Effe een skopquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:39 schreef dolle_hond het volgende:
ff omhoog dan
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Thanks!![]()
Van images vind ik het zo gek dat ze wel filmhuisfilms draaien, maar toch tegen 'normale'prijzen. Ik ben gewend dat je voor weinig nog wel eens even lekker naar een vage Frans-Russisch-Deense film kan gaan, zonder er erg wakker van te liggen als het één compleet onbegrijpelijke impressionistische LSD-trip op film bleek te zijn.
Geen tieten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:39 schreef dolle_hond het volgende:
ff omhoog dan
Het ging over het o-zo-leuke raadseltje.quote:
Nepschoudersquote:
ooooquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het ging over het o-zo-leuke raadseltje.
Alleen een vrouw kijkt voorbij de tieten.quote:
Ik heb 'm gelezen hoor in het vorige topic. Precies zoals ik de film me had voorgesteld.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:45 schreef Khalein het volgende:
Volgens mij is de mini-review van FF verloren gegaan
Zo zo, Pathé doet wild?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:40 schreef Khalein het volgende:
[..]
En dan is er nog PathéJawel, zij van de haan
Zij hebben de komende weken elke dag een "buitenlandse" film. Niet allemaal het nieuwste van het nieuwste, maar er zitten toffe dingen tussen
Zo draait volgende week La Pianiste en dit weekend Nueve reinas
Check Belbios.nl even voor het betere overzicht
sexyquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Alleen een vrouw kijkt voorbij de tieten.
Bengeltje + 1
All yours.
Images is inderdaad wel okéquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:40 schreef Renesite het volgende:
ok
Tieten?quote:
Gelezenquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:45 schreef Khalein het volgende:
Zo wild zelfs, dat er volgens mij geen hond vanaf weetquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo zo, Pathé doet wild?![]()
Nou, ik zal het in de gaten houden. Gaat niet om dit weekend hoor, maar meer voor als ik straks in Groningen woon. Ik vroeg me af waar ik dan zoal terecht zou kunnen. Thanks![]()
Er verschijnt elders nog wel een langere versiequote:Op donderdag 14 juli 2005 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
Gelezen
Het is dus niet het naar de bioscoop gaan waard![]()
Amateurquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:49 schreef MutZ het volgende:
willen jullie niet zo snel gaan?? ik kan het niet volgen
Eindelijkquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:49 schreef MutZ het volgende:
willen jullie niet zo snel gaan?? ik kan het niet volgen
Ik vond hem goed!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:45 schreef Khalein het volgende:
moet ik je dan wat groningen tips gevenquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zo zo, Pathé doet wild?![]()
Nou, ik zal het in de gaten houden. Gaat niet om dit weekend hoor, maar meer voor als ik straks in Groningen woon. Ik vroeg me af waar ik dan zoal terecht zou kunnen. Thanks![]()
Het was ooit m'n werk. Tegenwoordig schrijf ik op het Essel.nl forum nog wel eens een stukjequote:Op donderdag 14 juli 2005 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vond hem goed!
Moet jij dat niet eens voor de FP gaan doen of zo? Of doe je dat al?
Wist je 'm trouwens?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:51 schreef Khalein het volgende:
Crisis... Heb je weer zo iemand in FMT voor wie het stellen van een vraag teveel moeite is
duderinnetje dan>quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:52 schreef ArtyShock het volgende:
Ik heb er genoeg van.
Den Haag that is.
Ik ga maar eens in de auto stappen naar Groningen.
Tot zo dan hequote:Op donderdag 14 juli 2005 21:52 schreef ArtyShock het volgende:
Ik heb er genoeg van.
Den Haag that is.
O dat boeit mij ook nooit. Heb je tenminste ook geen last van fluisteraars en slurperaars en knisperaars etc.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:48 schreef Khalein het volgende:
[..]
Zo wild zelfs, dat er volgens mij geen hond vanaf weetZat van de week bij La finestra di fronte alleen in de zaal
No problemo
Ik lijk wel een hard rocker nu inderdaadquote:
Die goat met.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:53 schreef Renesite het volgende:
duderinnetje dan>
Nopequote:
Ik wacht ook al op the wedding datequote:Op donderdag 14 juli 2005 21:49 schreef Khalein het volgende:
[..]
Er verschijnt elders nog wel een langere versie
Ach... Ga er totaal zonder verwachtingen heen, en het is best kijkbaar
Doe voorzichtigquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:52 schreef ArtyShock het volgende:
Ik heb er genoeg van.
Den Haag that is.
Dat was leuk bij FF net...quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat boeit mij ook nooit. Heb je tenminste ook geen last van fluisteraars en slurperaars en knisperaars etc.
Ja hee, grapjas. Ik blijf op en neer rijden. 't Zou op zich geen probleem zijn hoor, maar zaterdagmiddag zitten we in Zwolle.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:53 schreef Khalein het volgende:
Ohw, Arty... Als je zatermorgen terugrijdt, kan ik dan een lift naar Leiden krijgen?
zwollequote:Op donderdag 14 juli 2005 21:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja hee, grapjas. Ik blijf op en neer rijden. 't Zou op zich geen probleem zijn hoor, maar zaterdagmiddag zitten we in Zwolle.
We komen langs Hoogkerk en Arty zal toeteren en ik moonenquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:54 schreef Renesite het volgende:
toeteren je als je langs Hoogkerk komt?
Of ga je over assen
Eerst moet War of the Worlds nogquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wacht ook al op the wedding date![]()
oke , zal het daar nog eens lezen![]()
Gezelligquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We komen langs Hoogkerk en Arty zal toeteren en ik moonen![]()
Dag allemaal!
't Is niet een all-time klassieker misschien, maar hij is mij door de opzet en uitvoering erg goed bijgebleven.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:54 schreef Khalein het volgende:
NopeHad er zelfs nog nooit van gehoord
Heb 'm wel aan mijn "need to see" lijstje toegevoegd
Nee, dufquote:
Ach, als je in die richting had geredenquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja hee, grapjas. Ik blijf op en neer rijden. 't Zou op zich geen probleem zijn hoor, maar zaterdagmiddag zitten we in Zwolle.
Je hebt het jezelf maar druk gemaaktquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:56 schreef Khalein het volgende:
[..]
Eerst moet War of the Worlds nogEn dat wordt misschien net zo'n stuk als voor Star Wars
Thanks! 'k Doe nu de klaptop uit.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:57 schreef Bengeltje het volgende:
Fijne reis Arty en Dude, voorzichtig aan![]()
Neuhquote:
Echo thatquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:57 schreef Bengeltje het volgende:
Fijne reis Arty en Dude, voorzichtig aan![]()
Ik niet...quote:
Mwa warm maar nog niet helemaalquote:
zonquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa warm maar nog niet helemaal
Nouja, het worden ook wel eens kousen genoemd, dus keur het wel goed
d_h +1
valt wel meequote:
Dankzij jou dus welquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:10 schreef dolle_hond het volgende:
khalein: benieuwd of search toch een vraag gaat stellen
iddquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:16 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dankzij jou dus welMisschien kijk ik te vaak op de verkeerde momenten, maar 'k heb het idee de laatste weken nogal vaak te zien
Nja, het is weer goed zo
En gelijk heeft hijquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
valt wel mee
ik ben de baas niet
maar khalein had gewoon gelijk
vanmiddag hadden we pdoa al die geen vraag wilde stellen.
Azijnpissertquote:
Ik kom (bijna) alleen maar hierquote:
Ik ook, ik heb weer keihard gewerktquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi
Ik heb vandaag ook mijn "plicht" gedaan![]()
het is geen plicht, het is een mogelijkheidquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi
Ik heb vandaag ook mijn "plicht" gedaan![]()
Welterusten Stuquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:35 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen, welterusten allemaal![]()
![]()
Voor mij is het een plicht.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is geen plicht, het is een mogelijkheid
nouja goed, als je het als een plicht ziet dan doe je het kennelijk eerderquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor mij is het een plicht.Vooral met dit warme weer
![]()
Daar ga ik ook van uitquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nouja goed, als je het als een plicht ziet dan doe je het kennelijk eerder
ben je druk?
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat valt wel mee.
Ik was een topic aan het lezen over kittens van een paar weken,
waarvan de moeder dood is![]()
jaquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij ?
Hoelaat is dat?
Waarom heb je dat niet eerder verteld?
waar staat dat?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fijn dat je het even verteld![]()
Je bent dus de hele zaterdag weg ?![]()
okquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er staat een -> ? achter dus is het een vraag
ik heb zitplaatsen, en ik hoef de voorprogramma's niet te zienquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neem aan dat je een stukkie moet rijden, ergens vooraan wil staan, dus moet je optijd gaan ?
Je gaat toch niet alleen? Jullie willen de voorprogramma's dus niet zienquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb zitplaatsen, en ik hoef de voorprogramma's niet te zien
ik spreek voor mezelfquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet alleen? Jullie willen de voorprogramma's dus niet zien![]()
Heb je wel meer der ruimtequote:Op donderdag 14 juli 2005 23:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lijkt me een goed idee, geloof niet dat ze ook ergens anders staan
50% man dat is nog veelquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:18 schreef Renesite het volgende:
tpm!
Mijn laptop zit op 50% nu, hooooogtijd
iig niet in nlquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lijkt me een goed idee, geloof niet dat ze ook ergens anders staan
50% waarvan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:18 schreef Renesite het volgende:
tpm!
Mijn laptop zit op 50% nu, hooooogtijd
Belgie en Duitsland zijn al geweest.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
iig niet in nl
wellicht buitenland?
zeg, niet zo bijdehand hequote:Op donderdag 14 juli 2005 23:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O je wil ook wat zien ? Waarom dan zitplaatsen ?![]()
Iddquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd
Ik ga ervandoor, jij bent elders druk genoeg, veel plezier
welterusten voor straksen tot morgen
![]()
![]()
Je weet maar nooitquote:
Ik ben het bij vlagen... Momenteel niet echt, want ik voel me brakquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
anders leest ze het morgen wel
B is een notoire teruglezer
hopelijk kun je dadelijk lekker slapen, heerlijk liggen, fijn dromen en goed uitrustenquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben het bij vlagen... Momenteel niet echt, want ik voel me brak
ik hoop het... hoewel ik vrees dat het 'heerlijk liggen' niet doorgaat...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hopelijk kun je dadelijk lekker slapen, heerlijk liggen, fijn dromen en goed uitrusten
ik gun het je tochquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik hoop het... hoewel ik vrees dat het 'heerlijk liggen' niet doorgaat...
met de dosis durogesic die ik inmiddels heb, moet het wel lukkenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik gun het je toch
en als die andere 3 wel doorgaan merk je van het liggen ook niets
ik ken het spul niet, maar als jij er baat bij hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
met de dosis durogesic die ik inmiddels heb, moet het wel lukken
andere naam ervoor: morfinequote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ken het spul niet, maar als jij er baat bij hebt
Jawel, dit is nu ff vanwege die zwaar gekneusde rugquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat klinkt dan wel weer bekend
je kunt niet (nooit) zonder?
sterktequote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jawel, dit is nu ff vanwege die zwaar gekneusde rug
welterustenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sterkte
ik ga slapen, welterusten MutZ
Had je last van je rug ?quote:
laatste dagen weer beduidend minder lastquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had je last van je rug ?![]()
Ik ben aan het wachten tot de wasmachine klaar is met mijn gordijnen![]()
Te vaak de kids getild? Ze worden natuurlijk wat groter en zwaarderquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
laatste dagen weer beduidend minder last
wat voor gordijnen?
vitrage?
Haiquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:33 schreef MutZ het volgende:
mogguh dolle_hond, Roosje, buzzer en Bengeltje
2 uur geslapen, 3 tot 5... Voor de rest was die kutquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai![]()
Durf ik het te vragen hoe je nacht was?![]()
![]()
nee, gewoon matig bed.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Te vaak de kids getild? Ze worden natuurlijk wat groter en zwaarder
Nee, overgordijnen, gelukkig niet van die dikke zware, deze kan ik wel zelf wassen![]()
uhm, het is in iedergeval al 2 uurtjesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
2 uur geslapen, 3 tot 5... Voor de rest was die kut
O, dan is het idd wel nodig, waarom dan eers een keuken ? Of was dat ook broodnodig?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee, gewoon matig bed.
eigenlijk zouden we al jaren een ander moeten hebben, maar t komt er niet van.
misschien tegen t eind van t jaar, als er geld over is na de nieuwe keuken, wie weet.
is dat echt een vakantieklusje: gordijnen wassen?
kudt hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
2 uur geslapen, 3 tot 5... Voor de rest was die kut
Er zijn hier momenteel 2 vrienden 24/7 in huis, ik kan en mag niets... 5 minuten zitten red ik nog niet eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm, het is in iedergeval al 2 uurtjes![]()
Vandaag nog plannen? Of kan je je rust nemen zodat je rug wat ontlast wordt!
dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, dan is het idd wel nodig, waarom dan eers een keuken ? Of was dat ook broodnodig?
Nee geen vakantieklus, ze hangen wat over de grond nu heeft er eentje de gordijnen onder ge
Dus moeten ze gewassen worden, je kan niet een gedeelte wassen, dat blijf je altijd zien.
Stilliggen, elke beweging die ik maak doet zo verrot veel pijn dat je wel wílt stilliggen...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kudt he
wat doe je dan in die andere tijd? vooral woelen of vooral stilliggen?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er zijn hier momenteel 2 vrienden 24/7 in huis, ik kan en mag niets... 5 minuten zitten red ik nog niet eensLaat staan voor jezelf zorgen omdat je ouders op vakantie zijn...
En tegen de kinderen zeggen dat het niet mag heeft geen zin?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is duidelijk.
keuken is idd belangrijker/ingrijpender/duurder enz.
en dat bed, tja.....
als we een ander bed kopen en dat wordt ook als trampoline gebruikt, dan is dat ook zo minder goed.
dus zouden we daar eigenlijk nog even mee moeten wachten
als ik ff een pijntje in mijn rug heb, denk ik wel aan je en dat t bij mij dus best meevalt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Stilliggen, elke beweging die ik maak doet zo verrot veel pijn dat je wel wílt stilliggen...
het zijn vooral de jongste twee die dat wel eens doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En tegen de kinderen zeggen dat het niet mag heeft geen zin?
Hebben ze hier eigenlijk nooit gedaan, omdat ik het niet wougek doen ze maar op hun eigen bed. Bij een, is dus al twee keer de lattenbodem kapot gegaan
![]()
Ja, ik lig nu... Ik kom ook niet m'n bed uit als er niemand bij is, want ik heb minder kracht in m'n benen momenteel dan normaal... Ik hoop dat het allemaal snel over is, want ook voor m'n vrienden is het best pittig heb ik het idee, hoewel ze het niet (willen) laten merken... Maar de laatste gaat er momenteel om 2 uur 's nachts ongeveer in en de eerste komt er om 6 uur uit... En gisteren zat ik er echt zwaar doorheen, dat lijkt me ook niet makkelijk om daar mee om te gaan...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dus je ligt nu ?
Djees meid ik hoop dat het snel weer wat beter gaat en je "lekker" even kan zitten of een stukje lopen.
Ik en gek??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als ik ff een pijntje in mijn rug heb, denk ik wel aan je en dat t bij mij dus best meevalt.
gelukkig ben je voor de rest nog wel altijd lekker gek
We hebben hier een stappelbed gehad, daar mochten ze het ook niet, op hun eigen bedden had ik het ook liever niet. maar idd je bent er niet altijd bijquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het zijn vooral de jongste twee die dat wel eens doen.
en dan natuurlijk vooral als wij ff niet kunnen opletten (douchen bv.)
ze mogen het vooral niet in hun eigen bedden doen.
de oudste twee hebben hoogslapers en de kleinste nog een ledikantje.
het bed van de 3e lijdt idd t meest
Echte vrienden dusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, ik lig nu... Ik kom ook niet m'n bed uit als er niemand bij is, want ik heb minder kracht in m'n benen momenteel dan normaal... Ik hoop dat het allemaal snel over is, want ook voor m'n vrienden is het best pittig heb ik het idee, hoewel ze het niet (willen) laten merken... Maar de laatste gaat er momenteel om 2 uur 's nachts ongeveer in en de eerste komt er om 6 uur uit... En gisteren zat ik er echt zwaar doorheen, dat lijkt me ook niet makkelijk om daar mee om te gaan...
Goedemorgen Tha_Tquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:15 schreef Tha_T het volgende:
Sorry dat ik het gesprek even onderbreek maarGoedenmorgen
Je moet? Als, dan zou ik zeker nu gaan, vanmiddag is het waarschijnlijk weer te warmquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:22 schreef Tha_T het volgende:
Bah man, ik moet vandaag in dit warme weer met loten gaan lopen
Ze wisselen het een beetje af en soms trap ik ze ook gewoon uit m'n buurt zodat ze niet continue met mij bezig zijn... We zijn al jaren heel erg hecht en weten echt alles van elkaar zo'n beetje... Hele bijzondere band hebben we... Dit zijn echt 'echte' vriendenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echte vrienden dus![]()
Gelukkig dat je er daarvan in de buurt hebt.
Jullie bespreken ook zeker over wat er is en hoever zij willen gaan, ookal gaan vrienden voor elkaar
door het vuur. Ook die mensen moeten natuurlijk wel eens bijkomen
Mogguhquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:15 schreef Tha_T het volgende:
Sorry dat ik het gesprek even onderbreek maarGoedenmorgen
Maar dan zijn er wel minder mensen thuisquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moet? Als, dan zou ik zeker nu gaan, vanmiddag is het waarschijnlijk weer te warm
Dan vanavond pas als het wat afgekoeld is weerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar dan zijn er wel minder mensen thuis
Je trapt ze?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze wisselen het een beetje af en soms trap ik ze ook gewoon uit m'n buurt zodat ze niet continue met mij bezig zijn... We zijn al jaren heel erg hecht en weten echt alles van elkaar zo'n beetje... Hele bijzondere band hebben we... Dit zijn echt 'echte' vrienden
Ik wil dus zo weinig mogelijk verkopenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan vanavond pas als het wat afgekoeld is weerRond etenstijd
![]()
Anjerlotenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:38 schreef dolle_hond het volgende:
wat voor loten?
Bij hun welquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je trapt ze?![]()
Soms is dat de enige manier
prins bernhard?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik wil dus zo weinig mogelijk verkopen![]()
[..]
Anjerloten
quote:
Ik moet ook nog ontbijten, maar heb geen hongerquote:
Ja leukquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:08 schreef leonieke het volgende:
Goeiemiddag allemaal
Wat wordt het weer een stralend hete dag vandaag
beetje late reaktie (druk druk druk)quote:
Zonnen is niet onmiddellijk aan mij besteed maar vanavond misschien fietsen (als het toch wat afgekoeld is tegen de avondquote:
pssstquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zonnen is niet onmiddellijk aan mij besteed maar vanavond misschien fietsen (als het toch wat afgekoeld is tegen de avond)
Genietend van het verlof Bengeltje?
Oja zonne-allergie hèquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zonnen is niet onmiddellijk aan mij besteed maar vanavond misschien fietsen (als het toch wat afgekoeld is tegen de avond)
Genietend van het verlof Bengeltje?
Owquote:
O. het verpieterd alquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow
Zit ik nu overal op te scheppen over het lekkere weer hier...
Veel regen? Of gewoon een verfrissende douche?
Allergietje ja.. Maar ik verplicht mezelf ertoe om elke dag toch een half uurtje in het zonnetje te zitten zodat mijn huid er al wat kan aan wennenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja zonne-allergie hèHet is niet zo warm als gisteren ook minder zon, tenminst die laat zich minder zien
![]()
Nou heerlijk![]()
Dat werkt het beste elke dag een beetjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Allergietje ja.. Maar ik verplicht mezelf ertoe om elke dag toch een half uurtje in het zonnetje te zitten zodat mijn huid er al wat kan aan wennen![]()
Nog plannen voor het verlof?
Ow da's minder, maar dromen is natuurlijk ook leuk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat werkt het beste elke dag een beetje
Plannen? Altijd, alleen het uitvoeren gaat niet lukken![]()
Ow goed nieuws dusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blijkbaar is het niet zo'n flinke bui en wordt het al minder
Ik droom ook nog, heb nog 2 wkn dus wie weet ben ik plots een paar dgn wegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow da's minder, maar dromen is natuurlijk ook leuk.
Hier zijn we ook nog volop aan het dromen over op vakantie gaan, maar of het er zal van komen, dat is ook nog een groot raadsel
Zoiets als bij ons dus, behalve dat we nog ongeveer 5 weken hebben om ons gedacht op te makenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik droom ook nog, heb nog 2 wkn dus wie weet ben ik plots een paar dgn weg![]()
Hoezo te vermoeiend? Wie kan er die reis niet aan ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zoiets als bij ons dus, behalve dat we nog ongeveer 5 weken hebben om ons gedacht op te maken
Misschien een stukje zuiden van Frankrijk meets Milaan/Venetië maar ik heb nog wat schrik dat dat te vermoeiend zal zijn.
Ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo te vermoeiend? Wie kan er die reis niet aan ?
Dat hoeft toch niet? Je kan er toch langer op een plaats blijven ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik
Nee, gewoon dan zit je ongeveer elke dag (of om de twee dagen) in de auto om van de ene plek naar de andere te reizen. Lijkt me gewoon niet zo superaangenaam/rustgevend/genietend
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:05 schreef buzzer het volgende:
ik ben aan weekend toe zo langzamerhand
ik ga om een uur of half drie naar huis. Er zijn al bijna geen mensen meer in het gebouwquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Nog even volhouden, of kan je eerder naar huis ?
Ik wist niet dat ze in Maastricht ook problemen hadden met G/H verwarringquote:
Guilty as chargedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze in Maastricht ook problemen hadden met G/H verwarring
Dan woon ik niet in West vlaanderenquote:Maar Maastricht weet ik maar al te goed liggen en nee.. niet west-vlaanderen
Ik was aan het werk, dus je moet me wel ff tijd gunne hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat was dat in dat andere topic?Handje weer
Kan je het niet hebben dat ik eerder was?
2 uur geslapen vannacht... nog niet echt veel dusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:33 schreef leonieke het volgende:
Hoi MutZie
Hoe gaat ie? Wat beter geslapen?
t zit achter de huigquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
Alvast smakelijk eten aan die wat gaan lunchen
Gelukzakquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Guilty as charged
[..]
Dan woon ik niet in West vlaanderen
Ik gun je alle tijd, maar kan geen gedachtes lezenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik was aan het werk, dus je moet me wel ff tijd gunne he
Weet ik maar zoals ik al zei: Ik moest nog effe wat doenquote:
Een pak sneller dan Fok! op zich heb ik de indrukquote:
succes met zoekenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een pak sneller dan Fok! op zich heb ik de indruk
Nu even wat zoeken om te eten. Ben ik vergeten deze middag
Verdomme!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:05 schreef buzzer het volgende:
ik wil snellere batterijen in de klok
deze dag komt niet echt om...quote:
En dat moet ookquote:
neee, dat moet alleen als je vrij bent....quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
neee, dat moet alleen als je vrij bent....
En ik ben toevallig vrijquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
neee, dat moet alleen als je vrij bent....
alsje vrij bent moet de tijd langzaam gaan, als je werkt moet de tijd snel gaan..quote:
dat vermoedde ik alquote:
En dat is maar goed ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |