Dat werkt het beste elke dag een beetjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Allergietje ja.. Maar ik verplicht mezelf ertoe om elke dag toch een half uurtje in het zonnetje te zitten zodat mijn huid er al wat kan aan wennen![]()
Nog plannen voor het verlof?
Ow da's minder, maar dromen is natuurlijk ook leuk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat werkt het beste elke dag een beetje
Plannen? Altijd, alleen het uitvoeren gaat niet lukken![]()
Ow goed nieuws dusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blijkbaar is het niet zo'n flinke bui en wordt het al minder
Ik droom ook nog, heb nog 2 wkn dus wie weet ben ik plots een paar dgn wegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow da's minder, maar dromen is natuurlijk ook leuk.
Hier zijn we ook nog volop aan het dromen over op vakantie gaan, maar of het er zal van komen, dat is ook nog een groot raadsel
Zoiets als bij ons dus, behalve dat we nog ongeveer 5 weken hebben om ons gedacht op te makenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik droom ook nog, heb nog 2 wkn dus wie weet ben ik plots een paar dgn weg![]()
Hoezo te vermoeiend? Wie kan er die reis niet aan ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zoiets als bij ons dus, behalve dat we nog ongeveer 5 weken hebben om ons gedacht op te maken
Misschien een stukje zuiden van Frankrijk meets Milaan/Venetië maar ik heb nog wat schrik dat dat te vermoeiend zal zijn.
Ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo te vermoeiend? Wie kan er die reis niet aan ?
Dat hoeft toch niet? Je kan er toch langer op een plaats blijven ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik
Nee, gewoon dan zit je ongeveer elke dag (of om de twee dagen) in de auto om van de ene plek naar de andere te reizen. Lijkt me gewoon niet zo superaangenaam/rustgevend/genietend
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:05 schreef buzzer het volgende:
ik ben aan weekend toe zo langzamerhand
ik ga om een uur of half drie naar huis. Er zijn al bijna geen mensen meer in het gebouwquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Nog even volhouden, of kan je eerder naar huis ?
Ik wist niet dat ze in Maastricht ook problemen hadden met G/H verwarringquote:
Guilty as chargedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze in Maastricht ook problemen hadden met G/H verwarring
Dan woon ik niet in West vlaanderenquote:Maar Maastricht weet ik maar al te goed liggen en nee.. niet west-vlaanderen
Ik was aan het werk, dus je moet me wel ff tijd gunne hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat was dat in dat andere topic?Handje weer
Kan je het niet hebben dat ik eerder was?
2 uur geslapen vannacht... nog niet echt veel dusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:33 schreef leonieke het volgende:
Hoi MutZie
Hoe gaat ie? Wat beter geslapen?
t zit achter de huigquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
Alvast smakelijk eten aan die wat gaan lunchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |