een relatie starten, heel het parcours doorlopen, alles met elkaar ontdekken, dat lijkt me gewoon heel mooi ...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:56 schreef Litpho het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik weer maagd zou willen zijn. Hooguit om mijn eerste keer nuchter mee te maken misschien.
Ik vond mijn begeleider op mijn vakantiewerk wel een lekker ding... jaartje of 29/30 denk ik en die is getrouwd, ja.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Getrouwd zijn???![]()
In welke wereld leef jij?
En het is vaak een voordeel als de ander een lange relatie achter de rug heeft...
Dat krijg je als je in een topic zit waar de helft van de kerels frusti is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Boeit me ook niet, maar jij bent niet de enige geweest die met die onzinnige opmerkingen kwam.
Owww voor verliefdheid doe ik alles hoor... Maar een niet-maagdelijk meisje vind ik aantrekkelijker. Net zoals ik liever had gehad dat mn huidige vriendin in het verleden een serieuze relatie gehad zou hebben...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
neem het van mij aan schat, moest JoeyT verliefd zijn op een maagd van zijn leeftijd, zelfs hij zou haar er niet voor laten staan ...
Inclusief alle trauma's..... (ik hoor daar zelf ook bij trouwens... wel fijn als iemand je dan begrijpt)quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
of al een kleine hebben ...![]()
maar inderdaad ... de meerderheid is tweedehands en al serieus gebruikt geweest ...
Ik ben wat dat betreft storend a-romantisch en hecht daar niet echt meerwaarde aan. Het parcours van elkaar ontdekken is toch elke partner weer anders en nieuw.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een relatie starten, heel het parcours doorlopen, alles met elkaar ontdekken, dat lijkt me gewoon heel mooi ...
Heb je al een tuinbroek dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik dat nog wel even terug ga horen.
Niet van mij iigquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in een topic zit waar de helft van de kerels frusti is.
ja, kom maar. Ik verwacht hier minimaal 1 cliche reactie op.
Dat is ook mooi jaquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een relatie starten, heel het parcours doorlopen, alles met elkaar ontdekken, dat lijkt me gewoon heel mooi ...
Volgens mij heb ik zo'n 27 jaar voor het laatst een tuinbroek gedragen, dus ik vermoed dat die me intussen niet meer pastquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je al een tuinbroek dan?
Handschoentjes hoeft niet, ze hebben wel een grote mond, maar wacht maar, als we eenmaal bij La Folie zijn.
ik ben wat dat betreft storend romantisch .. zo jaquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:59 schreef Litpho het volgende:
Ik ben wat dat betreft storend a-romantisch en hecht daar niet echt meerwaarde aan. Het parcours van elkaar ontdekken is toch elke partner weer anders en nieuw.
Trauma's over exen en vorige stukgelopen relaties? Ik zou daar niet op zitten wachten als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Inclusief alle trauma's..... (ik hoor daar zelf ook bij trouwens... wel fijn als iemand je dan begrijpt)
Maar de helft?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in een topic zit waar de helft van de kerels frusti is.
ja, kom maar. Ik verwacht hier minimaal 1 cliche reactie op.
Nope. En ik had eigenlijk van jou wel iets verwacht.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet van mij iig
Ben jij eigenlijk nog maagd?
Dat is ook wel liefquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben wat dat betreft storend romantisch .. zo ja![]()
Die had ik nog niet bedacht. Ik had eigenlijk iets anders in gedachten. Maar goed, misschien dat petitlapin er nog mee komt.quote:
Volgens mij gaan jullie met rare mensen omquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Trauma's over exen en vorige stukgelopen relaties? Ik zou daar niet op zitten wachten als ik eerlijk ben.
Hoezo van mij? Ik ga morgen neuken dus je hoort mij niet klagen hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Nope. En ik had eigenlijk van jou wel iets verwacht.
Ik bedoel meer in de vorm van bindingsangst etc. Ik ben zelf ook blij met wat ik geleerd heb van de relatie met mijn ex.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij gaan jullie met rare mensen om
Trauma's over exen??? Ik ben vet blij met mn EX, zou t zo overdoen... Je leert er toch van... Je weet hoe je aan een relatie moet werken, je weet welke fouten je niet meer moet maken en je weet hoe je een relatie kan laten standhouden...
Ooooh jij wel....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo van mij? Ik ga morgen neuken dus je hoort mij niet klagen hoor
bindingsangst = iemand niet leuk genoeg vindenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de vorm van bindingsangst etc. Ik ben zelf ook blij met wat ik geleerd heb van de relatie met mijn ex.
Nou nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij gaan jullie met rare mensen om
Trauma's over exen??? Ik ben vet blij met mn EX, zou t zo overdoen... Je leert er toch van... Je weet hoe je aan een relatie moet werken, je weet welke fouten je niet meer moet maken en je weet hoe je een relatie kan laten standhouden...
Nee... in mijn geval niet in elk geval. Mijn vorige relatie, daar heb ik me echt compleet ingestort, op een kamikaze manier. En ik ben heel erg bang dat ik dat nu weer zou doen, en wederom gekwetst wordt. Of dat ik hem daarmee afschrik, of kwets.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
bindingsangst = iemand niet leuk genoeg vinden
Omdat jij meestal wel van die "gevatte opmerkingen" hebt. Waarmee je bijna iedereen mee op de kast krijgt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo van mij? Ik ga morgen neuken dus je hoort mij niet klagen hoor
Tja, als je iemand leuk genoeg vindt en je stelt je er voor open dan negeer je alle rationele gedachten. Voor die tijd zou ik eerder willen stellen dat het excuus bindingsangst vaak betekend dat de ander je niet leuk genoeg vindtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
bindingsangst = iemand niet leuk genoeg vinden
Ja ik voelde me niet aangesproken op t gebied van frusti... Dus ik ben t met je eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat jij meestal wel van die "gevatte opmerkingen" hebt. Waarmee je bijna iedereen mee op de kast krijgt.
Hoera voor aanhalingstekens!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:09 schreef dawg het volgende:
"gevatte opmerkingen"
Voel je je wel goed, Joe?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik voelde me niet aangesproken op t gebied van frusti... Dus ik ben t met je eens![]()
Valt het op?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:12 schreef dawg het volgende:
Is [afbeelding] jou handelsmerk trouwens, Litpho?
.
Zelfs met aanhalingstekens krijg ik ze op de kast... Nogmaals... Hoe mensen over je praten maakt niet uit, als ze maar over je pratenquote:
Ik wacht nog ff af. Het zou er zomaar eens van kunnen komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:13 schreef Christine het volgende:
Ik ga vandaag voor de verandering een keer niet semi-bikkelen
Nu echt welterusten![]()
Prima want ik ga dus morgen neukenquote:
I know... ik wil meestal niet semi-bikkelen, maar vaak gebeurt het toch....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff af. Het zou er zomaar eens van kunnen komen.
Truste!
Ach, iedereen zijn ding. Ik kick zelf de laatste tijd nogal op deze:quote:

quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Prima want ik ga dus morgen neukenKben zo gelukkig weer
![]()
Flesje lambrusco dr bij en lekker samen bezopen worden... Als dat geen echte liefde is![]()
Ja, hallo! Dat is hier ook niet zo moeilijk. Je hebt het tegen allemaal mensen die flink gefrustreerd zijn op relatiegebied. Die happen overal op.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:14 schreef JoeyT het volgende:
Zelfs met aanhalingstekens krijg ik ze op de kast...
Je weet dat jij hier zelf ook post he?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:17 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, hallo! Dat is hier ook niet zo moeilijk. Je hebt het tegen allemaal mensen die flink gefrustreerd zijn op relatiegebied. Die happen overal op.
Zit jij hier ook al om het leedvermaak?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:17 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, hallo! Dat is hier ook niet zo moeilijk. Je hebt het tegen allemaal mensen die flink gefrustreerd zijn op relatiegebied. Die happen overal op.
Als je niet nú de pc uitzet, moet je nog twintig keer afscheid nemen en ga je op sweetgirly lijken.quote:
Ja, thanksquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:18 schreef broer het volgende:
[..]
Als je niet nú de pc uitzet, moet je nog twintig keer afscheid nemen en ga je op sweetgirly lijken.
Helpt dat?
De Fok!PostIcon-lijstjes. Nummer 8 in november 2004quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach, iedereen zijn ding. Ik kick zelf de laatste tijd nogal op deze:
[afbeelding]
Al is dat ook vaak mijn bui, ik lach me suf op Fok! [afbeelding]
Ja, dat heb ik ook gemerkt. En ik laat me ook door Joey uit de tent lokken. Wat dat betreft ben ik het schoolvoorbeeld van gefrustreerde single.quote:
Als ik op sweetgirly ga lijken, is dat bij deze officieel jouw schuldquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gemerkt. En ik laat me ook door Joey uit de tent lokken. Wat dat betreft ben ik het schoolvoorbeeld van gefrustreerde single.
Hoe dacht je dat ik het allemaal zo goed wist?
Bagatelliseer je nou mn 'óp-de-kast-zet' kwaliteiten of diss je de mensen hier gewoon hardquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:17 schreef broer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |