50% man dat is nog veelquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:18 schreef Renesite het volgende:
tpm!
Mijn laptop zit op 50% nu, hooooogtijd
iig niet in nlquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lijkt me een goed idee, geloof niet dat ze ook ergens anders staan
50% waarvan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:18 schreef Renesite het volgende:
tpm!
Mijn laptop zit op 50% nu, hooooogtijd
Belgie en Duitsland zijn al geweest.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
iig niet in nl
wellicht buitenland?
zeg, niet zo bijdehand hequote:Op donderdag 14 juli 2005 23:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O je wil ook wat zien ? Waarom dan zitplaatsen ?![]()
Iddquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd
Ik ga ervandoor, jij bent elders druk genoeg, veel plezier
welterusten voor straksen tot morgen
![]()
![]()
Je weet maar nooitquote:
Ik ben het bij vlagen... Momenteel niet echt, want ik voel me brakquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
anders leest ze het morgen wel
B is een notoire teruglezer
hopelijk kun je dadelijk lekker slapen, heerlijk liggen, fijn dromen en goed uitrustenquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben het bij vlagen... Momenteel niet echt, want ik voel me brak
ik hoop het... hoewel ik vrees dat het 'heerlijk liggen' niet doorgaat...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hopelijk kun je dadelijk lekker slapen, heerlijk liggen, fijn dromen en goed uitrusten
ik gun het je tochquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik hoop het... hoewel ik vrees dat het 'heerlijk liggen' niet doorgaat...
met de dosis durogesic die ik inmiddels heb, moet het wel lukkenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik gun het je toch
en als die andere 3 wel doorgaan merk je van het liggen ook niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |