Dan vanavond pas als het wat afgekoeld is weerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar dan zijn er wel minder mensen thuis
Je trapt ze?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze wisselen het een beetje af en soms trap ik ze ook gewoon uit m'n buurt zodat ze niet continue met mij bezig zijn... We zijn al jaren heel erg hecht en weten echt alles van elkaar zo'n beetje... Hele bijzondere band hebben we... Dit zijn echt 'echte' vrienden
Ik wil dus zo weinig mogelijk verkopenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan vanavond pas als het wat afgekoeld is weerRond etenstijd
![]()
Anjerlotenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:38 schreef dolle_hond het volgende:
wat voor loten?
Bij hun welquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je trapt ze?![]()
Soms is dat de enige manier
prins bernhard?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik wil dus zo weinig mogelijk verkopen![]()
[..]
Anjerloten
quote:
Ik moet ook nog ontbijten, maar heb geen hongerquote:
Ja leukquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:08 schreef leonieke het volgende:
Goeiemiddag allemaal
Wat wordt het weer een stralend hete dag vandaag
beetje late reaktie (druk druk druk)quote:
Zonnen is niet onmiddellijk aan mij besteed maar vanavond misschien fietsen (als het toch wat afgekoeld is tegen de avondquote:
pssstquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zonnen is niet onmiddellijk aan mij besteed maar vanavond misschien fietsen (als het toch wat afgekoeld is tegen de avond)
Genietend van het verlof Bengeltje?
Oja zonne-allergie hèquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zonnen is niet onmiddellijk aan mij besteed maar vanavond misschien fietsen (als het toch wat afgekoeld is tegen de avond)
Genietend van het verlof Bengeltje?
Owquote:
O. het verpieterd alquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow
Zit ik nu overal op te scheppen over het lekkere weer hier...
Veel regen? Of gewoon een verfrissende douche?
Allergietje ja.. Maar ik verplicht mezelf ertoe om elke dag toch een half uurtje in het zonnetje te zitten zodat mijn huid er al wat kan aan wennenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja zonne-allergie hèHet is niet zo warm als gisteren ook minder zon, tenminst die laat zich minder zien
![]()
Nou heerlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |