Ga je nou weer over die levenservaring beginnen? Origineel ben je ook niet he.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
jochie??? Zegt mevrouw zonder enige levenservaring... En nee van thuis dvd's kijken doe je geen ervaring op![]()
laat hem toch gewoon in de illusie dat hij alles weetquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ga je nou weer over die levenservaring beginnen? Origineel ben je ook niet he.
En dat van die dvd's, wat weet jij nou wat ik uitspook. Met dit weer zit ik niet binnen hoor.
Touchéquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:42 schreef petitlapin het volgende:
al denk jij dat sabrina minder levenservaring heeft dan jou ... toch komt ze zo veel volwassener over dan jou ...
Die tactiek werkt bij de meeste mannen als een charmquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
laat hem toch gewoon in de illusie dat hij alles weet![]()
Wat ben je toch weer heerlijk op dreef.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
laat hem toch gewoon in de illusie dat hij alles weet![]()
ik was écht wel nog graag maagd geweest toen ik met mijn vriend begon, en nog liever had ik gehad dat hij nog maagd wasquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:43 schreef Christine het volgende:
Maagd zijn hoeft van mij niet... ben blij dat ik wat ervaring heb, en dat geldt ook voor mijn partner. Ik ben geen lerares
Ik ook niet. Ik wil mooie maagdelijke meisjes best het een en ander bijleren.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, ik heb geen problemen met maagd zijn
Die hoor ik nu voor het eerst.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik wil mooie maagdelijke meisjes best het een en ander bijleren.
dan jou of dan jij?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:42 schreef petitlapin het volgende:
al denk jij dat sabrina minder levenservaring heeft dan jou ... toch komt ze zo veel volwassener over dan jou ...
Mijn ex en ik waren alletwee maagd... het had ook wel iets bijzonders, moet ik zeggen. Maar nu ik zelf wat meer ervaring heb, denk ik dat mijn partner ook wat ervaring zou moeten hebben, ook gewoon om elkaar te begrijpen op dat gebied.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik was écht wel nog graag maagd geweest toen ik met mijn vriend begon, en nog liever had ik gehad dat hij nog maagd was... dat zou echt prachtig geweest zijn, lijkt me zo romantisch, maar het mocht niet zijn ...
Maagdelijke meisjes zijn schattig, maagdelijke jongens zijn onhandig.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik wil mooie maagdelijke meisjes best het een en ander bijleren.
Nou, m'n eerste hoeft niet m'n enige te blijven, maar het moet geen fling zijn van een paar wekenquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik was écht wel nog graag maagd geweest toen ik met mijn vriend begon, en nog liever had ik gehad dat hij nog maagd was... dat zou echt prachtig geweest zijn, lijkt me zo romantisch, samen heel het parcours doorlopen ... maar het mocht niet zijn ...
het zou mij bij een nieuwe relatie uiteindelijk niets uitmaken ... als ik maar geil van hem word en het gevoel goed zit ... het gaat me minder om de technische handelingen, meer om het gevoelquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:47 schreef Christine het volgende:
Mijn ex en ik waren alletwee maagd... het had ook wel iets bijzonders, moet ik zeggen. Maar nu ik zelf wat meer ervaring heb, denk ik dat mijn partner ook wat ervaring zou moeten hebben, ook gewoon om elkaar te begrijpen op dat gebied.
Ik ben er gewoon niet helemaal uit, zoals met veel dingen in mijn leven momenteel. Maar gelukkig hoef ik daar helemaal niet echt een mening over te hebben van mezelf... mijn vlam heeft ook redelijk wat ervaring, dus dat gaat helemaal goed komen denk ik
Wat denk je zelf? Ik heb hier 1 serieuze discussie gehad... Waar jij trws aan mee deed... De maslow pyramide van geluk weet je nog... Je begreep het nl niet...quote:
Wat een onzin. Maatschappelijk aanvaarde visie?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Maagdelijke meisjes zijn schattig, maagdelijke jongens zijn onhandig.
Niet mijn visie, maar de algemeen maatschappelijk aanvaarde visie denk ik
we begrepen het wel ... het is gewoon pure onzin ...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:49 schreef JoeyT het volgende:
Wat denk je zelf? Ik heb hier 1 serieuze discussie gehad... Waar jij trws aan mee deed... De maslow pyramide van geluk weet je nog... Je begreep het nl niet...![]()
Maagdelijke meisjes van mijn leeftijd zijn NIET schattig... Die zijn wereldvreemdquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Maagdelijke meisjes zijn schattig, maagdelijke jongens zijn onhandig.
Niet mijn visie, maar de algemeen maatschappelijk aanvaarde visie denk ik
Is ook wel zoquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het zou mij bij een nieuwe relatie uiteindelijk niets uitmaken ... als ik maar geil van hem wordt en het gevoel goed zit ... het gaat me minder om de technische handelingen, meer om het gevoel![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:50 schreef dawg het volgende:
De helft durft niet eens toe te geven dat ze nog maagd zijn!
Kijk en dat is nou zo leuk... Dit verzon ik nl niet uit mn duim...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
we begrepen het wel ... het is gewoon pure onzin ...
Net als met auto's he?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:49 schreef ook_gek het volgende:
je moet eerst flink proefrijden op verschillende dingen voor dat je een leuke gevonden heb
Ok, niet dus.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik heb hier 1 serieuze discussie gehad... Waar jij trws aan mee deed... De maslow pyramide van geluk weet je nog... Je begreep het nl niet...![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:46 schreef JoeyT het volgende:
Ik kom volwassen over op FOK!
BV of een fiets of een step?quote:
Ik was er altijd trots op, maar nu weet ik het niet zo goed meer. Volgens mijn therapeut heb ik een schuldgevoelquote:
Meedoen met de rest, om niet buiten de boot te vallen. Kleine jongens en meisjes willen nu eenmaal graag erbij horen. Hell, sommige ouderen zelfs.quote:
Dat heb ik dan weer gemist.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maagdelijke meisjes van mijn leeftijd zijn NIET schattig... Die zijn wereldvreemd
Lees nou even wat er boven stond...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Ok, niet dus.
Ik schrok hier nogal van namelijk:
[..]
hahahaha, duh.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lees nou even wat er boven stond...
Je bent niet echt snugger hoor...
Ik kom volwassen over op FOK! op je CV zetten dus...
Neem aan dat je dan wel begrijpt dat ik dat niet serieus bedoel...
Zelfkennis is je gelukkig niet vreemdquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lees nou even wat er boven stond...
Je bent niet echt snugger hoor...
Ik kom volwassen over op FOK! op je CV zetten dus...
Neem aan dat je dan wel begrijpt dat ik dat niet serieus bedoel...
Nee, ik blijf de komende tijd toch vrijgezel. Bevalt me uitstekend.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:54 schreef Christine het volgende:
Vinden jullie het trouwens ook zo vervelend dat mensen die nu potentiële partners zijn, vaak al getroud zijn, of een lange relatie achter de rug hebben?
En dan? Je moet eens leren jezelf te waarderen... Wat boeit t wat ik voor reactie geef?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Omdat je dan o.a. van die reacties als die van Joey krijgt.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
Omdat je dan o.a. van die reacties als die van Joey krijgt.
Boeit me ook niet, maar jij bent niet de enige geweest die met die onzinnige opmerkingen kwam.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En dan? Je moet eens leren jezelf te waarderen... Wat boeit t wat ik voor reactie geef?
of al een kleine hebben ...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:54 schreef Christine het volgende:
Vinden jullie het trouwens ook zo vervelend dat mensen die nu potentiële partners zijn, vaak al getroud zijn, of een lange relatie achter de rug hebben?
Getrouwd zijn???quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:54 schreef Christine het volgende:
Als ze getrouwd zijn welquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:54 schreef Christine het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:56 schreef Litpho het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik weer maagd zou willen zijn. Hooguit om mijn eerste keer nuchter mee te maken misschien.
Ik vermoed dat ik dat nog wel even terug ga horenquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:57 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
Tuinbroeken en handschoentjes. Daar maak je de blits mee. Ook nuchter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |