dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, dan is het idd wel nodig, waarom dan eers een keuken ? Of was dat ook broodnodig?
Nee geen vakantieklus, ze hangen wat over de grond nu heeft er eentje de gordijnen onder ge
Dus moeten ze gewassen worden, je kan niet een gedeelte wassen, dat blijf je altijd zien.
Stilliggen, elke beweging die ik maak doet zo verrot veel pijn dat je wel wílt stilliggen...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kudt he
wat doe je dan in die andere tijd? vooral woelen of vooral stilliggen?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er zijn hier momenteel 2 vrienden 24/7 in huis, ik kan en mag niets... 5 minuten zitten red ik nog niet eensLaat staan voor jezelf zorgen omdat je ouders op vakantie zijn...
En tegen de kinderen zeggen dat het niet mag heeft geen zin?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is duidelijk.
keuken is idd belangrijker/ingrijpender/duurder enz.
en dat bed, tja.....
als we een ander bed kopen en dat wordt ook als trampoline gebruikt, dan is dat ook zo minder goed.
dus zouden we daar eigenlijk nog even mee moeten wachten
als ik ff een pijntje in mijn rug heb, denk ik wel aan je en dat t bij mij dus best meevalt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Stilliggen, elke beweging die ik maak doet zo verrot veel pijn dat je wel wílt stilliggen...
het zijn vooral de jongste twee die dat wel eens doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En tegen de kinderen zeggen dat het niet mag heeft geen zin?
Hebben ze hier eigenlijk nooit gedaan, omdat ik het niet wougek doen ze maar op hun eigen bed. Bij een, is dus al twee keer de lattenbodem kapot gegaan
![]()
Ja, ik lig nu... Ik kom ook niet m'n bed uit als er niemand bij is, want ik heb minder kracht in m'n benen momenteel dan normaal... Ik hoop dat het allemaal snel over is, want ook voor m'n vrienden is het best pittig heb ik het idee, hoewel ze het niet (willen) laten merken... Maar de laatste gaat er momenteel om 2 uur 's nachts ongeveer in en de eerste komt er om 6 uur uit... En gisteren zat ik er echt zwaar doorheen, dat lijkt me ook niet makkelijk om daar mee om te gaan...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dus je ligt nu ?
Djees meid ik hoop dat het snel weer wat beter gaat en je "lekker" even kan zitten of een stukje lopen.
Ik en gek??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als ik ff een pijntje in mijn rug heb, denk ik wel aan je en dat t bij mij dus best meevalt.
gelukkig ben je voor de rest nog wel altijd lekker gek
We hebben hier een stappelbed gehad, daar mochten ze het ook niet, op hun eigen bedden had ik het ook liever niet. maar idd je bent er niet altijd bijquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het zijn vooral de jongste twee die dat wel eens doen.
en dan natuurlijk vooral als wij ff niet kunnen opletten (douchen bv.)
ze mogen het vooral niet in hun eigen bedden doen.
de oudste twee hebben hoogslapers en de kleinste nog een ledikantje.
het bed van de 3e lijdt idd t meest
Echte vrienden dusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, ik lig nu... Ik kom ook niet m'n bed uit als er niemand bij is, want ik heb minder kracht in m'n benen momenteel dan normaal... Ik hoop dat het allemaal snel over is, want ook voor m'n vrienden is het best pittig heb ik het idee, hoewel ze het niet (willen) laten merken... Maar de laatste gaat er momenteel om 2 uur 's nachts ongeveer in en de eerste komt er om 6 uur uit... En gisteren zat ik er echt zwaar doorheen, dat lijkt me ook niet makkelijk om daar mee om te gaan...
Goedemorgen Tha_Tquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:15 schreef Tha_T het volgende:
Sorry dat ik het gesprek even onderbreek maarGoedenmorgen
Je moet? Als, dan zou ik zeker nu gaan, vanmiddag is het waarschijnlijk weer te warmquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:22 schreef Tha_T het volgende:
Bah man, ik moet vandaag in dit warme weer met loten gaan lopen
Ze wisselen het een beetje af en soms trap ik ze ook gewoon uit m'n buurt zodat ze niet continue met mij bezig zijn... We zijn al jaren heel erg hecht en weten echt alles van elkaar zo'n beetje... Hele bijzondere band hebben we... Dit zijn echt 'echte' vriendenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echte vrienden dus![]()
Gelukkig dat je er daarvan in de buurt hebt.
Jullie bespreken ook zeker over wat er is en hoever zij willen gaan, ookal gaan vrienden voor elkaar
door het vuur. Ook die mensen moeten natuurlijk wel eens bijkomen
Mogguhquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:15 schreef Tha_T het volgende:
Sorry dat ik het gesprek even onderbreek maarGoedenmorgen
Maar dan zijn er wel minder mensen thuisquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moet? Als, dan zou ik zeker nu gaan, vanmiddag is het waarschijnlijk weer te warm
Dan vanavond pas als het wat afgekoeld is weerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar dan zijn er wel minder mensen thuis
Je trapt ze?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze wisselen het een beetje af en soms trap ik ze ook gewoon uit m'n buurt zodat ze niet continue met mij bezig zijn... We zijn al jaren heel erg hecht en weten echt alles van elkaar zo'n beetje... Hele bijzondere band hebben we... Dit zijn echt 'echte' vrienden
Ik wil dus zo weinig mogelijk verkopenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan vanavond pas als het wat afgekoeld is weerRond etenstijd
![]()
Anjerlotenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:38 schreef dolle_hond het volgende:
wat voor loten?
Bij hun welquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je trapt ze?![]()
Soms is dat de enige manier
prins bernhard?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik wil dus zo weinig mogelijk verkopen![]()
[..]
Anjerloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |