Lief dagboek, ....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Als ik op sweetgirly ga lijken, is dat bij deze officieel jouw schuld
You're welcome.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:21 schreef Christine het volgende:
Als ik op sweetgirly ga lijken, is dat bij deze officieel jouw schuld
Gok eens.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:22 schreef JoeyT het volgende:
Bagatelliseer je nou mn 'ķp-de-kast-zet' kwaliteiten of diss je de mensen hier gewoon hard
Je doet t beide zonder dat je t door hebtquote:
Waarom in godsnaam idd..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:51 schreef Godlike02 het volgende:
Waarom zou ik in godsnaams weer maag willen zijn?![]()
![]()
Ik heb de beste eerste keer ever gehadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:53 schreef Laton het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam idd..
maar vertel hoe voelde dat toen?![]()
Idd, maar ik heb liever geen maagd meer, noch wil ik er een zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:46 schreef broer het volgende:
Ervaring kun je iemand toch ook bijbrengen?
Idem hier. Maar het is wel interessant: zou seks beter zijn als je elkaar hebt 'opgeleid'. Of moet je je educatie elders halen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:53 schreef Mukie het volgende:
Idd, maar ik heb liever geen maagd meer, noch wil ik er een zijn.
Dat geldt volgens mij voor veel mensen. Op de eerste keer wordt ook veel te veel druk gelegd. Komt volgens mij nog voort uit de tijd dat je eerste keer in de huwelijksnacht plaatsvond en dat het dus extra speciaal moest zijn.quote:Ik geniet teveel van sex en mn eerste keer was een enorme domper
Nee jij hoopt dat je niet de enige bent die nog nooit een stevige dop heeft gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:50 schreef dawg het volgende:
[..]
De helft durft niet eens toe te geven dat ze nog maagd zijn!
Dat hoefde voor mij niet meer, nadat ik erachter kwam dat hij al na 3 met een "vriendin" van me in bed lag.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:57 schreef broer het volgende:
Idem hier. Maar het is wel interessant: zou seks beter zijn als je elkaar hebt 'opgeleid'. Of moet je je educatie elders halen.
Ik vond er echt geen ene zak aan, had me er zoveel van voorgesteld. Maar ik had echt iets van: "is dit het nou? Is dit nu echt waar iedereen zo lovend over praat?" Pas een klein jaar erna, snapte ik het. Maar toen had ik ook een megalief vriendje, waar ik veel van heb kunnen lerenquote:Dat geldt volgens mij voor veel mensen. Op de eerste keer wordt ook veel te veel druk gelegd. Komt volgens mij nog voort uit de tijd dat je eerste keer in de huwelijksnacht plaatsvond en dat het dus extra speciaal moest zijn.
sorryquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:08 schreef deek het volgende:
[..]
Nee jij hoopt dat je niet de enige bent die nog nooit een stevige dop heeft gemaakt.
Misschien ben jij wel echt de enige hier , zonder neuk ervaring, lullig voor jou, dan is dit topic eigenlijk voor jou niet bedoeld, als enigste.![]()
Zeg dan iig ff Hoiquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb hier al gelurkt vandaag. Telt dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |