duderinnetje dan>quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:52 schreef ArtyShock het volgende:
Ik heb er genoeg van.
Den Haag that is.
Ik ga maar eens in de auto stappen naar Groningen.
Tot zo dan hequote:Op donderdag 14 juli 2005 21:52 schreef ArtyShock het volgende:
Ik heb er genoeg van.
Den Haag that is.
O dat boeit mij ook nooit. Heb je tenminste ook geen last van fluisteraars en slurperaars en knisperaars etc.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:48 schreef Khalein het volgende:
[..]
Zo wild zelfs, dat er volgens mij geen hond vanaf weetZat van de week bij La finestra di fronte alleen in de zaal
No problemo
Ik lijk wel een hard rocker nu inderdaadquote:
Die goat met.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:53 schreef Renesite het volgende:
duderinnetje dan>
Nopequote:
Ik wacht ook al op the wedding datequote:Op donderdag 14 juli 2005 21:49 schreef Khalein het volgende:
[..]
Er verschijnt elders nog wel een langere versie
Ach... Ga er totaal zonder verwachtingen heen, en het is best kijkbaar
Doe voorzichtigquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:52 schreef ArtyShock het volgende:
Ik heb er genoeg van.
Den Haag that is.
Dat was leuk bij FF net...quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat boeit mij ook nooit. Heb je tenminste ook geen last van fluisteraars en slurperaars en knisperaars etc.
Ja hee, grapjas. Ik blijf op en neer rijden. 't Zou op zich geen probleem zijn hoor, maar zaterdagmiddag zitten we in Zwolle.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:53 schreef Khalein het volgende:
Ohw, Arty... Als je zatermorgen terugrijdt, kan ik dan een lift naar Leiden krijgen?
zwollequote:Op donderdag 14 juli 2005 21:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja hee, grapjas. Ik blijf op en neer rijden. 't Zou op zich geen probleem zijn hoor, maar zaterdagmiddag zitten we in Zwolle.
We komen langs Hoogkerk en Arty zal toeteren en ik moonenquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:54 schreef Renesite het volgende:
toeteren je als je langs Hoogkerk komt?
Of ga je over assen
Eerst moet War of the Worlds nogquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wacht ook al op the wedding date![]()
oke , zal het daar nog eens lezen![]()
Gezelligquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We komen langs Hoogkerk en Arty zal toeteren en ik moonen![]()
Dag allemaal!
't Is niet een all-time klassieker misschien, maar hij is mij door de opzet en uitvoering erg goed bijgebleven.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:54 schreef Khalein het volgende:
NopeHad er zelfs nog nooit van gehoord
Heb 'm wel aan mijn "need to see" lijstje toegevoegd
Nee, dufquote:
Ach, als je in die richting had geredenquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja hee, grapjas. Ik blijf op en neer rijden. 't Zou op zich geen probleem zijn hoor, maar zaterdagmiddag zitten we in Zwolle.
Je hebt het jezelf maar druk gemaaktquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:56 schreef Khalein het volgende:
[..]
Eerst moet War of the Worlds nogEn dat wordt misschien net zo'n stuk als voor Star Wars
Thanks! 'k Doe nu de klaptop uit.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:57 schreef Bengeltje het volgende:
Fijne reis Arty en Dude, voorzichtig aan![]()
Neuhquote:
Echo thatquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:57 schreef Bengeltje het volgende:
Fijne reis Arty en Dude, voorzichtig aan![]()
Ik niet...quote:
Mwa warm maar nog niet helemaalquote:
zonquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa warm maar nog niet helemaal
Nouja, het worden ook wel eens kousen genoemd, dus keur het wel goed
d_h +1
valt wel meequote:
Dankzij jou dus welquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:10 schreef dolle_hond het volgende:
khalein: benieuwd of search toch een vraag gaat stellen
iddquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:16 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dankzij jou dus welMisschien kijk ik te vaak op de verkeerde momenten, maar 'k heb het idee de laatste weken nogal vaak te zien
Nja, het is weer goed zo
En gelijk heeft hijquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
valt wel mee
ik ben de baas niet
maar khalein had gewoon gelijk
vanmiddag hadden we pdoa al die geen vraag wilde stellen.
Azijnpissertquote:
Ik kom (bijna) alleen maar hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |