zwollequote:Op donderdag 14 juli 2005 21:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja hee, grapjas. Ik blijf op en neer rijden. 't Zou op zich geen probleem zijn hoor, maar zaterdagmiddag zitten we in Zwolle.
We komen langs Hoogkerk en Arty zal toeteren en ik moonenquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:54 schreef Renesite het volgende:
toeteren je als je langs Hoogkerk komt?
Of ga je over assen
Eerst moet War of the Worlds nogquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wacht ook al op the wedding date![]()
oke , zal het daar nog eens lezen![]()
Gezelligquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We komen langs Hoogkerk en Arty zal toeteren en ik moonen![]()
Dag allemaal!
't Is niet een all-time klassieker misschien, maar hij is mij door de opzet en uitvoering erg goed bijgebleven.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:54 schreef Khalein het volgende:
NopeHad er zelfs nog nooit van gehoord
Heb 'm wel aan mijn "need to see" lijstje toegevoegd
Nee, dufquote:
Ach, als je in die richting had geredenquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja hee, grapjas. Ik blijf op en neer rijden. 't Zou op zich geen probleem zijn hoor, maar zaterdagmiddag zitten we in Zwolle.
Je hebt het jezelf maar druk gemaaktquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:56 schreef Khalein het volgende:
[..]
Eerst moet War of the Worlds nogEn dat wordt misschien net zo'n stuk als voor Star Wars
Thanks! 'k Doe nu de klaptop uit.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:57 schreef Bengeltje het volgende:
Fijne reis Arty en Dude, voorzichtig aan![]()
Neuhquote:
Echo thatquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:57 schreef Bengeltje het volgende:
Fijne reis Arty en Dude, voorzichtig aan![]()
Ik niet...quote:
Mwa warm maar nog niet helemaalquote:
zonquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa warm maar nog niet helemaal
Nouja, het worden ook wel eens kousen genoemd, dus keur het wel goed
d_h +1
valt wel meequote:
Dankzij jou dus welquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:10 schreef dolle_hond het volgende:
khalein: benieuwd of search toch een vraag gaat stellen
iddquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:16 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dankzij jou dus welMisschien kijk ik te vaak op de verkeerde momenten, maar 'k heb het idee de laatste weken nogal vaak te zien
Nja, het is weer goed zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |