, het bed delen met elkaar, elkaar ontdekken, etc. En dat voelt zoooo anders en zooo fijn
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
bindingsangst = iemand niet leuk genoeg vinden
TC ze zal niet reageren hoor ze is pleitte..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geloof je het zelf Christine? Neuken zal je.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |