quote:
Ik moet ook nog ontbijten, maar heb geen hongerquote:
Ja leukquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:08 schreef leonieke het volgende:
Goeiemiddag allemaal
Wat wordt het weer een stralend hete dag vandaag
beetje late reaktie (druk druk druk)quote:
Zonnen is niet onmiddellijk aan mij besteed maar vanavond misschien fietsen (als het toch wat afgekoeld is tegen de avondquote:
pssstquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zonnen is niet onmiddellijk aan mij besteed maar vanavond misschien fietsen (als het toch wat afgekoeld is tegen de avond)
Genietend van het verlof Bengeltje?
Oja zonne-allergie hèquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zonnen is niet onmiddellijk aan mij besteed maar vanavond misschien fietsen (als het toch wat afgekoeld is tegen de avond)
Genietend van het verlof Bengeltje?
Owquote:
O. het verpieterd alquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow
Zit ik nu overal op te scheppen over het lekkere weer hier...
Veel regen? Of gewoon een verfrissende douche?
Allergietje ja.. Maar ik verplicht mezelf ertoe om elke dag toch een half uurtje in het zonnetje te zitten zodat mijn huid er al wat kan aan wennenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja zonne-allergie hèHet is niet zo warm als gisteren ook minder zon, tenminst die laat zich minder zien
![]()
Nou heerlijk![]()
Dat werkt het beste elke dag een beetjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Allergietje ja.. Maar ik verplicht mezelf ertoe om elke dag toch een half uurtje in het zonnetje te zitten zodat mijn huid er al wat kan aan wennen![]()
Nog plannen voor het verlof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |